344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Konfirmation Konfirmation

Hejsa smiley
Jeg skal snart konfirmeres og ville gerne høre nogle af jer der er blevet konfirmeret, om hvordan jeres konfirmation var, så jeg ved nogenlunde hvad man kan forvente. Holdte i tale, hvor mange gæster var der, hvad kan man forvente sig, gode råd til dagen osv.
Er der noget i ville gøre om hvis i kunne?

Jer der skal konfirmeres i år. Har i fundet kjole, hvor mange gæster kommer der, holder i det ude eller hjemme, holder i tale osv.

Nogle gode ideer til hvad man kan bruge sine konfirmationspenge på?
Kh

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmation
  • #1   20. apr 2016 Det er en helt speciel dag når man skal konfirmeres smiley
    Til min konfirmation havde vi samme på konfirmationsholdet selv stået for at lave vores gudstjeneste, det vel sige at vi del skulle skrive en indgangs og en udgangs bøn, finde på et tema, finde tekster fra biblen som kunne læse op, osv. Mine to bedste veninder og jeg havde valgt at synge i kirken.
    I kirken måtte jeg medbringe 7 familiemedlemmer, og til festen var vi 31 (2 veninder, resten var nærmeste familie).
    Jeg holdte takketale for hele selvskabet, men mest af alt for mine forældre, og i løbet af talen gav jeg henholdsvis både min mor, far og lillebror, en lille ting (gave) som et symbol på det jeg forbinder dem med. Da talen var færdig sang jeg en sang som jeg selv havde omskrevet.
    Jeg drak ikke til festen, og det er jeg faktisk rigtig glad for den dag i dag (4 år efter) smiley

Gode råd:
    - flade sko i kirken så du ikke risikere at snuble.
    - hvis du vil hentes i noget der bliver lagt mærke til, så drop de pæne biler eller hesten, og bliv hentet på/i noget anderledes (Christiania cykel, havetraktor etc.)
    - engangskamera på samtlige borde til festen, således at dine gæster selv kan tage billeder af begivenheden, og du får så mange sjove, anderledes og ikke mindst personlige minder.
    - Lad morgnen inden være dig og din mors morgen, lad hende nusse om dig, sætte dit hår osv. (det er måske sidste gang i får muligheden for det i meget lang tid, for du bliver meget snart voksen).
    - Hav en gæstebog hvori du ber alle gæsterne om at skrive eller tegne en liste, heri kan du også senere klistre billeder fra engangskameraerne ind, og lave en liste over hvad du har fået i gave af hvem, og hvem du har fået roser af.

Hvad du skal bruge pengene på?
    Jeg brugte mine på et super godt kamera som jeg stadig elsker at bruge i dag. Men jeg vil råde dig til at finde noget du virklig ønsker dig, og ellers så bare gemme pengene smiley

• #2   20. apr 2016 Skal konfirmeres på Fredag, jeg har styr på Kjole, Sko, Bordpynt, Mad og meget meget mere!
    Kjolen:
    Kjolen jeg har købt er fra Lilly og det er fra den nye 2016 kollektion, hvor det så er "årets kjole"
    Prisen: 2300kr
    Skoene:
    Skoene er bare nogle hvide lave converse sneakers
    Prisen: 200kr (tilbud)
    Hår:
    Jeg får mit hår lavet ved en frisør der kommer ud til vores hus, da hverken mig eller min mor er gode til den slags.. Prisen er 600kr

Vi holder det hos min storebror (grundet flytning)
    Og der kommer ca. 40 gæster

Mit tema til min konfirmation er Lilla og vi skal have Tapas smiley

Lige lidt information om min kommende konfirmation, hvad har du af planer?

• #4   20. apr 2016 Jeg blev konfirmeret sidste år. Det er en helt speciel dag, og den den så længe den varer! smiley Jeg holdet en lille tale hvor jeg sagde tak til gæsterne fordi de ville komme, og så sagde jeg nogle ting til mine forældre (og til min mormor: det var noget hun ikke havde regnet med, så hun blev virkelig glad og overrasket). Mine forældre havde fået en komiker til at komme, og han lavede så nogle tricks på mig foran alle gæsterne. Det var en smugle pinligt, men nu kan jeg bare tænke tilbage på det og grine smiley Der var ca. 30-40 gæster smiley
    Jeg blev konfirmeret d. 14. maj 2015 (Kristi Himmelfart) og fandt allerede kjole i januar smiley
    Jeg blev hentet i en hestevogn, og det var helt fantastisk at køre igennem hele byen i den! smiley
    Men ja, nyd din dag! smiley

profilbillede
  • #5   21. apr 2016 Nåre ja og kjolen selvfølgelig smiley den har min mor og jeg syet selv i silke og blonder og den endte med at koste omkring 500 kr.

profilbillede
Kommentér på:
Konfirmation

Annonce