8. okt 2012 Følger: 85 Følgere: 123 Gnavere: 7 Emner: 97 Svar: 470
1D Tuder Aflyst eller ?? 1D Tuder Aflyst eller ??
Tårne vælter til alle sider.
ALLE SAMMEN SE HER
- det står på Live Nations facebookside.
ANNOUNCEMENT: One Direction support band "5 Seconds Of Summer" aflyser // McBusted bekræftet som erstatning
På grund af uforudsete omstændigheder er 5 Seconds Of Summer desværre ude af stand til at optræde ved One Direction koncerterne i København på mandag den 16. og tirsdag 17. juni. Storbritaniens supergruppe McBusted er blevet bekræftet som erstatning.
Det er ingen mindre end engelske McBusted der skal overtage support tjansen ved de danske One Direction koncerter i næste uge.
McBusted er en engelsk pop rock supergruppe, der blev dannet i november sidste år, og består af medlemmer fra McFly og Busted.
De har netop været på Storbritaniens største arena turné i år, der solgte mere end 300.000 billetter, og skal headline ved en koncert i Hyde Park i London den 6. juli.
De to grupper har tilsammen haft 11 nummer 1 hits I Storbritanien.
Gruppen vil optræde med deres respektive greatest hits bagkatalog inklusiv ”Year 3000” og ”Five Colours in her Hair”.
McBusted glæder sig til at skulle supporte One Direction og ser frem til at se alle deres danske fans.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
okt 2012
Følger: 85 Følgere: 123 Gnavere: 7 Emner: 97 Svar: 470
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 54 Gnavere: 9 Emner: 81 Svar: 668
Købte dog billetterne for at se 1D, så det er ikke ødelagt, men det var bare så perfekt, for det var mine to yndlingsbands, og lige nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv...
Det er jo basically den ene halvdel af den koncert jeg havde set frem til der er blevet aflyst, og selvom Mc busted er awesome, er det bare ikke 5sos...
Og samt jeg er utrolig vred på min mor, fordi hun tvang mig til at tage en valgfrieksamen den dag jeg skulle have været i London og se dem, og ja... nu er det så bare ikke det samme.
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
Jeg sidder tilbage på skolebænken, fordi at jeg skal til eksamen istedet for koncert. Så synes bare i skal være glade for at i kommer afsted og ser 1D - Det er jo "kun" deres opvarmningsband der er aflyst. (Og Ja, jeg ved godt at de absolut ikke kun er et opvarmningsband osv. )
apr 2010
Tror alle er klar over det er opvarming, og har det tbh svært med folk der bare tager afsted for at se 5SOS ( hvilket de så ikke gør mere ) men derfor er de stadig et band, som jeg og mange andre er utrolig store fans af. At nogle ikke kan komme afsted pga. eksaminer, er ikke mit problem, jeg har været så heldig at jeg ikke har eksaminer de dage, men det er utroligt nederen, når jeg havde en del planer for de dage de var her, samt at de er 5 dage før første koncert.
Jeg er stadig glad for at skulle se One direction, fordi det var dem jeg købte billetter til, men for mig var det '2 koncerter i 1' fordi jeg er så stor fan af begge bands. Jeg er glad for det er Mcbusted af alle der tager over, men derfor er jeg stadig skuffet.
Hvad vil jeg gøre ved det? Ikke noget, jeg kan intet gøre ved det.
Hvad vil du gøre ved at du har eksaminer de dage?
okt 2012
Jeg hade glædet mig rigtig meget!.... Til at se dem..
Og ja kommer for at se 1D , Men why jeg elsker dem begge. og så skal jeg i stedet for se et bandt som jeg ikke kender !....
Hvad jeg ville gøre.. Græde færdig
apr 2010
Kan sagtens se at det er skide træls, men jeg kan - ærligtalt ikke se hvorfor i flipper sådan ud.. :3
MEN! det er også fordi jeg ikke er fan af 5SOS at jeg nok ikke kan se det. <- Helst ikke noget flip på mig. ^^ derfor, det kan godt være at det er stort tab for jer andre, men jeg fortæller bare fra min side, for jeg har et par veninder som også er ved at gå helt i spåner xD
Hvad jeg vil gøre ved at jeg har eksaminer?
Jeg vil sige øv, og trække på skuldrene og sætte min skole før musikken.
apr 2010
apr 2010
Undskyld.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
apr 2010
At du ikke ved hvad provokerende betyder, og at du ikke kan sætte dig ind i en anden persons situation, er jeg sådan set ligeglad med, så forsæt du bare glad et andet sted, for ingen spurgte efter din mening her.
apr 2010
Jeg er fint bekendt med betydningen af provokerende og sammenlagt med at du tilsyneladende pludselig har indsigt i min forståelse af ord eller andres situation, kan kun lede mig til at tænke at du da er en ualmindelig følsom og tøsefornærmet teenager og jeg må da ærligt indrømme at jeg er så barnagtig at jeg ikke kan andet end småle lidt lige nu.
Beklager du tager sådan på vej, men bevares, måske du skal lære lidt om netetikke og tiltale af andre, før du farer sådan op over selv de mindste ting.
- Og nu vi er ved det, ingen spurgte heller ej om din mening. Ingen blev spurgt direkte
okt 2012
Der er nogel der jo har købt billter for at høre 5Sos ..
Jeg har købt for begge
SÅ DØD.Dk!!..
Hade ellers glædt mig..
apr 2010
jeg har min grund til at være vred over folk siger det her bare er noget pjat.
apr 2010
Kender ingen der ikke har et liv hvor der sker en masse i.. Du er ikke den eneste med problemer herinde
apr 2010
Jeg har det mildt i forhold til nogle, og det er jeg ikke et sekund i tvivl om, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du finder det nødvendigt at være efter mig nu, fordi jeg ikke gjorde det klart i min kommentar?
Hun startede med at sige hvad hun så i mig, og jeg forklare hende det.
apr 2010
Jeg er ikke efter dig, du er tilgengæld efter alt og alle..
apr 2010
Jamen træls at du har en masse om ørerne, men kan man ikke tåle andres ganske alm. indlæg på et offentligt forum, så er det måske på tide lige at trække stikket ud og så droppe at være online.
Beklager du har nogle ting i dit liv der gør det træls, men ved du hvad? Du er ikke den eneste med lort i dit liv, det giver dig ikke fripas til at fare ud og 'angribe' andre og te dig som et lille barn. Det er ikke andres fejl og andre skal ikke bøde for at du har det dårligt.
Jeg ved da f.eks. også at jeg ikke er i mit mest pædagogiske hjørne, så derfor skriver jeg ikke det der falder mig først ind
- Når jeg når dertil hvor jeg ikke kan være bare nogenlunde pædagogisks korrekt i min tiltale af andre, så gør jeg den her smarte ting; Slukker computeren...
Det kan godt være du mener du har grund til at være sur, men du har bestemt ingen grund til at flippe ud på andre mennesker, fordi DU synes DIT liv er træls.
- Det stinker, det er øv, men flip ud andre steder end på fremmede mennesker. Så ødelægger man ikke alt på sin vej.
apr 2010
Jeg er grov, jeg ved det! Jeg har et vredes problem, men hell, kan jeg nu sige det, uden du kommer med en lille kommentar omkring det også?
Lad mig være, gider du. Du ved ikke hvad du roder ved lige nu.
apr 2010
Det er det i altid gør her. I finder et svagt led i en sætning, og så omformulere i, og angriber.
Jeg har på intet tidspunkt sagt eller antaget disse ting, så hvorfor prøver i at få noget op?
I er så lave, det er helt vildt.
apr 2010
Når du lægger ting ud på et offenligt forum, så er det til skue for alt og alle, og alt og alle kan kommentere det hvis de lyster..
Og det lyster jeg, hvorfor? Fordi du tydeligvis tror det er iorden at flippe ud på alle andre fordi DU har et problem..
Hold dine vrede problemer offline.
apr 2010
Jeg tror IKKE! Det er okay at 'flippe ud' fordi jeg har et problem! Hvorfor tror du overhovedet det er okay at sige?
Jeg ved godt det ikke er okay, men jeg beder dig, men tåre i øjne, læs hvad jeg har skrevet.
Og jo, du er grov. At du kan være grovere, betyder ikke at du ikke er grov nu. Jeg kan da også være vredere, men det betyder ikke jeg ikke er vred nu, altså, c'mon.
Hun antog noget omkring mig, og jeg fortalte hvad det var. Jeg sagde ikke "Jeg har det værre end alle andre, ih hvor er det synd for mig" eller "jeg kan gøre hvad jeg vil fordi jeg har det af lort til" - langt fra! Jeg bekræftede det hun selv havde skrevet, og det var det!
Jeg har endda skrevet en senere kommentar om, hvordan jeg godt er klar over jeg har det mildt, så hvorfor overhovedet fortsætte.
Hvad er det du får ud af det her? Sidder du med smil på læben, fordi du kan køre en hormonforstyret teenager ned?
Derudover, skal du sådan set ikke bestemme hvordan jeg bruger internettet, præcis ligesom jeg ikke skal bestemme hvordan du bruger det. Bom.
apr 2010
Så gør os alle en tjeneste og gå offline.
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Og igen, jeg læser hvad du skriver.. Prøv selv at læse det du skriver inden du sender det..
Smil på læben? Det kan være du lige skal finde rundt i de beskeder der er skrevet
Nej jeg bestemmer ikke.. Jeg beder dig om at holde din vrede offline, det vil gøre det hele bedere for os alle..
apr 2010
Ja jeg er voksen, og det er pinligt at du tror du kan smide hormoner og alt muligt som undskyldning for dine problemer..
Min medicin er ved at løbe tør for "saft" og jeg flipper ikke lige så meget ud som du gør, selvom alle mine sygdomme er i fuld flor
apr 2010
Skal man slå dig i hovedet med en skovl før den siver ind, URGH, hvor er det trættene at skulle gentage sig selv, fordi du ikke kan finde ud af at læse!
Nu skal jeg citere mig selv, så du ikke behøver rode i tråden:
"Hun antog noget omkring mig, og jeg fortalte hvad det var. Jeg sagde ikke "Jeg har det værre end alle andre, ih hvor er det synd for mig" eller "jeg kan gøre hvad jeg vil fordi jeg har det af lort til" - langt fra! Jeg bekræftede det hun selv havde skrevet, og det var det!
Jeg har endda skrevet en senere kommentar om, hvordan jeg godt er klar over jeg har det mildt, så hvorfor overhovedet fortsætte."
Prøv eventuelt at få nogle til at læse det op for dig, hvis du stadig kniber med at forstå det.
apr 2010
Jeg kan fint finde ud af at læse.. Det kan være du skal gøre det samme.. Læs hvilke råd vi giver, istedet for at skyde skylden på alt muligt..
Og så lad være med at være så nedladende, det klæder dig ikke..
Tag en dyb indånding.. Endnu en.. Og prøv så igen, uden diverse undskyldninger..
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Derudover er det utroligt svært for mig at forstå hvorfor så mange unge mennesker deler ud af deres problemer på nettet, og mange stiller diagnoser på sig selv, uden at have en læge der siger at det er rigtigt. Det er simpelthen så træls at folk hælder, undskyld mig, deres følelser ud på nettet. Jeg er selv en person hvor mine venners følelser virkeligt betyder meget for mig, men jeg har virkeligt svært ved at tage det seriøst når man ønsker alle skal se ens problemer. Hvis folk i den virkelige verden, trak det kort mod mig, så ville jeg ærligt ikke kunne tage dem seriøst igen.
Tak fordi du læste mit bras d: Og Rollo, du er da dejligt fornuftig, og bestemt ikke pinlig.
apr 2010
apr 2010
Du er så håbløs, du er så fucking utrolig håbløs at det er deprimerende.
Jeg beder dig, jeg fucking beder dig. Læs og forstår nu hvad jeg skriver!
Jeg giver ikke noget skylden! Okay? Det har jeg på intet tidspunkt gjort, intet er dets skyld! Alt er min egen skyld, jeg er da godt klar over at det er mig der skriver, jeg skriver som mig, og ikke som nogen anden.
Jeg er virkelig grædefærdig, fordi du bare nægter at forstå hvad jeg har prøvet at fortælle dig. Jeg gider simpelthen ikke det her, du vil bare ikke forstå det.
Hvorfor?
Hvad er det der er så sjovt ved at sidde og gentage dig selv, og sige jeg skal stoppe med noget jeg ikke gør?
Hvorfor?
Du er virkelig ikke et særlig rart menneske, og det er jeg helt sikkert heller ikke på nogle punkter, men i det mindste dedikere jeg ikke min fritid til at sidde og køre børn psykisk ned på nettet over så lille en ting som det her, bare fordi du nægter at give op, og selv har nogle diagnoser. wow.
Jeg gider ikke mere, du vil ikke. Du nægter at læse hvad jeg egentlig skriver, du ser kun hvad du selv vil se, og jeg gider ikke mere. Du må finde en anden og få lidt sjov ud af, jeg gider ikke.
Utroligt.
apr 2010
Har du overhovedet læst mine indlæg?
Fordi wow, du skyder ved siden af alting lige nu.
Wow.
apr 2010
Hvad med at du forstår hvad JEG skriver? Jeg forstår dig helt fint.. Du kender mig ikke, så du aner ikke om jeg er rar eller ej.. og ige nu sidder jeg rent faktisk og giver dig råd, men det vil du ikke forstå.. Fordi man skal tage hensyn til dig, fordi du er speciel (ligesom alle andre)
Jeg læser præsis det du skriver.. De ord du skriver.. Hvis det ikke er det som du mener, så skriv dog det.. Jeg er ikke tankelæser..
Sjov? Igen, det er ikke mig der skrev jeg sad og grinede af den anden.. Så den må du tørre af på en anden
apr 2010
Det er jo så tydeligt at du har en kedeligt liv, siden du prøver at køre denne her videre, selvom jeg bliver ved med at forklare dig det samme om og om igen. wow.
mar 2011
Billie: Ja, wow. Jeg er helt seriøst, wow ;). Jeg tror faktisk mine "skyderier" er ret gode, selvom de nok ikke er 100% korrekte.
apr 2010
Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg har grint af dig, den gider jeg ærlig talt ikke at have hængende på mig..
SÅ igen træk vejret, gør det igen, læs hvad der står..
apr 2010
apr 2010
apr 2010
én skudt ned.
Derudover, kan du i mit første indlæg læse, at jeg er pisse ked af at jeg ikke skal se 5SOS alligevel, men jeg er alligevel glad for at One direction stadig spiller, da det var dem jeg købte billetter til i første omgang.
to skudt ned.
Hvis du læser Rollos besked hvor hun siger jeg er utrolig følsom, og tøsefornærmet, forstår du hvorfor jeg skriver det. Jeg skrev det ikke for opmærksomhed, fordi som Beltane selv siger; Der er så mange der har det lige så slemt, hvis ikke værre, så hvorfor overhovedet reagere på det. Jeg forklarede bare at hun havde ramt hovedet på sømmet, ikke at det skulle undskylde mine handlinger, eller folk skulle have ondt af mig, for fuck nu af, det ved jeg godt folk alligevel ikke ville have.
tre skudt ned.
Har du mere?
mar 2011
apr 2010
DERFOR bliver jeg sur nu. Fordi du ikke kan forstå det ikke er tilfældet.
apr 2010
apr 2010
Jeg kan se du har trukket vejret, og det er jeg glad for..
Jeg undskylder jeg gjorde dig vred..
apr 2010
Jeg plejer at vedholde min ret som ældst og dermed klogest. Sådan er reglerne bare
mar 2011
Men " har du mere" Ja, det kunne jeg sikkert have. Jeg kunne synke ned på dit niveau og smide rundt med forbandelser og knap så fine gloser, som du gør efter Beltane. Tro mig, jeg er klar over teenage piger kan få diverse sygdomme, men du er bare meget opmærksomhedskrævende. Det er selvfølgeligt kun noget DU kan arbejde med, og det kan ingen af os hjælpe dig med. Jeg har ikke mere nej, for " BUM" som det staves, er jeg ikke interesseret i at jodre dig, selv hvis jeg gad bruge min tid på det, ville det være for latterligt.
Jeg er sikker på du vil få en SKØN aften ved 1D, og jeg håber opvarmnings bandet kan bruges. God aften til dig, Emilie.
apr 2010
mar 2011
Beltane.. Shit. Det overlever jeg ikke.
apr 2010
apr 2010
apr 2010
- Jeg har dog fordelen i ikke at bo sammen med min mere, når hun er på besøg kan jeg altid sende hende hjem igen O:)
Nogle gange må man her i livet lære at lukke af og stoppe en debat/snak/diskussion/skænderi når andre ikke kan, ellers løber det af sporet og bliver grimt, bare ikke alle der har dén evne at kunne det.
Personligt ved jeg at når jeg ikke længere er i stand til at agere "pædagogisk korrekt", så skal jeg til at holde mund
mar 2011
apr 2010
mar 2011
apr 2010
Jeg er ikke opmærksomhedskrævende. Folk misforstår det, og det har du - og andre - sikkert gjort. Det sidste jeg ville have opmærksomhed for, var shit som det.
Derudover, kender du mig slet ikke, så hvem er du til at dømme?
At være efter mig, for at have stavet et ord så irrelevant som bum forkert, det er at være desperat efter at provokere, og du har åbenbart ikke haft andet at udpege i min tekst, siden det var alt du kom i tanke om.
Finder du flere stavefejl i min tekst, skal du da være så velkommen til udpege dem, jeg kan endda give dig min adresse så du kan sende dem til mig med mailen. Det vil dog stadig ikke ændre på det faktum der hedder sig, at du stadig har taget fejl.
Christina - Som tidligere nævnt, hvor var du da dette her var oppe at køre?
Jeg er faldet til ro, og jeg er rimelig sikker på det køre på det sidste nu.
Det du gør nu har modsatte effekt af hvad du havde håbet, du netop sætter mit pis i kog igen, EFTER jeg faktisk var kommet lidt ned.
apr 2010
Og tak fordi du faldt ned
apr 2010
Ahrenkiels; *GG* Så bestiller jeg en bårebuket
mar 2011
Rollo: Tak.. Du er et godt menneske..
apr 2010
Det bliver trættene at skulle tage det her op igen, hver gang den stopper.
mar 2011
apr 2010
Jeg får en notifikation hver gang der bliver skrevet, og du må sådan set jo gerne fortsætte med at skrive med rollo eller hvad du nu laver, men er du ikke sød at stoppe med at skrive/diskutere med mig?
Fordi nu har jeg taget mig sammen, og vil egentlig gerne bare slutte den her.
mar 2011
Godnat i to storesøstre! Vi holder hovdet højt
okt 2012
Hvordan slutte det ??... Fint, eller hvad ??..
Hold dog op, jeg skrev bare om opvarmning
Men håber den slutte i går ;).. Og at i(vi) Glemmer det hele
1D Tuder Aflyst eller ??