740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvad skal i lave i ferien? Hvad skal i lave i ferien?

Hvad skal i lave i ferien?

I morgen kommer Freya. Tirsdag kommer Gry og så skal Lila parres med Blue igen.
Så Tirsdag eller Onsdag træner mig Gry og Freya. Så om Onsdagen tager Gry og Freya hjem og om Torsdagen tager vi til Hamburg og holder ferie smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal i lave i ferien?
  • #1   28. mar 2015 Jeg skal arbejde, har ikke ferie smiley

• #2   28. mar 2015 Jeg skal til Viborg i dag for at mødes med nogle NONS/JS (NetOrganisationen for NetStutterier/JumpSage) geeks, og være til tirsdag.
    Skal have massage, mødes med en veninde og hendes engelske ven. Til Svendborg med en anden veninde og en kammerat for at spise frozen yoghurt, og tage billeder af samme venindes lille hvalp.
    Min ene kat skal til dyrlægen og vaccineres, jeg skal til både påskefrokost og brunch/fødselsdag, og i biografen c:.

• #3   28. mar 2015 Hyggeligt smiley

• #4   28. mar 2015 Jeg skal i sommerhus og til Holland smiley

• #5   28. mar 2015 Ferie? hvad er det for noget smiley

• #6   28. mar 2015 Jeg har lige mandag og tirsdag på uni først og så påskeferie, men det er dog ikke så meget ferie for mit vedkommende, - altså jo, hvis vi kalder det LÆSEferie. Jeg skal nemlig til eksamen d. 8. Men mine svigerforældre kommer da et smut og besøger os. Men ja, det er intensiv læsning af statistik og epidemiologi.

• #7   28. mar 2015 jeg skal slappe af sammen med min mor, papfar og stedlillebror smiley
    og
    tage en masse gode billedere af mine 3 unger, så jeg kan få dem oprettet herinde smiley

• #9   28. mar 2015 Savner skolen?
    Den sætning har jeg aldrig hørt før x'D

• #10   28. mar 2015 Stald Adaxa kender godt følelsen og jeg har ikke gået i folkeskole i 6 år nu og 3-4 år siden jeg blev færdig med min uddannelse XD

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
    #12   28. mar 2015 Har kun fri på helligdagene.
    Skal til familie hygge på torsdag, og ellers er der ingen planer. Slappe af, få styr på en masse ting og hygge med kæresten og vores dyr. smiley

• #13   29. mar 2015 I dag skal jeg til Bueskydning. 12.00-?.
    Hvor jeg vil tikke om at skyde højder.

Så vil jeg æde Banan panekager ''De sundeste''.
    Så skal jeg løbe 6-? Km smiley Rundt om blidsø Bagefter mod privat vejen/ eller sukkertoppen smiley Det skal jeg så alle dagene ''Måske ikke på Fre..

____
    Skal ikke lave noget ''andet ind at løbe'' til Ons- Hvor jeg skal shoppe med min Twin & mor. Efter det, skal vi nok på kirke gården ''Til min far'' da han hviler der..
    _____
    De andre dage er ikke bestemt ''Sådan noget gøre jeg ikke smiley
    ___

Ville bare ønske at der ikke var ferie om mandagen ''Har skuespil der smiley & Pga alle de frie mandage ''3-4'' Har vi kun 2-3 gange tilbage ''NO SHIT''

• #14   29. mar 2015 Jeg er lige startet op på min melorme produktionen igen, så den skal jeg lige arbejde lidt med. Elleres skal jeg være sammen med mine fætre fra københavn smiley Og bage en masse med min mor, så jeg kan blive god til at lave mad smiley Og elleres bare være sammen med vennerene, spille xbox og hygge mig med mine dyr smiley Men min computer er til reparation så kan dsv. ikke spille sims 4 smiley

• #15   29. mar 2015 "Ferie" er vidst ikke et begreb der findes på uni smiley De kalder det påskeugen i stedet for påskeferien smiley
    Men well, ferie er det jo heller ikke. Jeg skal læse til eksamen som er i ugen efter - tirsdag i cellebiologi og torsdag i kemi. Så jeg skal bare begraves i mine bøger smiley
    Derudover har jeg dog en aftale med en veninde om at spise aftensmad sammen en dag, og så skal jeg til stævne på lørdag, men det er så også det smiley

• #16   29. mar 2015 Tirsdag skal jeg begynde på en ny omgang hundetræning.

Onsdag d. 1. april skal min datter starte i skole, så der skal jeg i skole..

Kommentér på:
Hvad skal i lave i ferien?

Annonce