{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Sommerferie planer? :) {{forumTopicSubject}}

Yes yes, nu ved jeg tilfældigvis at det ikke er alle der har sommerferie endnu (Jeg selv, får først på fredag, store tudedag for efterskoler.), men derfor kan de forskellige folk jo godt have planer allerede smiley
Jeg selv, har den plan, at jeg skal bare lege syvsover igen, og sove en masse, og være længe oppe (hvis jeg kan, efterskolen har gjort at jeg kun kan være oppe til kl 23...), så skal jeg forsøge at starte til træning igen med kaninerne, for at se om mine ben kan holde til det - og så krydser jeg da fingre for, at min kæreste får tid til mig - Det er dog begrænset, når han jo er landmand, haha.. han har ikke ferie, han har bare sommer. Hans største problem er hvor han skal proppe mig ind i planen henne, men han har lovet mig at finde plads, hehe smiley
Så skal jeg nok også på ferie med min familie, og på camping med mine bedste forældre regner jeg med..

Hvad med jer andre? hvad skal i bruge sommeren på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie planer? :)
  • #1   24. jun 2014 Har ikke været i skole i 2 måneder, men havde først min sidste eksamen sidste torsdag så har egentlig haft ferie derfra I guess. smiley

Skal bare sove, og opsuge en masse energi til gymnasiet.
    Sove, tegne, male, skrive, læse, ja. smiley
    Og så tager jeg muligvis ind til min far i KBH med min veninde, for at shoppe, og mødes med 2 andre veninder og gå i zoo, haha.

• #2   24. jun 2014 muligvis i Legoland og/eller på islændercenteret på Rømø

Så skal jeg holde fødselsdag hvis jeg lige gider.. Til fødselsdag hos min bror og senere hos min nevø (jeg har d. 25. juli, min storebror har den 26. juli og min nevø har den 9. august)

Til September skal jeg på minicruise til England

• #3   24. jun 2014 Ferie i Jylland, forhåbentligt fikse lejligheden, hvis vi da snart får fikset noget med forsikring og vandskade. Jeg er træt af at have et muggent køkken.. Og så praktikarbejde hos dyrehospitalet i tre uger, hvilket jeg ser ekstremt frem til. Og så skal jeg bare nyde ferien med min familie, som jeg ser alt for sjældent og med min søde kæreste.

• #5   24. jun 2014 Jeg skal ud at shoppe baby ting, få styr over lejligheden. Måske til Kbh med min søster kæreste, og svoger, skal til scanning, jordemor, læge, og akupunktur. Så skal vi på stranden ca 100 gange med hunden. Fundet ny bil. Have gæster, og flere gæster. Passe min nevø på 5 år. Og hvis der bliver tid, så skal vi også lige slappe lidt af.

• #6   24. jun 2014 Jeg rejser til Tyrkiet på fredag, når jeg kommer hjem er der lige et par fødselsdage der skal overståes. Så skal jeg en tur til Skagen, jeg skal være hjælper til Dana Cup diskoteket og ellers skal jeg bare arbejde og slappe af smiley
    Måske tager jeg en afbudsrejse i løbet af sommeren med en veninde eller en tur til Kbh, nu må vi hvad det bliver til smiley

• #7   25. jun 2014 Får ikke sommerferie men arbejder så også kun to timer men skal til Tyskland med familien i nogle dage smiley

• #9   25. jun 2014 Jeg skal på hundelejr med min dejlige hund smiley Også mandag uge 18, skal jeg hente min nye undulat smiley Også skal jeg til Hanstholm på camping, med en camping veninde smiley smiley
    l Det der er min hund
    v

profilbillede
  • #10   25. jun 2014 Det der er min nye undulat smiley

profilbillede
  • #11   25. jun 2014 De 2 små dværge: Ikke for at virke bedre videne men undulater er flokdyr og trives bedst i par smiley

• #12   25. jun 2014 Ja, det ved jeg da godt, men jeg har snakket med opdrætteren og hun siger det er lettes at gøre dem tam enkelt vis, så jeg skal havde den der først, også om 2 måneder eller sådan noget, så køber jeg en mere, som en lille ven smiley
    Så den skal nok få sig en ven smiley

• #13   25. jun 2014 Godt for min mor har fået flere undulater end som var skadet af at gå alene og kun havde spejle til selskab smiley

Kommentér på:
Sommerferie planer? :)

Annonce