862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Lesbisk? Lesbisk?

Hej..
Jeg vil bare bede jer om hjælp.. Da jeg var 12 år blev jeg forelsket i linda p. Og det er jeg stadig.. Jeg er også blevet forelsket i min fysik lære... Som er en pige. Og det værste er at jeg også har følelser for min bedste veninde.. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg fortælle hende det? Hvem skal jeg sige det til? Er der nogle af jer som er lesbiske som kan vejlede mig lidt? Jeg er ikke klar til at springe ud endu da jeg kun er 14 og ikke kan vide om følelserne er rigtige? Please hjælp...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lesbisk?
  • #2   10. mar 2014 Det med Linda P og din lærer kan lige så godt være fordi du ser op til dem, og er fascineret af dem, forelsket vil jeg ikke kalde det, for det er ikke nogen du kender personligt.

• #3   10. mar 2014 Jeg ville vente og se tiden an, det kan sagtens være en fase smiley

• #4   10. mar 2014 Hehe, du ved når det er en fase og når det ikke er - tro mig. Alle vil fortælle dig, vent nu og se.. Men du ved det 100p, hvis du er homoseksuel - sorry to say, men sådan er det bare smiley

Og ja, spring dog ud i det. Min bedsteven ville nok væmmes hvis jeg var forelsket i ham, men hvis jeg var ville jeg da fortælle det og ikke holde det inde smiley

• #5   10. mar 2014 Du er teenager. Hormonerne kører rundt, og det samme med følelserne. Alle kan være lidt forvirret omkring deres seksualitet. Men giv det lidt tid. Om du er lesbisk eller ej, er ikke rigtig til at bedømme nu smiley Men det kan jo også være at du bare er biseksuel?

• #6   10. mar 2014 Næsten alle er biseksuelle i en fase af deres liv - det er helt normalt smiley Jeg vil ikke se det, som homoseksualitet, men blot som en fase du har. Dine hormoner kører rundt, vent nogle år før du springer ud, så du er 100 på det er det du er. smiley
    Min bonus-søter er også lesbisk, og hun havde altid den følelse af forelskelse i andre piger. Men hun ventede til hun var ældre, så hun var sikker på at det var det rigtige. smiley

• #8   10. mar 2014 Tja.. jeg synes måske 12 år er tidligt at slå det fast med 7 tommer søm, men i DK har vi jo heldigvis frihed til at være den du er og har du lyst til at kysse med din veninde og har hun lyst til at kysse med dig så sker der vel ikke noget ondt i det.

Men selvom vi har den slags frihed i DK så skal man som homoseksuel i dagens DK være klar på at tage lidt hug for det. Jeg har 2 venner der er homoseksuelle, det ene par er mænd det andet kvinder, og begge har måtte hører diverse ting igennem årene. Men ja, hvis man ved hvem man er så er det jo bare sådan. Desuden er det meget normalt i teenage alderen at ville prøve lidt forskelligt.

• #9   10. mar 2014 Er du egentlig homoseksuel Jens? ;) Ikke for at krænke dig på nogen måder, men det er bare den måde du skriver det på smiley Som om du selv har oplevet det smiley

• #11   10. mar 2014 Selina Ja, det er jeg smiley - Hehe, mig kan du ikke krænke. Så meget jeg er blevet "krænket" kan intet udover et tomt køleskab skade mig smiley

- Og som Sprutelwasser er inde på, skal man jo stadig passe på selvom det her er Danmark. Jeg har da oplevet nedture ved det der med at være homoseksuel. Folk har da også kaldt mig ting og sager, og nogle ville ikke stå ved siden af mig fordi jeg havde makeup på, små børn spørg mig om jeg er en pige eller dreng og ja.. Men ved du hvad? Jeg tager bare alt med et smil, og det går sgu meget fint. smiley De eneste mennesker jeg ikke kan få til at accepterer mig, er sgu de gamle forældre. Det er så det eneste problem jeg har ved at være homoseksuel.

Men om du er 12, eller 34 når du springer ud mener jeg ikke har nogen betydning.. smiley

• #12   10. mar 2014 Når i nævner at det er en fase er det så fordi i selv har haft det sådan eller fordi i ikke mener det er normalt at være homoseksuel?

Jeg har aldrig selv haft lyst til at kysse en pige, eller været forelsket i en. Så forstår ikke den med at alle skal igennem den.

• #13   10. mar 2014 Hvor er du bare über nice Jens! smiley

• #14   10. mar 2014 Sådan tænker jeg da også Susse. Enten er man, ellers er man ikke. Det der fase, er bare noget til at dække over ens følelser.. Alle de der søde citater, med at lytte til ens hjerte og krop er faktisk ikke skrevet for sjov (y)

• #16   10. mar 2014 Jeg mener at det kan være en fase, da jeg selv har været igennem det. Jeg har været forelsket i adskillige piger i mine yngre teenager år, og har haft et forhold med en pige i 5 mdr som 15-årig, det fungerede bare ikke for mig, og jeg ved i dag, at jeg er 100% til drenge smiley

• #17   10. mar 2014 Enig Aloha smiley
    Jeg har en veninde der lige pludselig fik en følelse af at hun var til piger, men det var kun i en uge eller 2... Den dag i dag er hun 110% til drenge!

• #18   10. mar 2014 Susse: nogen skal igennem det andre skal ikke. Men meget normalt er det.

Og Jens: vil lige påpege at fordi man er homoseksuel og fyr er det ikke lig med makeup. Man kan sagtens være crossdresser,fyr og stadig være til piger, man kan også være homoseksuel og være mand med stort M (kender flere af den slags, du ved stor,pumpet olieindsmurt lækkermås der MÅ/SKAL være til piger, men så ikke er det smiley ) . Man kan også være mand med lyst til kvinder som dresser metroseksuelt (langt hår, makeup osv.). Altså man er ikke homo bare fordi man går med makeup smiley Og så kan man selvfølgelig være homoseksuel alla vores alle sammens Gustav. smiley

• #19   11. mar 2014 Øhm, Jens har ingen steder nævnt at man er bøsse fordi man går med make-up, han nævner folk ikke vil stå ved siden af ham fordi han har mane-up på.

Også kan man heller ikke sige "nogen skal i gennem det, andre skal ikke" det er jo ikke en regel, der står ikke nogen og peger på folk og siger 'du skal lige i en periode være homoseksuel' også peger derefter på den næste i køen? 'Ej dig springer vi over'

Ja der skal da helt sikkert være nogle der ude der kun oplever det i en periode. Men lad da være med at sige over for en fremmede at 'det er hun ikke, tror bestemt bare det er en fase'
    Det lyder helt seriøst som om at det er virkelig unormalt at være homoseksuel i mere end i en kort periode. Der er nogle der er homoseksuelle hele deres liv, og de er præsis lige så velfungerende som alle os andre, og man kan godt opleve det i en tidlig alder.
    Min grandfætter har vidste det siden han fandt ud af hvad det var, og har aldrig været forelsket i en pige.

• #22   11. mar 2014 Jeg er bi og man skal ikke springe ud hvis man er ikke klar det er bare dumt.
    Det er meget normalt i din alder at man forvirret over hvilket hold man er til, også på grund af alle de der hormoner smiley
    Men med tiden finder du ud af hvilken side du er til eller begge sider smiley

• #23   11. mar 2014 - Må have misforstået noget Susse... btw, sorry smiley

• #24   11. mar 2014 Hvad mener du Jens?

Kommentér på:
Lesbisk?

Annonce