{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Trisse A
Trisse A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31

Så er det snart tid! {{forumTopicSubject}}

Så er det snart tid til at vi skal hente vores lille rex hjem, hvilket legetøj foretrækker jeres kaniner? Og hvilken kattebakke type kan i anbefale? Hun bliver fritgående kanin. Vi har købt bur og diverse. Men hvad er godt at have i huset til en fritgående kanin :-)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det snart tid!
  • #1   18. dec 2013 mine kaniner elsker ting de kan hoppe op og ned fra smiley

• #2   18. dec 2013 kaniner har ikke brug for legetøj, det er kun rovdyr der leger med legetøj

• #3   18. dec 2013 Susan der vil jeg nu ikke gi dig ret.

Du skulle se hvad mine kaniner gør når jeg gir dem et køkkenrulle rør.
    De leger sir jeg dig.. Virkelig.
    Så mit råd er ihvertfald ikke at smide dem ud, kaniner elsker at kaste rundt med dem smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#5   18. dec 2013 Har tænkt mig at købe et kattetræ med to huler - min avler har selv kattetræer i hendes bure og lille rexerne var vilde med det hihi så det skal jeg have skaffet og toiletrullen skriver jeg mig bag øret :-)!

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#7   19. dec 2013 Mine dyr betyder alverdens for mig!
    jeg hader kinesere over alt på jorden de burde få samme omgang!
    Ja det skaffer jeg hende også også en fin katteseng som er lækker at ligge på når hun nu skal hygge i sofaen - den er af læder sprit ny og al for glat mit dværghamster glider rundt! Og kaniner ville skride på et velour tæppe men det gør mit hamster ikke smiley så jeg tager en masse forbehold hihi smiley

• #8   19. dec 2013 Kom evt hø i rullen, det er et hit her smiley

• #9   19. dec 2013 Susan S - Det er ikke kun rovdyr der har brugfor legetøj.

Hun hamster har sit hjul at løbe i, og huse til at kravle på og gemme sig i

• #10   19. dec 2013 en hamster hører ikke under planteædere ligeså lidt som en rotte fx gør. forhindringsbaner og kattetræer (fy de må blive klamme når de står inde i kaninbure, der er jo velur på) er ikke hvad jeg kalder legetøj. Jeg tænker mere på bolde og den slags.
    Alle dyr leger på en eller anden måde når de er unger, det er træning til når de bliver voksne. Planteædere og andre byttedyr leger flugtlege, hvor det gælder om at springe højest, længest, gemme sig osv. Men de der lege hvor de leger med mindre legetøj de kaster rundt med er kun noget rovdyr får noget ud af, de skal jo træne dræberevnerne...

og der BLEV specifikt spurgt efter hvilket LEGETØJ, ikke hvilke aktivitetsmuligheder...

• #11   19. dec 2013 Susan S - Derfor er hamsteren stadigvæk IKKE et rovdyr.. Du skrev rovdyr og det er det som jeg skriver ud fra..

Legetøj ER aktivering.

• #12   19. dec 2013 beltane: hun spurgte specifikt efter LEGETØJ, et kattekradsebræt fx er ikke legetøj ligeså lidt som en hårbørste til mennesker er legetøj. Legetøj er ikke = aktivering, du kan sagtens aktivere UDEN et stykke legetøj.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #13   19. dec 2013 Godbid bolde, toiletrullerør, papkasser, grene i forskellige størrelser, en krave kasse med jord eller sand, forskellige huler..

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#14   19. dec 2013 Mit kradsetræ skal stå i stuen smiley

Kommentér på:
Så er det snart tid!

Annonce