{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

P-piller *Kaos* {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg startede for ca 2 uger siden, på p-piller.
For 3 dage siden, begyndte jeg med at tisse blod, så jeg valgte at hoppe af pillerne, da jeg ikke kunne få fat på min læge.

Jeg har så fået min PMS?
Er det fordi jeg ikke har taget mine piller, så den tror at det er de 7 pause dage, hvor jeg enlig skulle have min pms?

Også om 7 dage, kan jeg tage pillerne igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-piller *Kaos*
  • #1   31. jul 2016 Mener du at du har fået din menustration? PMS er Præmenstruelt syndrom.
    http://www.netdoktor.dk/kvinder/hvaderpms.htm

Du skal have fat på din læge i morgen, før du gør noget ift. piller - for ikke at skabe mere kaos end højest nødvendigt.

Og du er sikker på at der var blod i din urin, og ikke bare pletblødning fx?

Du har kun taget pillerne i 2 uger, så tror ikke din krop har kunne nå at starte på en cyklus der følger dem 100% - selvfølgelig kan de skabe lidt koks i systemet men din krop burde ikke være nået til at forvente 7 dages pause fra pillerne allerede.

Men vil helt klart sige, snak med din læge, før du gør yderligere.

• #3   31. jul 2016 At du tisser blod kan være blærebetændelse.. Få det undersøgt hos lægen

• #4   3. aug 2016 Når du starter på p-piller vil du få pletblødning engang imellem, og kvalme det er en del af bivrikningernee. Hvis du snakkede med din læge inden om p-piller, vil du have fået det afvide.
    Ingen grund til at være bange. Pillerene skal du også huske at tage i den rigtige rækkefølge, da der forskellig mængde dosis i. Du vil derfor også mærke at ved de sidte 2-3 piller, vil du begynde at bløde lidt. Men ingen grund til at være bange.
    Nogle der er på p-piller får mens som normalt, altså mængden af blod. og andre gør ikke, de bløder næsten ikke. det meget forskelligt.

Grunden til du bløder midt i du tager dine piller, er fordi din krop ikke helt er vant til pillerene.
    Plus når du skal starte på dine piller for første gang skal du jo også starte med at tage første pille når du har fået mens første dag. Ingen grund til bekymkring. Giv det et par måneder, også det faldet mere til ro. Og din krop vil vænne sig til det smiley
    Hvis du har nogle spørgsmål, skriver du bare til mig. Hvis du nu ikke lige tør snakke med din læge eller din mor om det smiley

• #5   4. aug 2016 Der er altså foreskel på at bløde og så på at tisse blod.

Kommentér på:
P-piller *Kaos*

Annonce