729 visninger
|
Oprettet:
Forstår det ikke - hestevideoer på GnaverGalleri {{forumTopicSubject}}
Jeg forstår ikke hvorfor man kan finde så mange videoklip af folks heste og ponyer hvor de rider stævner, springer uden hænder og alt mulig andet.. Jeg har selv haft hest i mange år, men hvorfor skal de to gallerier blandes sammen? Hvis man har en hest man vil vise frem burde man så ikke gøre det på hestegalleri istedet for gnavergalleri?
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 24
apr 2010
Følger: 71 Følgere: 106 Gnavere: 9 Emner: 40 Svar: 966
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Off topic betyder uden for emne
apr 2010
apr 2010
maj 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Gnavere: 1 Emner: 12 Svar: 102
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Sådan er der jo så meget, og der er bare ikke noget at gøre ved det...
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 26 Svar: 146
maj 2010
Jeg er ikke helt sikker på om det var en joke, men jeg lærte det sådan her:
Hønen ligger ned og den lægger et æg.
Ligge = noget der ikke er i bevægelse
Lægge = noget der er i bevægelse.
Det bliver først rigtig sjovt når man skriver at noget "lægger" hvor man burde have skrevet "ligger", for så skriver man pludselig at det er noget der er utæt -_-;
jun 2010
jeg er bare elendig til sådan noget, har aldrig fattet det
og mange tak for den lille huske regel, den kan jeg sikkert få meget ud af når jeg først har lært den ^^
maj 2010
Det er jeg også
Men har en mor og en kæreste der er rimelig anale når det kommer til at snakke ordentligt dansk
jun 2010
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 1 Emner: 7 Svar: 194
Jeg har også et album af mine hunde herinde, men jeg har dem også på Hundegalleri.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 49
(og sig nu ikke at hvis jeg er utilfreds så er det nok det forkerte sted jeg er, for er ikke utilfreds, det er bare et forslag)
Syntes også det er underligt (og forståeligt irriterende) at man skal være VIP for at uploade videoer til HG. Men det er mindst lige så irriterende for nogen af os på GG at se på heste videoer, når vi er her for gnavernes skyld
apr 2010
Ligesom i forum.
aug 2010
Sagt på en meget klod og lige ud måde, det ved jeg godt, men det er for at sige det som andre med samme mening som jeg, tænker. Ved ikke om det er samme "problem" på HundeGalleri og hvad de andre sider hedder.
Men det billede jeg så f.eks. igår på forsiden under "Seneste i Videoklip" var heste videoer i massevis der blev uploadet.
Jeg siger ikke at det skal fjernes, men da siden hedder GnaverGalleri.dk og ikke DyreGalleri.dk så ser jeg gerne at jeg har muligheden for at slå OT fra i "Seneste i Videoklip", så jeg kun får vist gnavere som har min interesse. hvis jeg var interesseret i heste, så havde jeg nok været på HesteGalleri.dk
apr 2010
Men jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et problem, vis det er noget folk er stolte af og gerne vil vise det frem.
og vis det provokere dig så meget så bruger du bare videoklip funktionen oppe på linjen deroppe hvor du kan vælge overskriften gnaver.
Det andet er da småting.
apr 2010
Her kan du vælge hvilken kategori du vil se.
Også under senest oprettede.
maj 2010
Hvad nu hvis der sidder en, der ikke gider være inde på HG men gerne vil vise sin hest frem anyway?
Det bliver jo helt umuligt at sortere i hvem der har HG profil og hvem der ikke har mv.
aug 2010
Hvis HG havde samme muligheder som GG hvad angår video upload, så ville vi stadig få de enkelte videoer engang imellem hvor folk viser deres andre kæledyr frem som ikke er gnavere, hvilket er helt fint. Men vi ville slippe for alle de uploads der kommer af andre dyr, specielt heste, som bliver uploadet på baggrund af at man skal være VIP på HG for at uploade videoer.
(Ved ikke hvordan jeg ellers skal gøre min pointe klar og tydelig)
Siger det lige igen, jeg er helt okay med at folk uploader videoer af deres dyr som ikke er gnavere, men så skal vi andre bare have en mulighed for at sortere det fra...
@Pia N: Forestil dig hvis alle havde den tanke, så kunne vi jo lige så godt slå alle dyre gallerier sammen, hvad er pointen så i at dele det op. Hvis man har så stor en trang til at skulle fortælle andre om det (Videoer, billeder og hvad man ellers lige kan finde på), hvorfor kan man så ikke have den respekt over for andre mennesker og bruge lidt tid på at oprette en profil på det respektive forum og så linke til den. Der er jo en pointe i at de engang i tidernes morgen har delt det op, og her behøver jeg vist ikke remse opdelingen op, man kan jo bare kigge i toppen af siden
Jeg ville ikke have et problem med det hvis jeg havde muligheden for at sortere det fra, men det har jeg nu engang ikke. Dem der har trang til at vise deres hest frem, i sådan en størrelses orden som jeg har set den korte tid jeg har været her, burde oprette en profil på deres hest, og dem der så var interesseret i at se det har så nok også gjort så de har mulighed for det.
Der hvor jeg syntes det går hen og bliver et problem er når en profil har flere videoer og billeder af deres hest eller andre dyr, end de har af deres gnaver...på et gnaver forum... så er gnaveren kun en bagdør ind, fordi GG ikke kræver VIP for upload af videoer. Det syntes jeg ikke er iorden, og det er her jeg godt kunne tænke mig et svar "fra oven" om hvad de syntes om dette. Her tænker jeg ikke Hjælpe-Admins, men folk fra Bazoom.dk (tror lige jeg smider dem en mail, og gør dem opmærksom på dette emne, bare for god ordens skyld)
apr 2010
Jeg har læst dine indlæg, og du har en muglighed for at sortere dem fra netop ved det link jeg har sendt dig!
apr 2010
Desuden er dette det forkerte sted at klage over vip på hestegalleri.. skriv til big admin gennem ris/ros istedet for
maj 2010
Det du ønsker, må så være at OT afskaffes.
Så længe der er et OT kan jeg ikke se problemet.
Men jeg gider så heller ikke se på videoer af andres dyr for at være helt ærlig... Jeg gider knap se dem jeg har af mine egne XD
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan sortere hestevideoer fra. Det er jo bare at gå op og søge på det dyr du ønsker at se, eller undlade at kigge i OT videoerne...
aug 2010
Men det jeg pointerer ud her er at jeg bruger funktionerne på FORSIDEN
Ja folk der ikke gider se på heste videoer på et gnaver galleri kan lade være med at gå i OT. men for os der bare vil se de SENESTE videoer af gnavere generelt, er det rigtig surt at skulle spilde sin tid med at gå ind under de forskellige grupper og se de seneste, nå man lige har den lyst, i stedet for vi kan bruge forsiden
Jeg siger det igen, jeg er interesseret i at se videoer af alle gnavere. men har ikke fem sekunders interesse i heste.
Gider heller ikke se på hunde selv om jeg elsker hunde, og selv har en. Er på den her side fordi jeg er interesseret i gnaver, den er ikke så meget længere.
og her er den helt korte version:
- Interesserer mig for alle typer gnavere
- Ingen interesse i heste...overhovedet!
- SER VIDEO FRA FORSIDEN, hvor du ikke kan sortere
- Gider ikke spilde tid med at "linke" sig ind til de respektive grupper, da jeg ikke søger noget bestemt, men bare noget sjovt/godt/spændende at se på. (som ikke har med heste, hunde eller andre dyr at gøre)
Det var det jeg havde at sige til den her sag, nu har jeg forklaret mig på 3-4 forskellige måder, så mon ikke min pointe er gjort tydelig nu. Ellers så opgiver jeg. Nogen gange ville jeg ønske man kunne understrege og lave "fed" tekst her inde...måske endda farve teksten... xD
Fortsat god aften til alle
apr 2010
Og det er de seneste der er kommet ind? det har jo ikke noget og gøre med om det er gnavere eller andet så må du altså bruge det link som jeg har sendt dig.
Hvad folk ligger ind på deres profil rager mig en rapand.
Det er deres profil ingen tvinger mig til at kikke på det.
Må indrømme at jeg ikke kan se dit problem overhoved.
aug 2010
Her kommer den SUPER detaljeret udgave så...
Take five!
Når du er på forsiden, så har du noget der hedder "Seneste i videoklip"
"Seneste i videoklip" fungere på den måde at ALT hvad der bliver lagt i grupperne:
- Hamster
- Kaniner
- Rotter
- Mus
- Marsvin
- Diverse gnavere
- Træf
- Off Topic (Heste)
Som er undergrupper til "Videoklip", alt hvad der bliver lagt i disse grupper bliver vist på forsiden under "Seneste i videoklip". De første 7 grupper er for gnavere og den sidste bliver brugt meget til heste. Det vil sige de også bliver vist på forsiden.
Det er så her jeg mener der burde være en mulighed under alle profiler, hvor du kan krydse af som bruger om du vil have vist OT videoer... i det her tilfælde heste videoer og hvad der ellers lige bliver lagt i OT.
Det her er en livsanskuelse jeg kommer med nu, det er ikke et angreb mod nogen brugere eller hjemmesider (eller dyr for den sags skyld):
Det hele bunder ud i at den smule tid jeg har til overs når jeg kommer hjem fra arbejde og hvad der ellers er af pligter der lige skal overståes og til jeg skal sove, der gider jeg ikke at bruge 80% af min tid hver eneste dag, for at sortere ragelse fra der ikke interesserer mig, og de sidste 20% på at se/læse det der ikke er ragelse. For så er det 80% af min tid der er spildt. (Dette var bare et eksempel for at gøre min pointe klar og tydelig)
Jeg er en rationel person, kommer nok fra jobbet som IT-Supporter hvor man arbejde rationel, effektiv og hurtigt, ellers har du ikke noget job, så kald mig bare miljøskadet
Så hvis du ikke kan se det er et problem at man skal spilde sin tid ved at bruge flere links for at man måske finder noget spændende, og komme uden om alt "ragelsen", i stedet for det er et klik væk (fra forsiden), så siger jeg bare...Oh God!
maj 2010
Jeg kan godt forstå hvad du er ude efter, men det bliver bare en virkelig uoverskuelig forside, hvis det hele skal være sådan.
F.eks. siger kaniner mig ikke det helt store... Faktisk er der ikke specielt mange gnavere der kan gøre mig så ophidsede, at jeg gider sidde og se videoer af dem - heller ikke chinchillaer.
Nå, men tilbage til den med kaniner: Hvis det skulle være helt rigtigt, burde de jo have en kategori helt for sig selv.
Jeg er virkelig træt af at glo på kaniner, især når det slet ikke er en gnaver... Men ja, det må man bare finde sig i her inde.
Sådan som systemet er sat op, bliver det også hurtigt meget uoverskueligt, hvis der skal til at sorteres endnu mere i tingene.
Den sammenligning med at IT supportere er specielt rationelle kunne jeg godt kommenterer på, men tror bare at jeg lader den ligge
Men helt ærligt, vil du se videoer af gnavere, så hop på Youtube og søg på Rodent. Alternativt kan du jo lave noget profil der inde, der samler en række gnavervideoer.
Det har et engelsk forum med interesse for eksotiske pattedyr gjort. Medlemmernes videoer samles på deres Youtube side.
Så ved man, hvad man får at se... Der kommer ikke en masse ting ind over med dyr, der intet har med emnet at gøre.
Forstår det ikke - hestevideoer på GnaverGalleri