{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

AT2016 - Grænser {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Skriver, da jeg går i 3.g og årets AT16 hovedemne er "Grænser" og der skal vælges et underemne til hovedemnet. Tænkte på, om der er nogle som har foreslag til et underemne til hovedemnet. Det behøves ikke kun være fysiske grænser. Jeg er lidt lost, så tænkte på, om nogle af jer har nogle gode og spændende underemner... smiley

PS. håber i vil bruge tid på, at hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AT2016 - Grænser
  • Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #1   28. jan 2016 Hmm, det er et meget bredt emne
    Der er jo den åbenlyse, med lukkede grænser, men der er nok en del, der kommer til at skrive om den smiley
    THE FINAL FRONTIER! (Dem der har set star trek, next generation ved hvad jeg mener), om rumforskning
    Grænseværdier, om kemikalier og deres indvirkning på mennesker og naturen
    Sociale grænser, med hvad er tabu og hvad er accepteret.
    Sportslige grænser, her kan man også hive doping ind, og at bryde grænserne for normen indenfor sporten (loven), for at bryde grænsen for hvad ens krop kan præstere.

• #2   28. jan 2016 Ytringsfrihedens grænser
    Religiøse grænser
    Videnskabelige grænser (sådan overordnet, med vore grænser/begrænsninger i dag)
    Personlige grænser, variation individer og kultur imellem (f.eks lidt morsomt det med personlig sfære i en kø og når man snakker, variere helt enormt fra kultur til kultur)
    Kunst - meget kunst forsøger at bryde grænser, for at komme igennem med et budskab

• #3   28. jan 2016 Tusind tak for alle forslagene! smiley

• #4   28. jan 2016 Psykiske grænser
    Den personlige grænse
    Mener den grænse vi hver i sær har hvor hvis den bliver overskredet bliver vi krænket

Jeg kan fx ikke have hvis folk jeg ikke kender begynder at snakke til mig eller går for tæt på mig
    Er psykisk syg
    Så alt skal være stille og rolige når jeg skal lære nye mennesker at kende og det tager den tid det tar og hvis de fx er for hurtig og træder ind over min grænser så starter man fuldstændig forfra
    For di jeg føler mig presset og bliver bange for dem når de overtræder mine grænser

Kommentér på:
AT2016 - Grænser

Annonce