{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

For gammel? Unger? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Godaften alle smiley

Her til aften skal jeg ud til kaninerne for lige at putte dem til natten. Jeg opdager så at min han Strike sidder inde hos min hun. Min hun har simpelhent gravet et lille bitte hul som Strike så har kunne krave igennem smiley
Vil tro at de har siddet sammen i mange timer da Strike stadig havde mad tilbage..
Min hun er 2 år og 9 måneder og hun har aldrig haft unger før. Jeg er mega nervøs!
Hun er for gammel til at få sit første kuld nu ik? Hvornår kan man begynde at se tegn på om der er unger? Hvordan skal jeg lige tackle det hele? Har aldrig haft unger før. Og er SÅ bange for at miste min hun ;(

Gider ingen kommentarer om at jeg er uansvarlig osv. Da dette bestemt ikke var meningen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For gammel? Unger? HJÆLP!
  • #3   9. apr 2016 Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men kan du komme til Horsens, vil jeg gerne drægtighedsundersøge den for dig fra om 10-12 dage.

• #4   9. apr 2016 Jeg bor på sjælland, så det er lige langt nok smiley Ellers mange tak Jørgen smiley

• #5   9. apr 2016 Nu er det jo ikke sådan at den dag kaninen fyler 2, så vupti, og så kan den ikke få det første kuld unger. Din er tæt på de to år, jeg jeg tror ikke at du skal være så nervøs smiley hvis du alligevel er det, så kan du som L skriver, få hende neutraliseret og så fjerner dyrlægen samtidig de små fostre, hvis der nogle. Hvis ikke du får hende neutraliseret så vil der være unger om ca. 30 dage smiley

• #6   9. apr 2016 L - Stald Underup - lad nu være at male fanden på væggen.
    Freia P - op med humøret og glæd dig til at få små.

• #8   9. apr 2016 Hej. Min kanin har lige fået sine første unger. I en alder af 2 år og 9 måneder. Hun havde ingen problemer med at føde dem eller andet. Du skal bare fodre hende som normalt, og gøre som normalt, så tror jeg nok det skal gå - det gjorde det for mig smiley

• #9   9. apr 2016 Det er ikke optimalt, nej, men jeg ville nok heller ikke ligefrem gå helt op i drama-mode og neutralisere kaninen, for at forhindre en drægtighed.

Jeg ville forholde mig som ved andre drægtigheder, og evt. være lidt mere obs på at der kan være behov for fødselshjælp - men det kan der jo altid, der kan ALTID gå noget galt ved en drægtighed, uanset alderen m.v.

Din hun er jo ikke alarmerende meget over 'grænsen' for hvornår det er en god idé at få unger.

• #10   9. apr 2016 Tusind tak for hjælpen alle smiley Jeg må krydse fingre for at det hele nok skal gå!

• #11   10. apr 2016 Jeg kender en hvor kaninen var 5 - 6 år gammel det var første gang, hun fik 2 fine unger og dette var også en fejl. Krydser fingre for det gør som det skal smiley

• #12   10. apr 2016 Okay, det giver mig ro i maven! smiley
    Det gør jeg også!

• #13   10. apr 2016 vil bestemt sige det nok skal gå, det er naturligt for dem at få unger også når de er over 2 år, min egen har fået to kuld efter hun var over 2 og de seks unger lever i bedste velgående og hun havde ingen problemer med at være mor smiley der kan altid opstå problemer men det kan der i alle aldre smiley

Kommentér på:
For gammel? Unger? HJÆLP!

Annonce