491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ViaBill ViaBill

Hvordan fungerer ViaBill, og er der nogen herinde der har benyttet sig af det?
Jeg skal til at købe skabsbure fra LUX-Shoppen med alt tilbehør, og self. det største mål, og det løber op i cirka 3000kr i alt, da jeg er ung studerende er det svært at finde pengene lige sådan med det samme, men jeg så at man kunne betale via ViaBill, og så skulle betale x antal beløb om måneden for at afbetale det..

Er der nogen herinde der har prøvet det, og ved om der er renter på eller om hvor meget ekstra man skal betale, og ja om det overhovedet kan svare sig. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ViaBill
  • #1   27. nov 2015 Lux plejer ikke at benytte sig af noget der er fusk smiley

• #2   29. nov 2015 Ifølge ViaBill's hjemmeside er det rente- og gebyrfri delbetaling.

Men hvis du er i tvivl, så send da shoppen en mail. De svarer sikkert hellere end gerne på ethvert spørgsmål om det inden køb.