Kastration af marsvin Kastration af marsvin
Hej GG
Vil gerne have mine 2 han marsvin bliver kastreret. Men synes det er meget at give 972. Og det ville jo så blive 2x972 for begge to.
Er der nogle der kender nogle billigere steder man kan få det gjort?
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Marsvin skal spise igen allerede nogle timer efter de er vågnet fra narkosen.
Priserne ligger på alt fra 600 k. og opefter prisen på omkring 900kr. er ikke unormalt.
Husk og vælge en der bruger metoden via bugen da det giver færre komplikationer i helings processen og de kommer sig hurtigere og bedre på den måde.
jan 2013
Følger: 6 Følgere: 27 Gnavere: 3 Emner: 13 Svar: 73
Unnerup, det ved jeg godt, det har jeg læst da jeg var inde og kigge på hjemmesiderne
jan 2013
Det har de nemlig ikke skrevet noget om at de bruger det på hjemmesiden. Kun narkose og smertebehandling var med.
Kunne forstå det ikke var så godt, eller hvad?
jan 2013
Jeg kunne måske godt tænke mig flere som kunne gå sammen hvis det kunne lade sig gøre.
Men jeg tænker det er en dårlig ide at få flere hanner, så ville de skulle dominere igen, altså mine to har har jo fundet ud af det sammen. De er jo så også fra samme kuld, så de er brødre.
-Ville det ikke kunne ødelægge deres forhold hvis der kom flere hanner til?
Og når de er kastreret kan man så sætte hunner i samme bur? Det ville i hvert fald være bedre end hanner tænker jeg?
Hvis man kan, så når hannerne er kastreret så behøver jeg vel ikke at få hunnerne strealiseret, eller hvad?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Billigste jeg kender som jeg ville overlade mine marsvins klunker til, hun bor udenfor Slangerup (der er så ferielukket nu)... der har jeg selv nogen der skal op senere på sommeren.
jan 2013
Stald Unnerup, så det godt jeg ikke skal strealiserer nogle hunner, for har ikke nogle
Men så forstår jeg ikke hvorfor det står på alle dyrelæge hjemmesider hvad det koster og få gjort, hvis man ikke gør det med hun marsvin.
Men det også ligemeget nu når jeg ikke skal have det gjort med hunner.
jan 2013
Har haft kastreret andre marsvin og kaniner for den sags skyld i løbet af mit liv. Og der har jeg ikke hørt om CC før. Og det er gået helt fint, så tror ikke jeg behøver det.
-tak for svarene alle sammen
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Min normale dyrlæge tager 1200
jan 2013
Tak for hjælpen
jan 2013
Det var bare ren nysgerrighed, har ikke tænkt mig at sætte nogle ned til dem, nu når de har det så godt sammen.
Det heller ikke sikkert jeg vælger at få flere. Hvis det er vil de være skilt ad, altså de nye marsvin og mit brødre par. For de skal ikke skilles ad
Kastration af marsvin