{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Gave til min far? Hvad kunne det være? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Da min far har føz her om snart, vil jeg rigtig gerne lave en gave til ham.
Jeg har dog et lille problem?
Min far er dsv død, men jeg fejr ham hver år for mig selv.
Men i år vil jeg gerne gør noget særligt ud af det.

Jeg vil tage op på graven med en gave & en lille kage, hvor jeg så vil sidder der, med et stearinlys & synge en lille føz sang for ham.

Men jeg ved ikke hvad jeg skal give ham i gave?
Det skal ikke være blomster & helst noget jeg selv kan lave.
Så hvis i har et bare ideer, vil jeg sætte stor pris på det.

Alle dem som er imod mig, bedes holde deres kommentar for sig selv. Da jeg syntes, at jeg gør det rigtige, for både mig & ham.

smiley <3 Yes, billedet er af en del, af graven smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til min far? Hvad kunne det være?
  • #1   31. maj 2016 For det første vil jeg sige at jeg syntes at det er enormt sødt og meget rørende det du gør - jeg blev i hvertfald rørt da jeg læste din tråd.
    Min datter ( som nu er 13 ) mistede desværre også hendes far da hun var 2 år og da vi bor i Jylland og han ligger begravet på Sjælland, så kommer vi desværre ikke hos ham så tit. Men igennem tiden har min datter lavet nogle forskellige ting til ham og sat hos ham. Som bla nogle gips-figure af et hjerte, en fugl og også et aftryk af hendes hånd. Man kan købe gips og plader/figure til aftryk i fx hoppyforretninger og det tørre rimelig hurtigt. Hun har også lavet rigtig mange forskellige perleplader og sat hos ham.
    Man kan også lave noget pileflet som fx et hjerte eller andet.
    Det var lige hvad jeg kunne finde på - håber at du kan bruge det til noget smiley
    Og så må du have tillykke med din fars fødselsdag selvom at jeg godt ved at det er hårdt smiley

• #2   1. jun 2016 Kan ikke forestille mig at nogen skulle være imod, at man har lyst til at fejre sin afdøde far? Jeg synes tanken er rigtig sød, og kan sagtens forstå du gerne vil gøre lidt ud af det.

Hvad du kan lave ved jeg ikke, men synes da Josephine kommer med nogle rigtig gode idéer.

Du kan måske også få lov til at plante noget ved ham, fx en blomst eller et træ, der kan passes og der vokser med tiden så du kan følge dets udvikling? smiley Lidt symbolsk i sig selv vel.

Jeg har også set nogen der kan tage billeder og overføre til træ, du kan jo lave et rigtig godt billede af dig selv og give ham? Eller et af dig og ham, du har?

Men ellers er jeg sikker på, at fødselsdagssang og 'selskab' nok skal give glæde - minderne er jo de vigtigste. Så nyd det, fokuser på det, sluk telefonen imens måske og tillad dig selv at mindes ham og tænk på de gode ting I havde!? smiley

• #3   2. jun 2016 Mal på en sten, og husk at få den larkeret inden du sætter den på graven

Kommentér på:
Gave til min far? Hvad kunne det være?

Annonce