330 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Julesjov med sin kanin Julesjov med sin kanin
Hej alle sammen
Jeg har en udekanin så kan ikke rigtig hygge med den indefor da min mor er allergisk. Jeg ville bare lige vide om der var nogen der havde nogen gode ideer til hvad man kan lave af sjove ting alle juledagene eks.
1. dec: Pynte op ved kaninburet
2. Dec: laaaaang tur i haven
.........
1 synes godt om
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 8 Svar: 55
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
Hvis din kanin er glad for at bide, flytte eller gnave i ting kan du give den æble- eller pæregrene fra haven (ikke sprøjtede), give den en telefonbog som den kan rive i stykker, lave en "rangle" ud af små stykker træ.
Det er kun fantasien der sætter grænser
apr 2010
Følger: 69 Følgere: 142 Gnavere: 12 Emner: 65 Svar: 551
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
apr 2010
Følger: 69 Følgere: 142 Gnavere: 12 Emner: 65 Svar: 551
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
- Det er iøvrigt osse en rigtig god hjælp til nytårs aften, at der er lidt ekstra lys hos dyrene, det tager lidt af lysglimtene fra fyrværkeriet
Et par grangrene både i og på buret koster ikke alverdens, men det isolerer faktisk godt, og har man døj med fygesne kan man osse bruge gran til at blokere tremmeåbningerne med.
Af 'julefoder' kan appelsin og clementin nævnes. Der kan gives ½ 'båd' appelsin, eller hvad der kan være på en spiseske, i daglig ration. Nogle dyr synes det er vældig lækkert, andre spiser udenom.
Tja.. Hmm.. Udover det, så trækker vi i skitøjet, når vi går ud til dyrene i frostvejr - så kan vi være der lidt længere uden at fryse
Så havde jeg vidst ikke flere vinter/juleideer
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 8 Svar: 27
Julesjov med sin kanin