Min kanins ben :( Min kanins ben :(
Jeg så i morges at min kanin haltede på højre bagben. Jeg kom så til dyrlægen i dag, hvor han mistænkte at benet kunne være brækket, eller det kunne være gået af led. Hun fik så noget smertestillende.
I morgen skal der tages røntgen billede. Jeg kan se at hun stadig halter, men hun kan godt bruge benet til at klø sig i øret og strække det ud og gøre rent mellem tæerne.
Jeg er SÅ nervøs for om hun skal aflives, hvis det er brækket.
Men hvis det er det bedste for hende, så er det dét hun skal. Og jeg kan ikke selv være der i morgen, da jeg tager på ferie. (Mine forældre kører hende til og fra dyrlægen og passer på hende)
Men hvis hun både kan klø sig og strække det ud, er der så ikke håb for at det ikke er brækket? Og hvis det er brækket, så er der vel ikke så meget at gøre.
Jeg har ingen idé om hvordan det er sket. Hun havde det helt fint i går aftes!
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Ønsker det bedste for dig og din kanin og håber det bare er en forstrækning
jun 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 7
Er bare så ked af at jeg ikke kan være der imorgen til røntgen og hvis hun skal aflives, åha
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 6 Gnavere: 3 Emner: 13 Svar: 207
Jeg har set en hest galopere rundt selvom det ifølge dyrlægen burde have været fysisk umuligt for den bare at gå fordi den havde lavet en slem skade lige over hoven som gjorde at hesten måtte aflives akut.
At din kanin er i stand til så mange ting er et godt tegn, men jeg vil ikke male verden lyserød og sige at det betyder der ikke er sket noget
Et brud a´kan også være mere eller mindre alvorligt alt efter hvad der er sket, og nogen typer kan sagtens heale uden komplikationer hvis de behandles ordentligt
maj 2014
Følger: 1 Svar: 28
Min kanins ben :(