{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Deguer og hund? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!
Jeg har to Deguer jeg elsker overalt på jorden og jeg vil have det så dårligt med at give dem væk! Men i hvert fald så har min familie besluttet sig for at få hund og vi skal have vores Husky om 2 uger, jeg har glædet mig rigtig meget og har altid ønsket mig en hund! Men da vi i går skulle aflevere min lillesøsters marsvin til nogle af vores venner kom jeg til at tænke på hvordan mine Deguer vil have det med hund ( vi har haft Husky før så vi er ikke uerfarne smiley ) huskyers har jo meget skarpt jagtinstinkt og jeg er bekymret for at mine Deguer vil mistrives. Mine forældre siger det nok skal gå osv, og vi har aftalt at min lillesøster tager sig mere af Deguerne nu da hunden mest bliver min jeg stoler selvfølgelig på at min lillesøster tager sig godt af dem men er stadig nervøs!
Jeg vil gerne høre jeres mening smiley
Mvh Dana

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deguer og hund?
  • #1   31. maj 2014 Vi har labrador og ørkenrotter. De sidde og glor på hinanden (ørkenrotterne sidder selvfølgelig i deres bur)

Det eneste i skal tænke på er at når hunden er alene hjemme at døren er lukket til det rum deguerne er i. Ved godt en voksen husky kan åbne en dør, men det opdrager i den jo til at den ikke må.

Generelt ser jeg det slet ikke som et problem. Det handler om opdragelse af hunden og ro omkring gnaverne, så de ikke oplever den som en trussel.

• #2   31. maj 2014 Tak for svaret! Altså når han er alene hjemme for han et rum ( stort ) hvor han må være og det rum står deguerne ikke i. Og fra han er hvalp vil vi prøve at lære ham at han ikke må gå hen til dem selvfølgelig vil han se hvad det er men vi vil prøve at lære ham at det må han ikke.
    Tak for svaret det beroligede mig smiley

• #3   31. maj 2014 Det skal nok gå helt fint, så længe hunden bliver opdraget, hvilket jeg jo går ud fra at i i gør smiley

• #4   1. jun 2014 Ja selvfølgelig gør vi det, og tak igen smiley

• Kristina J
    Kristina J Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 6
    #5   1. mar 2015 jeg har 2 styk deguer som i øjeblikket har 6 unger samtidig har jeg 2 rotweiler og 1 fransk buldog de ligger gerne og kigger ind i burdet og står og kigger ved os når de er ude de har lært fra start at det er vores og de osse høre til i huset

Kommentér på:
Deguer og hund?

Annonce