{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

DB
DB
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218

Mureren kaldte mig for røvhul?! {{forumTopicSubject}}

Mens stormen Bodil rasede over Danmark, gik vores tag i stykker. Vi meldte det selvfølgelig til forsikringen, som sendte en taksator/tømrer ud. Tømren medbragte en murer som skulle udbedre et hul hvor det regner ind - en tysker, vurderer jeg ud fra navnet, som ikke er til at forstå.
Han gik ikke i gang samme dag, men kom mange dage efter. Han kom så da jeg ikke var hjemme, og der var lige præcis ikke låst det øjeblik. Han gik så bare ind, så da jeg kom hjem stod døren piv åben og mureren gik rundt indenfor. Jeg viste ham hvorhenne der kom vand ind, og han gik ud for at lave noget på taget. Lidt efter kom han brasende ind igen - uden lige at banke på, og uden at tage skoene af! Hvor er hans pli ?!
Nå, jeg valgte at bære over med det, men! Da jeg så kom hjem i går, havde han sat et skilt op om at han arbejder hos os (han er ikke ansat af os, men gennem forsikringen) og ude i vores forhave (nyanlagt i sommers), lå en masse stykker tagsten og gammel understrygning, smidt ned i mine blomster, og han var så kørt uden at rydde op. Det fik altså mit bæger til at flyde over! Jeg valgte så at kontakte ham tømren som havde haft ham med, og sagde at jeg var ret utilfreds med murerens manglende respekt for andres ting. I dag kom mureren så for at hente sit skilt (og gøre det på taget ugjort). Han kom hen mod mig, ret truende, og sagde at hvis jeg havde et problem med ham, kunne jeg sige det til ham, og så sagde han dæleme at jeg er et røvhul...
Hvad pokker bilder han sig ind?! Helt ærlig, skal man bare finde sig i alting, og undlade at klage når man er utilfreds??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mureren kaldte mig for røvhul?!
  • #1   9. jan 2014 Klag til forsikringen!
    Det er simpelthen ikke i orden det der. Han må ikke bare brase ind, og han skal ikke overfuse dig når han ikke gør sit arbejde ordentligt.

Hvis han har ødelagt noget, eller svinet ekstra meget, kan du jo overveje at sende regningen til forsikringen, nu hvor det er deres ansvar at han er der. Så kan det være han kan få røve på komedie den vej rundt

• DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

#2   9. jan 2014 Jeg var også rystet! Jeg prøvede at ringe til tømren/taksatoren, men han tog den ikke - heller ikke da min mand prøvede. Og han har heller ikke ringet tilbage, så i morgen kontakter vi forsikringen.
    Jeg ved at jeg kan være sippet og en sur kælling til tider, men i mit hjem gælder mine regler, hvad enten han kan lide dem eller ej.
    Jeg tog billeder inden jeg ryddede op, så har da beviser på det i forhaven, hvis der bliver noget.

• DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

#4   9. jan 2014 Ja, jeg har altså heller aldrig oplevet noget lignende?! Jeg bevarede heldigvis fatningen, men sagde dog til ham, at hvis han ikke kan tåle at få en klage, så må han gøre sit arbejde ordentligt. Så sagde han at han aldrig ville arbejde hos os mere, men helt ærligt, tror han vil vil have ham til det?! smiley :D Tosse...

• DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

#6   9. jan 2014 Ja, skiltet er det mindste, men var helt ærligt ikke stolt af at have reklame for ham stående smiley Nej, han kan jo ikke regne med at få god omtale af mig, når han ter sig sådan smiley

• DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

#8   9. jan 2014 Ej, sikke nogen forhold smiley Tænk at den chef ville være sig selv bekendt smiley

• #10   9. jan 2014 Skiltet skal sættes op, det er lovpligtigt nu for at vise det ikke er sort arbejde der bliver lavet. På skiltet skal firmaets cvr.nr. stå. Det blev indført på samme tid hvor alle firmaer fik besked på at få deres firma-navn samt cvr.nr. sat på gulplade bilerne.

Men folk skal sørme opføre sig ordentligt og rydde op efter sig og respektere andre folks hjem og ting.

• #11   9. jan 2014 Hahhahh læste det som "Muren kaldte mig for en røvhul"

Men hold da op jeg var blevet tosset!

• #12   9. jan 2014 Nu har jeg, i over 25 år, været tvunget til at samarbejde med murere smiley
    Og der er da heldigvis en del undtagelser, men det er nok desværre mere reglen end undtagelsen, at de er uopdragne, respektløse og sviner ad h...... til. smiley
    Kort sagt: Det er dem der er nogle røvhuller smiley

• #13   10. jan 2014 Som du kan skrive det, Henrik smiley

Kommentér på:
Mureren kaldte mig for røvhul?!

Annonce