{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

At få en renlig kanin {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har fået mig en lille han kanin. Jeg har haft ham i godt en uge nu og synes slet ikke at han har valgt et sted i buret hvor han vil tisse og komme af med aff.
Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at han bliver mere renlig? Ved godt at han aldrig bliver 100% renlig.

Tænkte på om der er en duft kaniner godt kan lide at tisse i, og hvilket materiale kan de bedst lide at tisse i?

Håber i kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få en renlig kanin
  • #1   28. jul 2014 Min kanin er renlig smiley vi gjorde det at vi købte en "tisse bakke" så hver gang han tissede eller lavede lort tog vi en ske og lagde det op i Bakken smiley nu er han renlig, det er super dejligt<3

• #2   28. jul 2014 Min var ret renlig da jeg købte ham i dyrehandleren..

Jeg prøvede at stille en bakke op inde i buret, men det gad herren godt nok ikke, han vendte den på hovedet konstant, og flyttede det fra det hjørne han tissede i *g*

Så jeg har opgivet bakken..

Han er dog kastreret før han blev kønsmoden, så han burde ikke begynde at strinte

• #3   28. jul 2014 Mai hvor langtid tog det før han blev renlig?
    Jeg gør også det med at lægge alt hans aff og tis op i bakken, men han tisser bare det samme sted uden for bakken hver gang og jeg kan jo ikke stille Bakken midt i buret?

• #4   28. jul 2014 Han var det da han kom hjem, han fandt selv sit hjørne smiley

• #5   28. jul 2014 Nurh smiley så ved jeg ikke helt hvad du kan gøre smiley måske lægge savsmuld i hele buret også blive ved? Håber det vil lykkes for dig smiley

Kommentér på:
At få en renlig kanin

Annonce