{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

[Gratis] "Digital" Billede Ramme {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, sad i over 5 timer igår for at finpudse min nye fotoramme i Photoshop.

Her er resultatet:
http://www.gnavergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2942

Hvis i har lyst så upload et billede til: www.imageshack.us eller en anden upload side hvor du kan uploade billeder.

Smid et link til billedet og skriv hvad baggrunds farve du gerne vil have det i, og om det skal være farve eller sort/hvid selve billedet smiley
Gerne med et link til baggrunds farven som et billede, eller skriv en af de utallige farve koder man kan bruge.

Billedet skal minimum have en opløsning på 800x800 men det optimale er 1280x960 eller større, da det er størrelsen jeg arbejder i.

Er du i tvivl om dit billede er stort nok så gør følgende:
- Højre-klik på dit billede og vælg Egenskaber (som regel helt i bunden af den menu der kommer frem)

- Klik på detaljer

- Se efter "Højde" og "Bredde", der står nogle tal og så står der "Pixel" bag efter

- Hvis du ikke kan finde "Højde" og "Bredde", så kig efter "Størrelse", der står f.eks. "1280 * 1024" eller "1280 x 1024"

Men for lige at gøre det klart, jeg gør det gratis og gør det lige når der er tid. Alle billeder vil blive smidt op i mit album, og så kan i hente det der fra smiley

Hvis der ønskes et originalt billede til egen hjemmeside så er det eneste jeg kræver at der bliver smidt lidt credit til mig ved selve billedet, og så får man original via mail, så der ikke kommer GnaverGalleri.dk stemplet nede i hjørnet smiley

Samtidig vil jeg gerne høre om der er stemning for at jeg arbejder vider med nogle andre rammer i samme stil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Gratis] "Digital" Billede Ramme
Kommentér på:
[Gratis] "Digital" Billede Ramme

Annonce