1.474 visninger
|
Oprettet:
Hvordan sætter man sims 3 på origin? {{forumTopicSubject}}
Hej GG
Jeg købte en Mac i marts, og der er ikke dvd-drev i så jeg kan ikke installere mit sims 3 på. Jeg har det installeret på min gamle pc, men jeg vil gerne have det på min "nye" Så er der nogen der ved hvordan man får det over på origin?
PS håber i kan forstå hvad jeg skriver
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
For med mindre du køber en digital udgave ( https://help.ea.com/en/article/can-i-play-the-sims-3-on-a-mac/ ) så vil jeg tro at det er sådan noget du skal ud i.
Måske kan du også rippe cd'en på din PC, lægge rippet over på en USB og installere fra USB'en. Men det er muligt at kopibeskyttelse forhindre dette.
Har du undersøgt om du kan hente en digital udgave, når du har købt og betalt for cd'en?
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Dog mener jeg bare du skal tage cd key'en på sit sims 3 og tilføre din origin konto og så er spillet tilknyttet da den går efter cd keys når du tilføjer spil til din konto.
Op i toppen af din origin konto i menuen der står orifin, der trykker du så får du menuen frem hvor der er en mulighed der hedder tilføj spil, den trykker du på så kommer et nyt skærmbillede frem hvor du kan vælge at indløse produkt kode der intaster du cd key koden fra dit fysiske spil, så burde den adde dit sims 3 til origin og du kan downloade det den vej gratis fordi du har tilknyttet din egen cd key til origin.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Hvordan sætter man sims 3 på origin?