575 visninger
|
Oprettet:
8. okt 2012 Følger: 85 Følgere: 123 Gnavere: 7 Emner: 97 Svar: 470
P-piller *Kaos* {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg startede for ca 2 uger siden, på p-piller.
For 3 dage siden, begyndte jeg med at tisse blod, så jeg valgte at hoppe af pillerne, da jeg ikke kunne få fat på min læge.
Jeg har så fået min PMS?
Er det fordi jeg ikke har taget mine piller, så den tror at det er de 7 pause dage, hvor jeg enlig skulle have min pms?
Også om 7 dage, kan jeg tage pillerne igen?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
http://www.netdoktor.dk/kvinder/hvaderpms.htm
Du skal have fat på din læge i morgen, før du gør noget ift. piller - for ikke at skabe mere kaos end højest nødvendigt.
Og du er sikker på at der var blod i din urin, og ikke bare pletblødning fx?
Du har kun taget pillerne i 2 uger, så tror ikke din krop har kunne nå at starte på en cyklus der følger dem 100% - selvfølgelig kan de skabe lidt koks i systemet men din krop burde ikke være nået til at forvente 7 dages pause fra pillerne allerede.
Men vil helt klart sige, snak med din læge, før du gør yderligere.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
jan 2014
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 4 Emner: 21 Svar: 291
Ingen grund til at være bange. Pillerene skal du også huske at tage i den rigtige rækkefølge, da der forskellig mængde dosis i. Du vil derfor også mærke at ved de sidte 2-3 piller, vil du begynde at bløde lidt. Men ingen grund til at være bange.
Nogle der er på p-piller får mens som normalt, altså mængden af blod. og andre gør ikke, de bløder næsten ikke. det meget forskelligt.
Grunden til du bløder midt i du tager dine piller, er fordi din krop ikke helt er vant til pillerene.
Plus når du skal starte på dine piller for første gang skal du jo også starte med at tage første pille når du har fået mens første dag. Ingen grund til bekymkring. Giv det et par måneder, også det faldet mere til ro. Og din krop vil vænne sig til det
Hvis du har nogle spørgsmål, skriver du bare til mig. Hvis du nu ikke lige tør snakke med din læge eller din mor om det
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
P-piller *Kaos*