åbenbart dyremishandling 😣😫 åbenbart dyremishandling 😣😫
jeg oplevede simpelthen noget af det mærkeligste for lidt siden???.
jeg sidder i haven med Pelle hvor han altid er med ude, normalt er hele haven hegnet ind men pga vi er ved at få plantet ny hæk ud til vejen er der ingen hegn der og Pelle render derfor i toppen af sit bur som er ret stort, omkring 120x60 tænker jeg.
en ung pige går så forbi ude på vejen med sin hund og inden vi når at opdage noget begynder hun at råbe og skrige og komme ind i haven, jeg var en dyremishandler og hun ville tage kontakte dyrenes værn og politi osv... jeg bliver helt befippet og siger til hende hun skal pisse af med sin hund fra vores have (den skræmmer tydeligt Pelle) og hvad fanden hun har gang i at komme anstigende på den måde.
jeg er i dyb chok!, jeg ved virkelig ikke hvad vi har gjort forkert her og håber da næsten at hun kontakter politiet og dyreværnet da ikke mange dyr har det så godt som vores Pelle (frikanin, buret er hans hule og vi går meget op i hans kost og sundhed hvilket man ikke er i tvivl om når man ser ham på trods af hans nu 9 år)..
skulle simpelthen lige ud med mine frustrationer, ved slet ikke hvad det ligner eller hvad pokker jeg har gjort galt?!!! 😣😳
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Ingen spørger længere, men antager og hopper til konklusioner - det er skræmmende, usmageligt og fjendsk!
Hvis det var mig, så ville jeg ryste det af mig og tænke, oh well... Hvis der reelt set var noget galt, så er man da ikke for kvik hvis man tror at sådan en opførsel vil føre noget brugbart med sig, nærmest tvært i mod.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Ang. kaninen så kommer det jo an på flere ting
Hvorfor sidder den på toppen af buret?
Var det midt på dagen og i solskin?
maj 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
maj 2014
maj 2014
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
jun 2015
Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
Selv hvis det var en kanin der kun ville være lukket inde få timer om dagen, ville det jo være dyreplageri...
maj 2014
maj 2010
Det er ikke for at sige at du gør noget forkert, blot for at fortælle at det variere fra land til land hvad man mener er korrekt dyrehold
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
maj 2010
Hvis man sidder og læser med rundt omkring på engelske fora, er det den helt generelle holdning der lægges for dagen, at det er sådan kaniner bør holdes, i kæledyrsøjemed.
Nu fandt jeg tilfædigvis noget af det Karina J refererede til, og det er sådan en typisk engelsk indgangsvinkel til det at holde kaniner.
åbenbart dyremishandling 😣😫