493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mærkeligt? Hvad er det dog? Mærkeligt? Hvad er det dog?

Jeg ved godt at det måske er lidt mærkeligt at tage det op herinde, men jeg håber at der er nogle kloge hoveder herinde der vil hjælpe smiley

I dag var jeg inde i Kbh for at købe en konfirmationskjoler. Jeg prøvede 4 forskellige, så det tog jo noget tid. (Ca en time)
Der var ret varmt der inde, og jeg svedte ret meget. Luften var heller ikke særlig frisk. Efter noget tid begyndte jeg at klø i ansigtet.

Da jeg så kom ud af butikken, har jeg rød plet i ansigtet (ligner et myggestik) og bumser over hele ansigtet. Jeg bliver selv rigtigt overrasket, og går i panik. Min mors moster fortæller mig at det er naturligt i teenage alderen. Det er bare det at jeg aldrig har været en der har haft mange bumser, og i hvert fald aldrig så mange på en gang!

Men så sker det mest mærkelige! Lidt tid efter er alle bumserne væk igen?!

Har i nogle ide om hvad det dog kan være? Er det en slags allergi? Og overfor hvad? Har aldrig oplevet noget lignende...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkeligt? Hvad er det dog?
  • #1   21. feb 2015 Lyder som et forbigående allergisk udslæt.
    Kjolerne har sikkert været præpareret fra fabrikkens side med et stof du reagerer lidt på!

• #2   21. feb 2015 Håber ikke at jeg er allergisk overfor den kjole jeg har fået smiley

• #3   21. feb 2015 det er måsk varme knopper

• #4   22. feb 2015 Hvis det har været varmt og du har svedt, kan det være varmeknopper, de ligner bumser, men forsvinder hurtigere.

• #5   22. feb 2015 Tøj er fra nyt af præpareret med nogle stoffer for at holde det pænt og ikke krøllet mv - derfor man vasker tøj inden man bruger det smiley

Har du stået og haft det varmt m.v. er dine porrer jo mere åbne og mere modtagelige, så det der er sket er at du har fået en reaktion på det - og din kjole bør renses inden brug, så du ikke får udslet af det igen.

Den allergiske reaktion kommer mens du er i kontakt med stoffet - og forsvinder så igen bagefter, måske med lidt undtagelse og især hvis man har kløet lidt etc.

• #6   21. apr 2015 Måske kunne det være fordi du følte dig lidt stresset. Selvom konfirmation er en fed fest, så kan man jo godt blive lidt stresset også selvom du kun prøvede 4 flotte kjoler ... Pøj pøj med dagen, når du når dertil :)😇

Kommentér på:
Mærkeligt? Hvad er det dog?

Annonce