Hvad laver i? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Hvad laver i her til aften?
Jeg ligger og ser BigBrother, har lige haft Gris uden og "løbe" hun lagde sig til at sove ved min numse.
I dag har jeg fået bestilt nogle billeder til min stue, som skal hænge under min bogreol, de er med ugler og har selv valgt hvilke farver de skal have, så de passer til puderne. Er helt vild med ugler.
På tirsdag har jeg fødselsdag så i morgen har jeg inviteret kærestens lillebror over hvor vi skal have film aften bare os tre - om dagen er vores venner her også men det er nærmest bare sådan en lørdags ting efterhånden at de kigger forbi.
Næste lørdag får jeg en lille fødselsdagsgave, nemlig en burven til Rocco som desværre blev alene i december, det er hans barnebarn så det synes jeg er lidt fedt og glæder mig meget.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Jeg ser film på tv2
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg flader ud på sofaen med min kæreste. Vi har hentet dobbeltdynen fra soveværelset og sidder med hver sin computer og så med tv i baggrunden. Rart at have weekend!
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Jeg har også set frem til weekend, var tilbage på arbejde efter ferie og sygdom i mandags så havde været væk fra arbejde i 16 dage så var lidt hårdt at komme i gang igen.
Simse: ja hun er sød, og har tilgivet hende.
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Det beklager jeg altså meget
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Fint billede iøvrigt. Der kan man rigtigt se hendes flotte farve.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Har lige lånt et billede af "ham" (ved ikke om det lige er ham der er på billedet, men det er sådan han ser ud.)
Simse: ja, min nye iPhone er rigtig god til at tage billeder og fange farverne.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Gnavere: 6 Emner: 8 Svar: 111
Hvad laver i?