{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Weekenden bruges på..? :3 {{forumTopicSubject}}

Ja, et lille hyggeemne- hvad skal JERES weekend bruges på?

Min skal bruges på at slappe af, jeg skal ud og hoppe med dyrene her idag, og imorgen går det så løs - Jeg skal være i esbjerg kl 10 , hvor jeg skal med efterskolen ud og lave vores sidste opvisning ude - kom og se os! Vi skal opvise i Blue Water Dokken xD

Hvad skal i lave i weekenden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekenden bruges på..? :3
  • #1   5. apr 2014 Og nårh jo - Dagen idag skal også bruges til at finde ud af hvad jeg skal ha på til næste elevfest på fredag xD

• #2   5. apr 2014 Har været til hunde træning i morges, og kørte forbi dyrehandlen og købte noget nyt mad til min dværg hamster, elleres imorgen skal jeg rense hamster bur, og hvis vejret er til det skal jeg ud og springe i haven, øv øv det er dårligt vejr smiley smiley

• #4   5. apr 2014 Idag skal jeg gøre klar til min mor kommer hjem efter 3 uger på Montebello(genoptræning i Spanien) Hun skal hentes i lufthavnen klokken 17, og så skal vi ud til min mormor og morfar. Kan ikke så godt lide at være hos dem, så vi skal nok hjem lidt efter vi har spist.
    Nå vi kommer hjem vil jeg sotere mit værelse meget grundigt smiley

Imorgen ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal. Hvis der ikke regner, så smutter jeg ud og træne unghesten.

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #6   5. apr 2014 Er langt bagud her op til eksamenstid, så er i gang med en af de opgaver jeg mangler at få skrevet for at blive indstillet til eksamen. Derefter mangler jeg stadig to opgaver i det fag, samt den sidste og fjerde jeg er i gang med sammen med min gruppe i det andet fag. Og så skal jeg også forberede mig til vejledning onsdag, og tirsdag er stort set væk til alt muligt forskelligt der lige skal ligge på den dag selvf., så engang når vi er på den anden side af den kommende uge, kan jeg forhåbentlig trække vejret igen... smiley

Udover det, så skal dyrene selvf. passes, og skal også ud og se til de heste vi har ude ved mine svigerforældre, min svigerfar sørger for den daglige pasning, men hader når jeg er så hængt op, at jeg ikke når derud ret meget. En smule afslapning bliver det forhåbentlig også til selvom der er bunkevis af lektier.., Er da på side 5 ud af 5 sider nu, så det går fremad... Lader være med at tænke på, at jeg mangler to mere i det fag... smiley

• #8   5. apr 2014 Slappe af da jeg har rimelig ondt i maven, men mangler at vaske og ordne rotternes bur og har nogle kaktusser som mangler at blive flyttet rundt på og vandet smiley

• #10   5. apr 2014 I dag har jeg besluttet at lave ingenting smiley Så jeg ligger med en vsrmedunk på maven ph ser TV smiley
    I morgen skal jeg ud og samle ind til Kræftens Bekæmpelse smiley

• #11   5. apr 2014 Bare slappe af, var til en ret stor konkurrence igår som min gruppe og jeg vandt nemlig. smiley
    Og så selvfølgelig tegne

• #12   5. apr 2014 skal ud og se en gammel skolekammerats to boaer. Han har også købt nogle der kravler rundt i sand, jeg kan ikke huske hvad de hed...

• #13   5. apr 2014 Jeg har været på designerforum i dag, og senere skal jeg i byen.. I morgen skal der bare slappes af smiley

• #14   5. apr 2014 I morgen skal de tages billeder af kaninunger, så må vi se om de har pels tilbage når jeg er færdig med at nusse dem smiley

I dag har jeg slappet af og lavet lidt afleveringer smiley

• #16   5. apr 2014 I går var jeg hos lægen og ude og købe mig fattig i medicin og ellers bare slappet af på sofaen og set serier. Det er godt nok rart at have ferie nu! I dag har jeg gjort rent i hele lejligheden, indtil jeg opdagede vandskade nr 2 i vores lejlighed i løbet af 8 dage. Så var der kaos med vvs-folk, så jeg nåede ikke gulvvasken, men det bliver i morgen. Resten af dagen bliver brugt på sofaen smiley
    I morgen skal jeg ud og lave hemmeligheder i forbindelse med min søsters konfirmation, hihi smiley

Kommentér på:
Weekenden bruges på..? :3

Annonce