{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Hannah S
Hannah S
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2

Læbestift der svier! {{forumTopicSubject}}

hey! jeg købte en rød læbestift forleden, fra Lidl. o.o' og ehm, når jeg påføre den, går der ikke mere en to sekunder, så svier den mega meget. det er som om, at de har puttet et eller andet i, som ikke er beregn til ens læber, fordi det er virkelig voldsomt. smiley nu har jeg taget den af. men når sådan noget sker, og man er 100% SIKKER på at man ikke er allergisk overfor noget makeup, hvordan kan man så ''melde'' det? :)) fordi jeg tænker lidt, det ikke er Lidl's skyld, og de kan nok ikke rigtigt gøre noget, men kan man kontakte nogle andre, dem som sådan levere varen eller noget? smiley fordi hvis det er noget læbestift, der er virkelig toxic, ville det da være rart at andre ikke kommer ud for det samme som mig, haha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læbestift der svier!
  • #1   18. maj 2016 Det kan være der er noget i som DU ikke kan tåle.. Det betyder ikke at det ikke er egnet til læber..

• Hannah S
    Hannah S Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
    #2   18. maj 2016 som jeg skrev, er jeg ikke allergisk overfor noget makeup. xD

• #3   18. maj 2016 Du kan jo godt være allergisk overfor noget i den læbestift..

• #4   18. maj 2016 Der må jo stå et sted hvad den læbestift indeholder.. Kan sagtens være der er noget krads i ift holdbarheden..
    Personligt køber jeg øko ift cremer og make-up da man hurtigt kan få smurt en masse kemikalier i sit hoved smiley
    Desuden kan man sagtens udvikle allergi senere hen i livet smiley Men ville klart smide den langt langt væk, lyder ikke sundt..

• #5   18. maj 2016 Prøv at download app'en kemiluppen, scan det på stregkoden, så hvis den kender mærket på læbestiften så kan du se hvad der er i den smiley

• #6   18. maj 2016 Man skal aldrig købe make-up i almindelige supermarkeder, der er en grund til at det er så billigt smiley Der ud over kan du være ret sikker på at der ikke er noget ulovligt i den, da alt som sælges indenfor EU skal testes til ukendelighed før det må markedsføres. Det kan tilgengæld sagtens være tilfældet at DU ikke kan tåle nogle af indholdsstofferne, allergi udvikler sig gennem hele livet, og blot fordi du ikke har reageret hidtil betyder det ikke at du kan være sikker på at du ikke er allergisk, specielt hvis du bruger make-up hver dag. smiley

Kh hende som har flere allergier end hendes egen læge kan huske smiley

• #7   19. maj 2016 på den anden side, så er det vel nemt nok at fejlfinde om det er læbestiften eller brugeren. Få en anden til at prøve den, og er der samme kedelige effekt, så er det bare ned i butikken og informere dem om at den her ting har haft bivirkninger på flere personer.
    Er der ingen effekt på andre personer, så er man da noget det skridt videre i sin personlige lister over hvad man tåler.

.... jeg tåler f.ex. ikke hørfrø ret godt - prøv at finde gode kernebrød nu om dage UDEN de små sataner....

Kommentér på:
Læbestift der svier!

Annonce