{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Musikmennesker hjælp tak :-) {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
Jeg søger hjælp med hensyn til hjemmesiden Danguitar.dk .
Er der nogle herinde der før har bestilt på Danguitar.dk og hvilke erfaringer har i med siden?
Jeg ønsker hjælp til at få information om hvilken slags guitar jeg skal vælge.
Der er western, klassisk og spansk guitar, hvad er forskellen på de tre?
Hvad ville være smartest at vælge som nybegynder?
Og er derforskel på om hvilken genre musik man kan spille på forskellige guitare?
Jeg har ikke så meget forstand på guitare, så jeg ønsker lidt hjælp for nogle der har en anelse mere styr på det.

På forhånd tak
- Fie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musikmennesker hjælp tak :-)
  • #1   4. jan 2016 Jeg har før bestilt hos Danguitar - dog kun udstyr, selve guitaren købte jeg hos Aage (4sound).

Western er anderledes i formen og har tyndere strenge end en spansk guitar - en spansk guitar anbefales ofte til nybegyndere, idet de har de tykkere strenge. Personligt foretrækker jeg dog de tynde strenge på western og synes, at den er mere behagelig at sidde med, da en spansk er mere rund i det.

• #2   5. jan 2016 Skal du selv begynde, eller skal du på en skole og lærer at spille?
    Alt efter hvordan du har tænkt dig at lægge ud, kan det være en fordel at få hjælp af en underviser, eller fysisk at gå ned i en butik og bede om hjælp.
    Ellers kan man som regel også skrive og spørge.
    Men har du aldrig prøvet at sidde med en guitar, er det ikke helt dumt at komme ned og prøve det af. Og ja... forretningerne er ret godt inde i hvad for noget udstyr der passer til hvad.
    Jeg har selv en klassisk, og dem kan jeg bedst lide at sidde med. Men jeg er også mere til at spille klassisk

• #3   5. jan 2016 Ja jeg skal selv begynde og jeg har siddet med guitar før og spillet lidt forsigtigt, men jeg har ikke fået undervisning. Har en veninde der kan hjælpe mig med at få styr på lidt smiley

• #4   5. jan 2016 Så smut forbi en forretning og så noget hjælp.
    Du behøver jo ikke købe i forretningen, men så kan du få et prej om hvad det er du skal have.

Kommentér på:
Musikmennesker hjælp tak :-)

Annonce