Mureren kaldte mig for røvhul?! {{forumTopicSubject}}
Mens stormen Bodil rasede over Danmark, gik vores tag i stykker. Vi meldte det selvfølgelig til forsikringen, som sendte en taksator/tømrer ud. Tømren medbragte en murer som skulle udbedre et hul hvor det regner ind - en tysker, vurderer jeg ud fra navnet, som ikke er til at forstå.
Han gik ikke i gang samme dag, men kom mange dage efter. Han kom så da jeg ikke var hjemme, og der var lige præcis ikke låst det øjeblik. Han gik så bare ind, så da jeg kom hjem stod døren piv åben og mureren gik rundt indenfor. Jeg viste ham hvorhenne der kom vand ind, og han gik ud for at lave noget på taget. Lidt efter kom han brasende ind igen - uden lige at banke på, og uden at tage skoene af! Hvor er hans pli ?!
Nå, jeg valgte at bære over med det, men! Da jeg så kom hjem i går, havde han sat et skilt op om at han arbejder hos os (han er ikke ansat af os, men gennem forsikringen) og ude i vores forhave (nyanlagt i sommers), lå en masse stykker tagsten og gammel understrygning, smidt ned i mine blomster, og han var så kørt uden at rydde op. Det fik altså mit bæger til at flyde over! Jeg valgte så at kontakte ham tømren som havde haft ham med, og sagde at jeg var ret utilfreds med murerens manglende respekt for andres ting. I dag kom mureren så for at hente sit skilt (og gøre det på taget ugjort). Han kom hen mod mig, ret truende, og sagde at hvis jeg havde et problem med ham, kunne jeg sige det til ham, og så sagde han dæleme at jeg er et røvhul...
Hvad pokker bilder han sig ind?! Helt ærlig, skal man bare finde sig i alting, og undlade at klage når man er utilfreds??
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er simpelthen ikke i orden det der. Han må ikke bare brase ind, og han skal ikke overfuse dig når han ikke gør sit arbejde ordentligt.
Hvis han har ødelagt noget, eller svinet ekstra meget, kan du jo overveje at sende regningen til forsikringen, nu hvor det er deres ansvar at han er der. Så kan det være han kan få røve på komedie den vej rundt
dec 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
Jeg ved at jeg kan være sippet og en sur kælling til tider, men i mit hjem gælder mine regler, hvad enten han kan lide dem eller ej.
Jeg tog billeder inden jeg ryddede op, så har da beviser på det i forhaven, hvis der bliver noget.
dec 2013
dec 2013
dec 2013
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 20
Men folk skal sørme opføre sig ordentligt og rydde op efter sig og respektere andre folks hjem og ting.
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 9 Emner: 19 Svar: 89
Men hold da op jeg var blevet tosset!
sep 2011
Følger: 53 Følgere: 53 Emner: 10 Svar: 281
Og der er da heldigvis en del undtagelser, men det er nok desværre mere reglen end undtagelsen, at de er uopdragne, respektløse og sviner ad h...... til.
Kort sagt: Det er dem der er nogle røvhuller
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 808
Mureren kaldte mig for røvhul?!