806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Laura J
Laura J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hamster der har ædt sin egen bagdel Hamster der har ædt sin egen bagdel

Hej.
Sagen er den at min far var nødt til at tage livet af mit hamster i går.. Det startede med at hun var kommet ind i en periode hvor hun spiste sin egen hale (hun var et guldhamster), og så var den helet og hun havde det fint, men i går da jeg ville ind med lidt salat til hende, så jeg at der var blod overalt i buret (og det er ikke overdrivelse!) . og turde ikke selv kigge så fik min mor til det, men så dog at HELE hendes bagdel var fyldt med blod og hun kunne næsten ikke gå.. Så min far tog hende med ud og tog livet af hende, men nu tænker jeg lidt.. Hvorfor har hun gjort det? For tvivler på at det var pga. hun ikke fik alle de vitaminer og mineraler hun skulle have, for hun fik salat, foder, rent vand, e-vitaminer osv. dagligt...

Håber der er nogle der har en ide.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster der har ædt sin egen bagdel
  • #1   8. apr 2014 jeg følger lige med

• #2   8. apr 2014 Lyder som om hun har været syg.
    Vitamin og mineral mangel fører ikke i sig selv til at dyr bider sig til blods, det får de jo ikke noget ud af.

Jeg ved fra hunde og katte, at hvis de har problemer indvendigt, kan det give sig til udtryk ved at de bider sig overdrevet udvendigt på kroppen.

• #3   8. apr 2014 Jeg kender det kun ved støre dyr, de mærker jo ikke ting på samme måde, hvis den måske har haft hård mave, det gør ondt men den ''klør'' jo uden på. Jeg er ikke sikker for ved det kun ved større du ´kan ikke se hvorfor en hamster skulle gøre det... hmmm smiley

• #4   8. apr 2014 jeg mindes en tråd herinde om der hed noget i stil med "min hamster begik selvmord". En lille pige der fortæller at hendes hamster har bidt hul i sin mave og døde af det. Hun er overbevist om den begik selvmord men mener faktisk andre kom med gode forklaringer.

• Laura J
    Laura J Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   9. apr 2014 okay tak jeg kigger, for det var vildt underligt

Kommentér på:
Hamster der har ædt sin egen bagdel

Annonce