{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Kitkat(Klage) {{forumTopicSubject}}

Hej.
Dette er måske et lidt underligt emne, wth.

Jeg hade i dag købt en masse (Mini Kitkats)
Da jeg så spiser en af dem, mærker jeg noget hårdt, jeg undre mig & bider så overfladen af.
Hvad møder jeg så, jeg kan ikke helt bedømme det, men det ligner en karamel flade -.-'' Jeg syntes det er særet. 1) Aner ikke om de laver nogle med det & 2) Den blev købt med en masse andre små, som ikke har det?

Kan jeg klage til dem?

(Billede kan tages)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kitkat(Klage)
  • #1   21. mar 2016 Var det en kitkat chunky du havde købt?

  • #2   21. mar 2016 Nej.

    En normal mini kitkat?


  • #3   21. mar 2016 Det er desværre meget normalt, at der kan være nogle rester fra andre produkter i. Læs bag på?

    - Og med mindre der er sket skade, så vil jeg ikke mene du kan klage. Men prøv hvis du har lyst til det, så er der ingen som holder dig tilbage.


  • #4   21. mar 2016 Man kan altid skrive og klage smiley Spørgsmålet er om man får noget ud af det

  • #5   21. mar 2016 Enig, fik vist skrevet mit lidt for hurtigt. Da jeg mente med det netop det du skriver *Spørgsmålet er om man får noget ud af det* smiley

  • #6   21. mar 2016 Men der er faktisk en del slikproducenter der er meget søde med sådan noget smiley Så tag et billede, skriv og spørg om det er normalt at de ser sådan ud

  • #7   21. mar 2016 Mange tak.
    For mig ligner det bare en diam (satves) & en kit kat, mast sammen*

    Jeg har skreven til dem smiley


  • #8   22. mar 2016 Men hvorfor?
    - altså knækkede du en tand, kan ikke lide daim eller smagte det dårligt?

    Jeg tænker bare om man klager bare for at klage eller?


  • #9   22. mar 2016 Von Fancy:
    Jeg har engang klaget over en kakaomælk der var klumper i. Jeg vidste faktisk ikke om den var dårlig, jeg reagerede bare på at der var klumper i... De sagde så, at de for nylig havde været frosset/meget kolde, så det var nok derfor, og der var da heller ikke klumper da jeg kom ned med den. Men jeg fik lov at bytte den alligevel.

    Hvis man går ned og køber noget, hvor der står det er en bestemt ting der er i, men når man så pakker det ud, så er der noget andet i. Stadig inden for samme produkt kategori, men noget andet alligevel. Bør man så ikke sige noget? Det var trods alt noget andet man regnede med at man købte


  • #10   22. mar 2016 Jeg spørger jo bare hvorfor.
    Jeg har nok bare svært ved at se hvorfor man "gider" besvære både sig selv og producenten for lidt karamel i en kitkat, med mindre der var et reelt problem.
    Derfor tager jeg mig den frihed at spørge smiley


  • #11   22. mar 2016 Der er min indgangsvinkel så helt omvendt smiley
    Hvis det var mig der tænkte sådan om noget jeg havde købt, så ville jeg kontakte producenten. Jeg tænker, at der kan ligge alt muligt bag, men hvis der er en fejl i produktionen et eller andet sted, så er producenten måske egentlig meget glad for at få det at vide, for uden min tilbagemelding, finder producenten i hvert fald aldrig ud af at der er et problem smiley


  • #12   22. mar 2016 Det er også helt fint - spørgsmålet var også til trådstarter smiley

  • #13   22. mar 2016 Det er da altid ok at påtale eller at gøre opmærksom på noget overfor en producent.
    Det har jeg gjort med forskellige madvarer og andre produkter.
    Ikke fordi jeg er en klager af natur - jeg skriver netop sagligt og gør opmærksom på produktionsnumre mm, samt hvor det er købt osv.

    Samtlige - samtlige firmaer har svaret tilbage med tak og en form for kompensation, det være sig penge, erstatningsvare eller gave.

    Hvis jeg selv producerede et eller andet, ville jeg også gerne gøres opmærksom på et evt problem. Forestil dig fx at firmaet fik flere henvendelser på det samme issue. Det ville jo ikke være uden betydning.


  • #14   22. mar 2016 Jeg reagere på fejl.
    Jeg forventer at få det, som jeg køber & ikke andet.

    smiley Jeg købte en normal mini kitkat (så forventer jeg sådan en)
    Jeg vil ikke skabe en stor klage eller sådan noget.
    Jeg vil bare have dem til at forklar mig, hvordan det kunne ske.
    Ved at det vel kan ske, men vil gerne høre det fra dem smiley


  • #15   22. mar 2016 Jeg vil bare have dem til at forklar mig, hvordan det kunne ske.
    - Argh, det burde nu sige sig selv. De laver jo andre produkter og derfor kan der komme rester fra andre ind i noget andet, det er nu meget normalt. Og ofte står det bag på at det kan indeholde spor af ét eller andet.


  • #16   27. mar 2016 Vil lige dele deres svar.

    Hej Louise,


    Tak for din henvendelse.

    Vi er kede af at du sidder med en dårlig oplevelse omkring en af vores produkter. Det vil vi gerne se nærmere på.

    Venligst send produktet til os på denne adresse:

    Nestlé Danmark
    Kvalitetsafdelingen #05595223//SQ
    ******************
    ***********


    I mail tilbage må du meget gerne oplyse om proruktets LOT-kode og bedst för dato, så rapporterer jeg sagen videre allerede nu.

    Venligst oplys også navn og adresse til dig så sender vi dig naturligvis kompensation for produkt og porto. Kompensationen sendes i form af produkter efter gennemført analyse.


Kommentér på:
Kitkat(Klage)

Annonce