574 visninger
|
Oprettet:
8. okt 2012 Følger: 85 Følgere: 123 Gnavere: 7 Emner: 97 Svar: 470
Kitkat(Klage) {{forumTopicSubject}}
Hej.
Dette er måske et lidt underligt emne, wth.
Jeg hade i dag købt en masse (Mini Kitkats)
Da jeg så spiser en af dem, mærker jeg noget hårdt, jeg undre mig & bider så overfladen af.
Hvad møder jeg så, jeg kan ikke helt bedømme det, men det ligner en karamel flade -.-'' Jeg syntes det er særet. 1) Aner ikke om de laver nogle med det & 2) Den blev købt med en masse andre små, som ikke har det?
Kan jeg klage til dem?
(Billede kan tages)
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
okt 2012
Følger: 85 Følgere: 123 Gnavere: 7 Emner: 97 Svar: 470
En normal mini kitkat?
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
- Og med mindre der er sket skade, så vil jeg ikke mene du kan klage. Men prøv hvis du har lyst til det, så er der ingen som holder dig tilbage.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
maj 2010
okt 2012
For mig ligner det bare en diam (satves) & en kit kat, mast sammen*
Jeg har skreven til dem
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
- altså knækkede du en tand, kan ikke lide daim eller smagte det dårligt?
Jeg tænker bare om man klager bare for at klage eller?
maj 2010
Jeg har engang klaget over en kakaomælk der var klumper i. Jeg vidste faktisk ikke om den var dårlig, jeg reagerede bare på at der var klumper i... De sagde så, at de for nylig havde været frosset/meget kolde, så det var nok derfor, og der var da heller ikke klumper da jeg kom ned med den. Men jeg fik lov at bytte den alligevel.
Hvis man går ned og køber noget, hvor der står det er en bestemt ting der er i, men når man så pakker det ud, så er der noget andet i. Stadig inden for samme produkt kategori, men noget andet alligevel. Bør man så ikke sige noget? Det var trods alt noget andet man regnede med at man købte
jun 2010
Jeg har nok bare svært ved at se hvorfor man "gider" besvære både sig selv og producenten for lidt karamel i en kitkat, med mindre der var et reelt problem.
Derfor tager jeg mig den frihed at spørge
maj 2010
Hvis det var mig der tænkte sådan om noget jeg havde købt, så ville jeg kontakte producenten. Jeg tænker, at der kan ligge alt muligt bag, men hvis der er en fejl i produktionen et eller andet sted, så er producenten måske egentlig meget glad for at få det at vide, for uden min tilbagemelding, finder producenten i hvert fald aldrig ud af at der er et problem
jun 2010
aug 2012
Følger: 1 Gnavere: 4 Emner: 3 Svar: 49
Det har jeg gjort med forskellige madvarer og andre produkter.
Ikke fordi jeg er en klager af natur - jeg skriver netop sagligt og gør opmærksom på produktionsnumre mm, samt hvor det er købt osv.
Samtlige - samtlige firmaer har svaret tilbage med tak og en form for kompensation, det være sig penge, erstatningsvare eller gave.
Hvis jeg selv producerede et eller andet, ville jeg også gerne gøres opmærksom på et evt problem. Forestil dig fx at firmaet fik flere henvendelser på det samme issue. Det ville jo ikke være uden betydning.
okt 2012
Jeg forventer at få det, som jeg køber & ikke andet.
Jeg vil ikke skabe en stor klage eller sådan noget.
Jeg vil bare have dem til at forklar mig, hvordan det kunne ske.
Ved at det vel kan ske, men vil gerne høre det fra dem
- Argh, det burde nu sige sig selv. De laver jo andre produkter og derfor kan der komme rester fra andre ind i noget andet, det er nu meget normalt. Og ofte står det bag på at det kan indeholde spor af ét eller andet.
okt 2012
Hej Louise,
Tak for din henvendelse.
Vi er kede af at du sidder med en dårlig oplevelse omkring en af vores produkter. Det vil vi gerne se nærmere på.
Venligst send produktet til os på denne adresse:
Nestlé Danmark
Kvalitetsafdelingen #05595223//SQ
I mail tilbage må du meget gerne oplyse om proruktets LOT-kode og bedst för dato, så rapporterer jeg sagen videre allerede nu.
Venligst oplys også navn og adresse til dig så sender vi dig naturligvis kompensation for produkt og porto. Kompensationen sendes i form af produkter efter gennemført analyse.
Kitkat(Klage)