Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fif til hamster
  • #1   28. nov 2013 Ingen hamstervat! Eller hø, brug i stedet toiletpapir som redemateriale.
    Gå efter et godt foder der indeholde de proteiner en hamster har brug for, også de animalske proteiner. Jeg bruger hamster complete.
    Brug katte og hunde mad som godbidder, vådfoder er også godt.
    Brug chinchillasand til et sandbad, som hamsteren bruger til at rense sin pels i.
    Et hjul i den rette str. er det en guldhamster skal hjulet være 28 cm i diameter.
    Godt med plads.
    Ingen drops og andet sukkerindholdige godbidder.
    Hamstere er solitære, og skal derfor ikke gå sammen.
    Hvis du ikke allerede har købt dine hamstere, så vil jeg anbefale at købe fra en avler. Dem kan du finde på www.hamsterland.dk, eller www.hamsterinfo.dk

• #2   28. nov 2013 Tak hvad med at gøre den tam

• #3   28. nov 2013 De første par dage har du hånden stille nede i buret, hav lidt godbidder i hånden, solsikkefrø, tørrede melorme, ærteflager, græskarkerner, hundekiks. Eller bare hamstermad. Lad hamsteren snuse til dig, sidde i hånden og spise, og lad den hygge sig omkring din hånd, gør det sådan 10-15 eller hvor lang tid du nu synes, og gør det gerne flere gange om dagen, men husk det skal være når den er vågen. Når den kommer hen til din hånd uden at være bange, så kan du tage den stille og roligt op, og lade den kravle på dig, og hvor du nu ellers vil have den, mine er helt vilde med at kravle i sofaen.

• #4   29. nov 2013 Oka mange tak smiley

Kommentér på:
fif til hamster

Annonce