1.054 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min kanins ben :( Min kanins ben :(

Jeg så i morges at min kanin haltede på højre bagben. Jeg kom så til dyrlægen i dag, hvor han mistænkte at benet kunne være brækket, eller det kunne være gået af led. Hun fik så noget smertestillende.

I morgen skal der tages røntgen billede. Jeg kan se at hun stadig halter, men hun kan godt bruge benet til at klø sig i øret og strække det ud og gøre rent mellem tæerne.
Jeg er SÅ nervøs for om hun skal aflives, hvis det er brækket.
Men hvis det er det bedste for hende, så er det dét hun skal. Og jeg kan ikke selv være der i morgen, da jeg tager på ferie. smiley (Mine forældre kører hende til og fra dyrlægen og passer på hende)

Men hvis hun både kan klø sig og strække det ud, er der så ikke håb for at det ikke er brækket? Og hvis det er brækket, så er der vel ikke så meget at gøre.

Jeg har ingen idé om hvordan det er sket. Hun havde det helt fint i går aftes!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kanins ben :(
  • #1   9. jul 2014 Jeg ville mene, at hvis hun strækker det osv.. Så burde det ikke være brækket.. Men dyr er jo nogle underlige størrelser - de er gode til at "lade som ingenting"..

Ønsker det bedste for dig og din kanin og håber det bare er en forstrækning smiley

• #2   9. jul 2014 Tak smiley Håber det bedste!
    Er bare så ked af at jeg ikke kan være der imorgen til røntgen og hvis hun skal aflives, åha smiley

• #3   10. jul 2014 Kaninen er et byttedyr hvilet gør at den så vidt muligt forsøger at skjule smerten fordi det er et tegn på svaghed som rovdyrerne hurtigt vil opdage.
    Jeg har set en hest galopere rundt selvom det ifølge dyrlægen burde have været fysisk umuligt for den bare at gå fordi den havde lavet en slem skade lige over hoven som gjorde at hesten måtte aflives akut.

At din kanin er i stand til så mange ting er et godt tegn, men jeg vil ikke male verden lyserød og sige at det betyder der ikke er sket noget smiley
    Et brud a´kan også være mere eller mindre alvorligt alt efter hvad der er sket, og nogen typer kan sagtens heale uden komplikationer hvis de behandles ordentligt smiley

• lene J
    lene J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 28
    #4   11. jul 2014 hvis det er brækket får den en bandage på.....det har jeg set ved dyrlægen et par gange og det kan de sagtens overleve

Kommentér på:
Min kanins ben :(

Annonce