{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Aktivitet på gnavergalleri {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har før brugt siden men det er nogle år tilbage :).
Jeg kiggede lidt rundt på siden imens jeg afventer at min kanin bliver godkendt og det virker til at der ikke er så meget aktivitet på siden :). Nogle har afventet i 2 dage og sa jeg kiggede på udfordringer så var der kun én.. Jeg kiggede så på de forskellige gnaver og så at der ikke er så mange bedømmelser på de forskellige dyr og mange af de kommentar der er er gamle.

Så jeg vil faktisk bare høre hvordan i oplever aktiviteten her på siden? Lige umiddelbart synes jeg ikke det virker at der er så meget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivitet på gnavergalleri
  • #1   24. okt 2015 Ja jeg synes heller ikke at der er så meget aktivitet smiley men måske er det bare fordi jeg er vant til hestegalleri smiley

• #2   24. okt 2015 Hehe ja jeg har også før brugt hundegalleri og der synes jeg også at folk er okay aktive smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   24. okt 2015 Jeg tror facebook har taget over. Synes ellers der var så meget gang i GG for et par år siden.

• #4   24. okt 2015 Ja det er nok pga facebook :). Jeg bruger selv facebook men håbede også at der var gang i den her smiley

• #5   24. okt 2015 For bare et par år tilbage, var der meget mere aktivitet på GG, men nu ser jeg kun få velkendte der kommentere. Nogle gange er emner op på 100-200 visninger, så det undrer mig lidt med mindre de samme personer har set tråden mange gange.

• #6   24. okt 2015 Ja okay :). Men ja det lyder også underligt at det kan være set så mange gange uden den store aktivitet :). Jeg ved ikke om det tæller når folk Googler sig opslaget og når ind på det uden at have en bruger smiley

• #7   24. okt 2015 Jeg tror at det er for useriøst her inde. Jeg kigger i hvert fald kun sjældent på galleri fronten.
    Der er for mange af semi dårlig kvalitet der kommer ind, og får virkelig høje bedømmelser. Vil man ikke godkende folk, kunne jeg forestille mig, at der er andre som mig, der vælger bare ikke at stemme, da der fra tid til anden er folk der bliver virkelig sure og personlige, når deres dyr ikke bliver godkendt.

• #8   24. okt 2015 Sidste år var der meget mere aktivitet, men efter diverse grupper på Facebook er det faldet meget smiley

• #9   25. okt 2015 Ja, er det ikke blevet lidt sådan at folk stemmer højt til tilfældige andre i håb om selv at få høje tilbage? Jeg tænker bare at så handler det ikke længere om selve dyrets bedømmelse :).. Men måske er det også fordi at det ikke er anonymt at sådan generelt at stemme på andres dyr? smiley

• #10   25. okt 2015 Jeg bedømmer kun høj på dem jeg synes fortjener det. Hvis de ikke er gode nok til høj eller middel, bedømmer jeg ikke. Bla. fordi hvis man sætter lav på en kanin grundet sløret billeder, ingen tekst osv.
    Kan personen fx finde på at give alle ens dyr lav og skrive "grim kanin, aaaad" på ens dyr.. Det har jeg oplevet før og personen fik en blokering, så kommentarene i det mindste var væk og personen ikke kunne chikanere mig igen. Det undrer mig at mennesker stemmer dyr ind med kun få, dårlige billeder og meget få ord i beskrivelsen.. Man skal også kun have 10 stemmer og nogle mennesker giver 2 stemmer, så det tager jo ingen tid. Ved hestegalleri skal man have 125 stemmer, men der er der også en del mere aktive mennesker.
    Jeg tror dog også at det har noget med Facebook at gøre.

• #11   25. okt 2015 Ville det så ikke være billeder hvis bedømmelsen var anonym tænker jeg? :). For sådan som du beskriver det er også lidt det jeg tænker vil ske :).

Jeg vidste ikke at det samme person vil kunne dømme flere gange på den samme smiley

• #12   25. okt 2015 Jeg gider ikke det der høj og lav. Folk herinde er så barnlige. Og det samme med debatter.

• #13   26. okt 2015 mht debatterne, så dalede aktivitetn nok på den fordi man blev enormt træt af at debatterne kørte af sporet.... som regel fordi en TS blev tøsesur over ikke at få det ønskede svar. Der er ihvertfald mange af dem som ved en masse, som stort set ikke svarer mere når der er spørgsmål. Man gider simpelthen ikke bøvlet fordi man prøver at hjælpe og blive kaldt alt muligt grimt fordi man informerede om at foderet ikke er godt nok, eller at dyret SKAL til dyrlæge.

• #14   26. okt 2015 Nej det kan jeg godt følge jer i :). Det er da også halv tosset at gå i forsvar fordi man får råd eller konstruktiv kritik smiley

• #15   26. okt 2015 I rigtig mange tilfælde har det noget med alderen at gøre. At modtage kritik, uden at tro at det er et personangreb, er noget man skal lærer. Jo ældre man bliver, jo større sandsynlighed er der for, at man har lært at tage imod kritik.

• #16   26. okt 2015 Ja det har du nok meget ret i smiley

Kommentér på:
Aktivitet på gnavergalleri

Annonce