{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

væske ud af øjnene {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen håber i kan hjælpe! har her til aften lagt mærke til min ældste han kanin Holger har væske ud af øjnene han virker ikke irriteret af det men jeg er skide bekymret smiley
ringer til dyrlægen som det første i morgen men tænkte på om i havde en ide om hvad det kan være?
han spiser fint og hopper rundt som om intet var galt men det er der jo tydeligtvis når der kommer væske ud af hans øjne, der var ingenting i går eller tidligere i dag, så det er kommet i løbet af aftnen smiley
please hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  væske ud af øjnene
  • #2   6. mar 2016 han skal til dyrlægen uanset hvad i morgen er så hammerende bekymret!
    tænkte bare lidt for viden ikke skader da jeg ikke får en ordenligt nats søvn før han er okay igen smiley
    væsken er gennemsigtig med lidt hvid i, minder om søvn hvis man kan beskrive det sådan smiley

• #4   6. mar 2016 hans ene øje virkede rødt og irriteret, men har renset begge nu og det er ikke irriteret at se på længere, hvilket selvfølgelig ikke betyder han er okay smiley han kommer til dyrlægen i morgen ringer kl 8 når de åbner smiley

• #5   7. mar 2016 Dyrlægen har ikke en tid før kl 2 i dag, desværre, men på den lyse side tror de han har betændelse i øjnene, så har adskilt ham fra de andre ninuser, da det kan smitte både de andre og os selv.
    Så jeg håber alting er okay og nok skal gå! ind til videre hygger lille Holger med mig, Lille Gustav og min kæreste indtil dyrlæge tiden så det skal nok gå det hele håber jeg<3

• #6   7. mar 2016 Hvis væsken ikke er gullig og klistret er det ikke sikkert, det er øjenbetændelse. Der kan være så mange årsager til et øje løber, så jeg håber du skal til en dyrlæge ,som bruger tid på at diagnosticere og ikke bare siger, det er øjenbetændelse og stikker dig øjendråber.
    Krydser fingre for det går som det skal smiley

• #7   7. mar 2016 altså skal der ind nu her hvor de selvfølgelig undersøger ham! smiley
    og hende jeg snakkede med er i hvert fald ikke dyrlægen så satser meget stærkt på de ikke bare giver ham en diagnose ud fra et telefon opkald!! væsken er ikke gul men til gengæld klistre det lidt, har renset det igen i dag men hans øjne ser ikke irriteret ud, ligesom i går

• #8   7. mar 2016 Kom til dyrlægen og han kiggede på hans øjne, det er ikke betændelse heldigvis, men en irriteret hornhinde, da jeg lige har skiftet hø mærke er det med stor sandsynlighed fra det, da det , muligvis støver mere, så har fået øjne dråber med hjem til ham som jeg skal give ham i en uge og hvis det ikke er blevet bedre skulle jeg komme igen.
    det jeg har fået med hjem hedder Isadrem vet (gel til hund)
    nogle der har erfaring med dette??
    vil lige sige jeg har aldrig brugt denne dyrlæge før, men da den ligger i mit lokal område og jeg har influenza tænkte jeg det var min bedste mulighed, så ved ikke hvor meget de faktisk ved om kaniner eller om hvor kaninkyndige de er så alle former for svar vil glæde mig!

• #9   7. mar 2016 Isaderm har jeg ikke hørt man skal kunne bruge i øjnene? Er det det du skal bruge det til?

• #10   7. mar 2016 altså har nu åbnet det og kan tydeligt se man ikke kan bruge det i øjnene, der står beskrevet at det er til at smøre uden om øjnene, så har lige skrevet til min veninde der tog med om det bare er mig der har hørt forkert :s det er jo en gele ikke noget der minder om øjne dråber

• #11   7. mar 2016 Ja det giver mere mening. Det er noget man normalt bruger til at smøre på huden. Men var det ikke selve øjet, der var problemer med?

• #12   7. mar 2016 ja det kan jeg også læse mig frem til :s
    jo det var det nemlig, hvilket dyrlægen også gav mig ret i? men han har givet mig en gele med hjem, min veninde siger også hun er helt enig med mig i han sagde øjne dråber :s
    jeg er meget forvirret nu :s

• #14   7. mar 2016 har lige ringet og han siger jeg bare skal putte en ´lille bitte smule af gelen på min finger og så i øjnekrogen af Holger, da det så vil blive flydende og vil skabe en hinde som det skal på hans øje og han sagtens kunne forstå hvorfor jeg blev forvirret, um nu prøver jeg det og så tænker jeg at næste gang bruger jeg min sædvanelige dyrlæge for føler mig slet ikke godt nok informeret og aner virkeligeligt ikke om han ved hvad han laver :s tænker også lige at jeg vil ringe til min rigtige dyrlæge og hører dem ad omkring hvad de mener :s

Kommentér på:
væske ud af øjnene

Annonce