{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Trisse A
Trisse A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31

Første dag med lille bambi! {{forumTopicSubject}}

Bambi ankom hjem hos os igår, hun har det dejligste sind! Og har nu undersøgt hytten. Så nu spæner hun op og ned af sofaerne og springer hen af gulvet. Det er meningen hun skal være fritgående kanin, men ja ved godt folk anbefalede mig at lade hende være i sit bur! Men næ nej op og nusses og hoppe rundt er lige hende! Hendes bur glem det! Hun vil meget hellere ud og løbe så længe hun ikke er bange af sig så får hun lov til at løbe frit allerede fra nu af - hun nyder det i hvert fald!
Bare en lille opdatering om at ikke alle kaniner trives bedst med at være lukket inde i deres bur de første dage!
- det sagde vores avler også godt til os at hun ku ikke se hvorfor hun skulle være lukket inde i sit bur hvis hun hellere ville ud og rigtig nok de 10 første minutter var hun nervøs men så sprang hun selv ud af transportkassen og op i sofaen hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første dag med lille bambi!
  • Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#2   21. dec 2013 Lige præcis men hun skal lige vænne sig til området og de nye lyde! Vi bor tæt på st. & der hvor vi hentede hende var jo helt ude på landet! men går vi så er vi stadig farlige men står vi stille så kommer hun gerne smiley men hun skal jo lige vænne sig til det nye - der kommer lidt stampen engang imellem men her er også farligt smiley hun klarer den i hvert fald langt over forventningen! Og tusind tak min kæreste og jeg er også meget glade for hende smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#4   21. dec 2013 Ej hvor lækkert smiley har selv et dværghamster og hun er ligesom en hund!
    Kommer når jeg kalder hun er snart 2 år - men tillykke med ham de er også kære! Lyder til at han allerede er super glad for sin mor! smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#6   21. dec 2013 Lige præcis! Alt er nyt og spændende :-)!
    Ja så længe man er rolig! Hun er meget nysgerrig når hun kan høre min kæreste og jeg snakke :-)!
    Men hold op det er rart for mig at der nu er kommet liv i lejligheden når manden ikke er hjemme! Jeg er nemlig sygemeldt og har kun behandling 2 gange om ugen smiley

• #8   21. dec 2013 Det er ikke fordi de trives bedst med at være i buret de første dage - det er for at gøre dem renlige. Når de kun har buret vil de vælge et hjørne der som deres toilet, og det beholder de så. Hvis de har hele huset vælger de jo højst sandsynligt nok et sted i hytten at gå på toilet - Men held og lykke med det, dejligt at i har fået en god start ! smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#9   21. dec 2013 Forståeligt at hjertet smelter! Dejligt du har fået en hamster med et dejligt sind!

Ja hun har valgt et sted cirka men hun er inde i buret her om natten ind til vi får vores store bur, men åbnede lågen og en to tre så hoppede hun ud - man kan i hvert fald mærke på hende at hun er så glad for at komme ud smiley
    & tusind tak!

• #10   22. dec 2013 husk at en negleklipper til mennesker ikke må bruges til dyr da de kan ødelægge neglene smiley så ud og køb en neglesaks, ikke nødvendigvis til kanin, en til hund kan også bruges, bar den ikke er for stor smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#11   22. dec 2013 Det er ikke mig der klipper hendes negle der smiley havde tænkt mig at købe den de har i diverse dyrehandlere smiley men tak for rådet!

• #12   23. dec 2013 okay smiley skulle bare være sikker smiley det er jo ikke rart at skulle stå med en kanin der har fået ødelagt neglene smiley

Kommentér på:
Første dag med lille bambi!

Annonce