Læbestift der svier! {{forumTopicSubject}}
hey! jeg købte en rød læbestift forleden, fra Lidl. o.o' og ehm, når jeg påføre den, går der ikke mere en to sekunder, så svier den mega meget. det er som om, at de har puttet et eller andet i, som ikke er beregn til ens læber, fordi det er virkelig voldsomt.
nu har jeg taget den af. men når sådan noget sker, og man er 100% SIKKER på at man ikke er allergisk overfor noget makeup, hvordan kan man så ''melde'' det? :)) fordi jeg tænker lidt, det ikke er Lidl's skyld, og de kan nok ikke rigtigt gøre noget, men kan man kontakte nogle andre, dem som sådan levere varen eller noget?
fordi hvis det er noget læbestift, der er virkelig toxic, ville det da være rart at andre ikke kommer ud for det samme som mig, haha.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
maj 2016
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Personligt køber jeg øko ift cremer og make-up da man hurtigt kan få smurt en masse kemikalier i sit hoved
Desuden kan man sagtens udvikle allergi senere hen i livet
apr 2015
Følger: 32 Følgere: 25 Gnavere: 8 Emner: 7 Svar: 18
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 11 Svar: 99
Kh hende som har flere allergier end hendes egen læge kan huske
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Er der ingen effekt på andre personer, så er man da noget det skridt videre i sin personlige lister over hvad man tåler.
.... jeg tåler f.ex. ikke hørfrø ret godt - prøv at finde gode kernebrød nu om dage UDEN de små sataner....
Læbestift der svier!