491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ViaBill ViaBill

Hvordan fungerer ViaBill, og er der nogen herinde der har benyttet sig af det?
Jeg skal til at købe skabsbure fra LUX-Shoppen med alt tilbehør, og self. det største mål, og det løber op i cirka 3000kr i alt, da jeg er ung studerende er det svært at finde pengene lige sådan med det samme, men jeg så at man kunne betale via ViaBill, og så skulle betale x antal beløb om måneden for at afbetale det..

Er der nogen herinde der har prøvet det, og ved om der er renter på eller om hvor meget ekstra man skal betale, og ja om det overhovedet kan svare sig. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ViaBill
  • #1   27. nov 2015 Lux plejer ikke at benytte sig af noget der er fusk smiley

• #2   29. nov 2015 Ifølge ViaBill's hjemmeside er det rente- og gebyrfri delbetaling.

Men hvis du er i tvivl, så send da shoppen en mail. De svarer sikkert hellere end gerne på ethvert spørgsmål om det inden køb.

• #3   29. nov 2015 Jeg bruger/har brugt det, da jeg skulle købe noget på en hjemmeside med hesteudstyr. Det løb op i godt og vel 1500kr tror jeg, og jeg er selv ung studerende :b. De trækker 31kr om måneden, og så ekstra 37kr men kun fordi jeg ikke får betalt inden d. 20 i måneden (slemme mig).
    Men det fungerer, og det er ikke sidste gang jeg bruger det :). Det er en knaldgod løsning hvis man står og mangler noget, men ikke har alle pengene med det samme.

• #4   29. nov 2015 Så det vil altså sige at man ikke betaler en krone ekstra udover de penge man afbetaler?

• #5   29. nov 2015 Næh. Du betaler de fx 31kr som jeg om måneden. Overfører du ikke selv, trækker ViaBill yderligere 37kr pr. gang du ikke selv overfører pengene :).

• #6   30. nov 2015 Med andre ord så er de 37kr en dummebøde?

• #7   30. nov 2015 Det kan man vel godt kalde det.

• Annemette D
    Annemette D Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #8   19. mar 2017 Hej,
    Jeg vil gerne betale med viabill, og har ikke prøvet det før.
    Men den siger jeg ikke kan betale, til trods for at den siger jeg er godkendt, når jeg skriver mit cpr-nummer. Hvad skal jeg gøre? Jeg har da læst om flere studerende, der har betalt med viabill, netop fordi pengene ikke er så store på én gang. Håber I kan hjælpe en i nød =)
    Hav en fortsat god aften

Kommentér på:
ViaBill

Annonce