8.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min kanin har spist plastic!!!! Min kanin har spist plastic!!!!

Hej alle Ggere!
I påskeferien har jeg haft min kanin hjemme og den er blevet passet af naboen. Jeg havde købt en foderkugle fra Maxizoo (grøn med æbler på) og nu da jeg kommer hjem kan jeg se at hun har gnavet i selveplastiken! Jeg er lidt nervøs for at hun ikke bare har gnavet men faktisk spist plastic:( hun har det fint men burde jeg gå til en dyrlæge? Og har i nogle råd hvad jeg skal kigge efter?<3
Tak på forhånd
Xoxo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kanin har spist plastic!!!!
  • #1   22. apr 2014 Jeg tror ikke du behøver være bange. Min ene kanin har spist lystigt af sit bur eller ihvertfald bidt meget i det i plasticbunden. En anden har bidt sit "toilet" helt i smadder, der er intet sket!

• #2   22. apr 2014 Tag den med ro, men hvis kaninen begynder at vise tegn som sløvhed (som ikke er pga varmen) nedsat ædelyst og den slags, så ville jeg tage den til dyrlægen for en sikkerheds skyld

• #4   22. apr 2014 Hæh smiley
    Tror ikke du skal være bekymret. Så længe den opfører sig som normalt, og spiser godt, så tag det helt roligt smiley

Min kanin har ved uheld, spist alt lige fra gavepapir - til klistermærker. Og hun har det fint smiley

• #5   23. apr 2014 Tusind tak for svar ! smiley hun har det fint er lidt doven (pga. Varme) spiser mere end hun normalt spiser osv alt fint ! smiley

Kommentér på:
Min kanin har spist plastic!!!!

Annonce