{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

"Efterlade" babyen:((( {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Puhaaa... Har lige "efterladt" - eller lod hende blive, hos dyrelægen:((

Hun har den seneste 1 1/2 uge knurret - ikke normalt, men ynkeligt, hun har ikke spist så meget, men drukket meget, været tilbagetrukket, ikke ville snakke, og bare virket anderledes... Så i dag besluttede jeg hun skulle afsted til lægen:-/

Kommer og lægen sagde hun var så fin, men hun havde en lille bobbel i livmoderen - enten unger eller en cyste, men at det nok ikke var den der gjorde ondt...

Men hun havde tandspidser...
Også har hun nok også ondt i lænden, da hun ikke måtte løfte hende i lænden/bagbenene og massere hende, så nu har hun fået et skud smertestillende:-/

Så nu er hun afleveret så de kan tage urinprøve, røntgen, og ordnet tandspidser - og håber på at de finder noget, så hun kan blive normal igen og uden smerter... Puhaaa... Har da overhovedet ikke nerver til de små pussere xD

Men fik stor ros af dyrelægen for at have holdt øje med hende og kommet med hende inden det var for sent:')

Men HAHAHA!!! Vi kom og der ville hun gerne snuse og hoppe rundt (hun har ikke været der før), MEN NÆ NEJ! Da dyrelægen skulle undersøge tænder og lænd så stoppede legen xD så kom hun over til mig og hoppede op af mig så jeg tog hende op, og da jeg satte hende på bordet lå hun og puttede/gemte sig - men var alligevel nysgerrig... Utrolig hvor glad hun pludselig blev for mig xD

Er der andre der har det ligesom mig? Er total pylret om de små pussere (har også en kat på 16, som jeg også er MEGET hysterisk om xD?

Andre der også har lyst til at have ondt af sig selv og de små? xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Efterlade" babyen:(((
Kommentér på:
"Efterlade" babyen:(((

Annonce