{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Engelsk projekt - opgave {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
Det er første gang at jeg laver en form for projekt-opgave - mest fordi at vi aldrig har lavet månedsopgaver. Selvfølgelig er det ikke så fedt at det så er på engelsk, men det er jeg ok til.
Så bær' over med mig, hvis jeg ikke forstår nogle "projekt-ord" i bruger ;).

Men jeg har om Irland, og så ville jeg bare vide om der er nogen der har besøgt landet og kan fortælle hvordan omgivelserne, menneskerne og bare helhedsindtrykket er? smiley

Hvis i har nogle gode specielle ting om Irland - ud over tinkeren - så er det også velkomment! smiley

Hauritsgaarden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk projekt - opgave
  • #1   19. maj 2014 Hvad skal du skrive om?
    Der er jo rigtig mange muligheder.

Det er ikke så forfærdelig længe siden der var en større sag, hvor en gravid kvinde blev nægtet en abort, fordi det ikke var tilladt i Irland, og det endte med at koste hende livet (hun og hendes mand ville gerne have barnet, men pga. komplikationer var en abort nødvendig, hvis kvinden skulle overleve).

Så er der jo alt det med borgerkrig der har været der ovre.

Ellers er det dem der har de små grønne fyre med guld for enden af regnbuen, og de er kendt for deres pubber smiley De laver rigtig god whisky, og jeg mener også det er dem der laver guinness (staves?)
    De har jo også alt det der halløj med keltisk, og i nogle områder er vejskiltene både på keltisk og på engelsk smiley

Det er ved at være nogle år siden jeg var der ovre, men der var ret hyggeligt. De har et spøjst vejr der over. Det regner en del, men er samtidig lunt.

• #2   20. maj 2014 Pia N
    TUSIND TAK! smiley
    Det hjalp en del! smiley

Kommentér på:
Engelsk projekt - opgave

Annonce