{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Du ved du har gnavere når... {{forumTopicSubject}}

Fandt dette lille sjove emne på hundegalleri, og tænkte at den skulle prøves herinde.

Du ved at du har gnavere når:
- du står og skære hvidkål, peberfrugt, agurk, og gulerod ud til marsvinet og du selv lever af havregrød og rugbrød med leverpostej.
- du køber frugter og grønsager ind, efter hvad dit marsvin kan tåle, så det kan hjælpe dig med at spise det.
- du beder folk om at ryge udenfor, da det ikke skal skade dit marsvin.

Kom gerne med flere smiley alle gnaver og kaniner kan bruges, så kom frisk! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du ved du har gnavere når...
  • #1   14. dec 2013 -Du ved at du har rotter når der ligger solsikke kerner i små cirkler på gulvet.
    -Du ved du har rotter når du ikke kan finde dine lys.
    -Du ved at du har rotter når du går på wc og kommer tilbage til en tom tallerken som var fyldt op med mad.
    -Du ved du har rotter når du ligger og sover og kan mærke 2-3 stk. rotter som prøver at finde sig en sove plads oven på en og ender med at vække en.

• #2   14. dec 2013 Du ved at du har marsvin når din ellers sorte bluse er hvid af hår og du hare griner af det

• #3   14. dec 2013 Du ved du har kaniner når du køber grøntsager du ikke selv kan lide.

• #4   14. dec 2013 Du ved du har kaniner (indekaniner i lejlighed), når du har 4 kg halm med i S-toget og folk kigger efter dig..

Du ved, du har kaniner, når din kanin ikke er brun, men madagascar, ikke grå, men sallander, og ikke trefarvet men en japanertegnet hollænder smiley

• #5   14. dec 2013 Du ved du har kanin, når du render rundt med alskens strøelse i håret, unde at vide det smiley

• #6   14. dec 2013 Haha, den sidste Louise.. Kender den så godt! smiley

• #7   14. dec 2013 Du ved du har gnavere når brandalarmen går i gang, og det første du gør er at skynde dig hen og flå batterierne ud af lortet, fordi det er aaalt for højt for de kære små dyrs følsomme ører!

(...vores brandalarm går tit af pga. lavt batteri eller mados fra køkkenet)

Du ved du har gnavere når du har svært ved at falde i søvn andre steder end din egen seng, fordi du er vant til alle de små lyde som dyrene laver - og som du normalt ikke lægger mærke til, men stilheden er larmende når de ikke er der!

• #8   14. dec 2013 Og nårh ja, du ved du har gnavere når du ser en reklame for et ferie-sted, og din første tanke ikke er "Nøjh, det ser spændende ud, der vil jeg gerne hen!" men i stedet "Nøjh, det ser spændende ud, men hvem skal passe mine dyr?"

• #9   14. dec 2013 Giver dig helt ret i den sidste amanda smiley

• #10   14. dec 2013 De to sidste * :b

• #11   14. dec 2013 Du ved, du har kaniner, når du har en høballe gemt i et gammelt dynebetræk i en 2-værelses.

• #12   14. dec 2013 Du ved du har kaniner, når du næsten falder i søvn sammen med din kanin, når den er ude og badutte, og bliver træt smiley

• #13   14. dec 2013 - Du ved du har kaniner når du kender samtlige lokal butikkers grønt udvalg og priser..

- Du ved du har kaniner når de er ved at ødelægge dine ting og du ikke stopper dem, fordi du vil nå at have et billede af det...

- Du ved du har kaniner når du bruger mere tid på gulvet end i sofaen...

- Du ved du har kaniner når du tager indtil byen endnu en gang, fordi du glemte langørenes livret...

- Du ved du har kaniner når du begynder at spørge dem om lov før du spiser en gulerod...

- Du ved du har kaniner når du ikke længere ønsker at tage på ferier fordi du ikke stoler på at andre kan passe dem ligeså godt som du..

- Du ved du har kaniner når du løber begejstret igennem butikken for at vise din bedste ven hvor godt det her hø dufter..

- Du ved du har kaniner når du udvælger nye møbler efter kanin sikre materialer, hvis de nu skulle tygge i dem..

- Du ved du har kaniner når de 5 største ønsker på din ønskesedel er kaninrelaterede..

-Du ved du har kaniner når du udvælger din nye støvsuger efter hvor godt den fjerner pels fra sofaen...

- Du ved du har kaniner når du skal rejse med dem, og deres kuffert er større end din...

Ikke at jeg kender noget til alle disse ting... Overhovedet... smiley

• #14   14. dec 2013 Du ved du har kaniner, når din mor griner af dig for at høre musik i headset, så kaninerne kan sove

• #15   14. dec 2013 Når du går du med 3.dags skægstubbe og kommer ind med et julemands-skæg, så ved du, du har kaniner i FÆLD smiley smiley

• #16   14. dec 2013 Du ved du har kaniner, når følgende scene udspiller sig i din have.

Sidste vinter, da der lå 30 cm sne på græsplænen, tog jeg fejemaskinen og lavede et spor tværs over plænen, fordi jeg skulle hente noget brænde i den anden ende af haven.
    Men en af naboerne troede (af en eller anden grund smiley ) at jeg var ved at lave plads til en kaninhop-bane, så hun kom over, tog mig i hånden og kom med følgende bemærkning:
    Så Henrik, kan du nu være en sød kanin, ikke noget med at bide og kradse. Nu går du pænt med ned til dyre-psykologen, så vi kan få en ordenlig snak om, hvordan du kommer ud af, det der kaninhop haløj. smiley

• #17   14. dec 2013 Du ved du har kaniner når:
    Det første man tænker når man vågner er 'hvilke kaniner skal ud først i dag'

Når der skæres 2,5 kg grønt om dagen og intet af det er til en selv.

Når der indkøbes 90kg kaninfoder hver 3 mdr og damen på foderstoffen siger' 90kg kaninguf?' før man når kassen smiley

• #18   14. dec 2013 Hahahaha Henrik, den var god! smiley

• #20   14. dec 2013 Du ved du har kanin, når du har 11 kg. træpiller på bagagebæreren, 5,5 kg. spåner i en hånd ved styret og en pose hø i den anden side - og klarer at cykle 1,5 km med det smiley

• #21   14. dec 2013 Hvor er i gode allesammen! smiley kom endelig med flere! smiley smiley

• #22   14. dec 2013 Du ved du har marsvin når du sidder og stirre uafbrudt på den i 5 minutter for at se om den trækker vejret, når den sover smiley

• #23   14. dec 2013 Du ved du har kanin når du ikke kan ligge lagen på din seng, fordi dyret ligger midt på sengen og daser...

Du ved du har kanin når folk hilser på kaninen før de hilser på dig (!)

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #25   14. dec 2013 Du ved du har hamster, når den/de pludselig kommer rendende hen af gulvet og op i sengen for at få opmærksomhed.

• #27   14. dec 2013 Du ved du har en kanin når du er ude på badeværelset og kan høre kaninen gå amok på døren, fordi den vil ud til dig smiley

• #29   15. dec 2013 Du ved du har gnaver når det meste af dit tøj har huller efter de har gnavet i det

• #31   18. dec 2013 Du ved, at du har ørkenrotter, når du går rundt (på job) med små "lakridser" på tøjet - uden at vide det!

• #32   18. dec 2013 Du ved at du har kaniner når du går ud i haven og siger: "Hej niner-biner!" med høj stemme, og forbipasserende kigger mærkeligt på dig.

• #33   18. dec 2013 Du ved du har hamster, når ens godnat melodi er lyden af hamsterens puslen

• #35   18. dec 2013 Ih, hvor er jeg enig med dig Theresa!

Det overhørte jeg også i dag i en matematik-time
    "...har et hanmarsvin"
    Mig: "ét hanmarsvin? ..alene?"
    "Ja, det er jo en han, så den kan kun gå alene"

- Nej, det kan da så i hvert fald godt gå sammen med andre, bum basta, når bare der er aldersforskel og der ikke er hunner i nærheden. Marsvin alene, fyføj og nejda-uhadada...

Kommentér på:
Du ved du har gnavere når...

Annonce