{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

pålidelige Marsvine opdrætter (sjælland) {{forumTopicSubject}}

ja jeg er stadig på jagt efter 2 hun marsvine unger
men jeg syntes der er svært at finde de helt rigtige

jeg har kigger og snakket med Niffer.dk
men vil entelig gerne se dyrene før jeg køber så det ville være fedt hvis jeg kunne finde en opdrætter på sjælland

det skal helst være "normale glathåret" marsvin :0) er ikke sikker på hvad den rigtige betegnelse er :0)

men har i nogle hjemme sider i kan anbefale :0)

når ja og så vil jeg da også lige vise det bur jeg er igang med at bygge :0) glæder mig super meget til det bliver færdigt

Mvh Freja :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pålidelige Marsvine opdrætter (sjælland)
  • #2   16. mar 2014 jeg kender vidst Brogården fra da jeg sprang med kaniner for en del år siden
    og hvis der så ud som der gjorde der
    så er det ikke lige der jeg vil købe dyr fra :0)

men tak for svar :0)

• #4   16. mar 2014 Du kan se opdrættere i DMK for storkøbenhavn her:
    http://marsvineklub.dk/kreds1.php
    Og for resten af sjælland og øerne:
    http://marsvineklub.dk/kreds2.php

Jeg har selv opdrættet Sweet Leaf med kæledyr, på vestegnen udenfor københavnstrup.

Jeg har selv i denne weekend besluttet at sælge en af min hununge fra december, da jeg hellere vil satse på hendes bror smiley
    Hun er glathåret chokolade med en gylden splat i nakken. Hendes mor er kæledyrschamp, og hendes far er racedyrschamp.

• #5   16. mar 2014 Sweet Leaf™
    har du et billede eller link hvor jeg kan se hende :0)

og jeg vil da lige kigge men syntes bare mange af siderne der inde er inaktive
    men ja det kan være mig der er lidt for hurtig til at bedømme :0)

• #6   16. mar 2014 (link fjernet)

Billedet er fra hun var helt lille... jeg skal have taget nye lisså snart vejret samarbejder smiley

• #7   16. mar 2014 Mht siderne... ja, der er nok mange som ikke er så hurtige til at opdatere... nogen siger så at de ikke gider, da de alligevel sælger mest via facebook.
    Lige pt. synes jeg dog ikke at der rent faktisk er så mange der har unger til salg.

• #8   16. mar 2014 Sweet Leaf™
    hende kunne jeg godt være intetserret i
    så vil da meget gerne se billeder :0)

og vil da også gerne se hende live
    hvis du kunne være intetserret i at sælge hende til mig :0)

• #9   16. mar 2014 hvis det ikke er buldermørkt, så satser jeg på at tage billeder imorgen formiddag... for brormands billede trænger osse... plus jeg har en unghun der osse mangler opdatering... og et par nyindkøb helt uden billeder smiley
    Og så kan vi lige tage resten når jeg har taget nye billeder. Hun er egentligt kun sat til salg, fordi jeg beholder broren, og det er ikke altid praktisk med pladsen og så beholde kuldsøskende.

• #10   16. mar 2014 du må meget gerne skrive til mig når du har fået taget billeder :0)

nu du skriv at der mest sælges på FB
    hvad skal jeg søge efter for at finde marsvin til salg der inde :0)

• #11   16. mar 2014 Flames opdræt i 2450 København SV.
    Super sød at snakke med, og så har hun nogle enormt lækre marsvin. Min Bounty er fra hende, og Bounty er self sund og rask, energisk, kan med alt, finder sig i (næsten) alt, og så er hun en smuksak!
    (Bounty er satin chokolade)
    http://www.gnavergalleri.dk/galleri/storbilledevisning/35820-marsvin_flames_bounty__satin_chokolade?n=10 (OBS - Billederne er en smule gamle :o) )
    Evas mail er q84eva@hotmail.com

• #12   16. mar 2014 Og det er osse evas mest vindende han, der er far til min hun smiley

• #13   17. mar 2014 Hov... havde ikke set det med facebook... og mit svar er 'fisk', jeg har ingen anelse.

Jeg er en absolut modstander af folk der gør der, hehe.. synes der et ekstremt uoverskueligt at finde salgsdyrene, og så finde ud af om de overhovedet er ledige endnu. Men til mine formål, der er jeg så osse så kræsen mht indkøb, at jeg snakker direkte med de opdrættere hvor jeg ved at de har eller vil få noget som falder i min smag smiley

Jeg har opdateret billederne på iCandy's side.
    Der bliver lavet DMK-stambog på hende.. men hendes far har en titel mere, som ikke er blevet registreret i stambogsdatabasen endnu - så når det er på plads, så sender jeg blanketterne ind.

• #14   17. mar 2014 Uhhh tag den lille chokoladegris....hun er fiiiiin.

Jeg har os han til min chokolade/gyldne pige, men der går jo lige et par måneder inden der kommer grislinger og så yderlige 4 uger *S*

Jeg har også erfaring med at de seriøse opdrættere, bruger facebook til at sælge deres afkom.

• #15   17. mar 2014 aaaah.. jeg ville nok ikke sige at 'de seriøse opdrættere bruger facebook' smiley
    Skal vi ikke hellere sige at nogen opdrættere brugere facebook... for du finder jo opdrætterene flere steder. Ordet seriøs er egentligt osse lidt drilsk, for indholdet af det er jo forskelligt alt efter ens egen opfattelse, hehe

• #16   17. mar 2014 Én af de allermest aktive køb/salg grupper for marsvin på facebook mig bekendt: https://www.facebook.com/groups/Marsvinesalg/

• #17   17. mar 2014 Sweet Leaf™
    Hun er altså bare fin

Hvis hun har et temperament som passer så må hun gerne komme her hjem og bo :0)

• #18   17. mar 2014 Hun er i den 'livlige' alder lige nu, LOL, så der er fuld fart på - men vi kan jo evt finde ud af noget så du kan komme forbi og se hende smiley

• #19   18. mar 2014 Jeg tror endnu ikke at jeg er stødt på en fuldt opdateret eller færdiggjort hjemmeside med marsvineopdrætter fundet i enten den ene eller den anden klub, men måske jeg bare har været uheldig og har jo i alt fald ikke kigget dem alle igennem, kun dem hvor der findes de grise jeg kigger efter smiley

• #20   18. mar 2014 bare sådan for at fluekneppe.. en hjemmesider er aldrig færdig, den er altid under ombygning/opdatering osv smiley

Hvad mener du helt specifikt med 'fuldt opdateret'?
    For hvis der f.ex. ikke er sket noget i opdrættet i.. lad os sige 2 måneder.. hverken med kuld, salg el. lign... så er siden jo fuldt opdateret pr. etellerandet januar, fordi der ikke er sket noget nyt siden. Hvis sidste dato er for sådan 8 mdr eller længere siden... så er vi osse efter min mening ovre i at enten er opdrættet muligvis stoppet, folk har ikke haft tiden (ikke alle folk er lige 'hjemme' ved computeren til at få tingene til at gå hurtigt), eller de gider ikke fordi de får solgt deres dyr via andre medier end deres hjemmeside.

• #21   18. mar 2014 som fodnote.. så kan man jo altid kontakte opdrætteren og spørge. For omvendt, så er kunderne heller ikke ret gode til at selv tjekke informationerne. Selvom min hjemmeside opdateres jævnligt... godt nok ikke så meget med kuld, fordi mine hunner er dåmme.. men med andre ting... så får jeg stadig henvendelser - via hjemmesiden - om jeg har dit og dat til salg, selvom det faktisk kan ses på salgssiden om jeg har eller ej. Eller forespørgsler på unger af typer som jeg slet ikke har i opdrættet.
    Så selvom man er god til at holde sin side opdateret, så den er svarende til hvad der sker i opdrættet lige nu, så er der folk der kigger forside.. og så hopper de direkte til kontaktformularen.

Kommentér på:
pålidelige Marsvine opdrætter (sjælland)

Annonce