{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Iphone 4 anbefaling? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min kæreste vil sælge mig hans iphone 4 16GB for små penge, jeg ved der ikke er noget galt med telefonen(han fik den da vi var kærester så har ''fulgt'' den), men har aldrig haft iphone før og er derfor meget i tvivl. Har hørt fra mange at de har haft mange problemer med iphone 4 og den nye opdatering, og mange er begyndt at skifte iphone ud.
Så jeg er meget usikker på om jeg skal købe den eller ej, har nu sony xperia u som bestemt ikke er noget at råbe hurra for, den er virkelig dårlig også efter den nye opdatering hos sony.
Så mit spørgsmål er om i kan anbefale mig at købe den? eller om jeg skal satse på en anden mobil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 anbefaling?
  • #1   5. nov 2013 En anden mobil.
    Jeg har rigtig mange venner, der ikke orker alt det med Iphones..
    At de smadres så nemt, og at alt er så langsomt og at man er så afhængig 24/7.

Jeg har en Sony Ericsson, en tastaturmobil. Er meget glad for den.
    Dog ønsker jeg mig en smartphone, eller ipad så jeg kan følge lidt med på de sociale medier som alle mine venner også roder med smiley

• #3   5. nov 2013 Jeg havde min iPhone 4 i 2 år, den fejler intet, selvom jeg tabte den på gulvet næsten daglig, er den aldrig gået i stykker, og jeg havde ingen problemer med den, dig blev den lidt langsom efter den blev opdateret men ikke noget jeg var vildt utilfreds med (og jeg har ingen tålmodighed med sådan noget) jeg skiftede den ud, fordi jeg gerne vil have en iPhone 5S, så nu har min kæreste overtaget min 4'er. Han havde en i forvejen, men det var en 8GB og nu fik han så en 16GB i stedet.

• #4   5. nov 2013 Jeg har en iphone 4s og før det en 3gs.

Det er noget værre sludder at de smadres hurtigt/let. Men man render ved ikke rundt og kaster med dem bevist ?

En 4s er i hvertfald ikke langsom eller lign. Og jeg har købt min brugt.

Om man er afhægig af sin telefon, det kan man vel lige så godt blive af en anden telefon som en iphone, det handler vel mere om en selv end af telefonen.

Jeg er rigtig glad for min 4s'er da den er god at surfe på når jeg er på farten, og den er hurtig. Den holder nu også strøm ret godt synes jeg.

• #5   5. nov 2013 Jeg er rigtig glad for min iPhone 4 smiley Er vild med iOS frem for android.
    Men det er jo generelt en smagssag. For nogle kan bare ikke fordrage alt hvad der har med Apple at gøre, mens andre forguder det.

Men eftersom det er din kærestes og du har "fulgt den", så har du vel også haft mulighed for at prøve den og få en idé om, om den virkelig er så langsom, som folk går og siger? Så du kan danne dig et overblik over, om det vil være en, du vil være tilfreds med? smiley

• #6   5. nov 2013 jeg har en 4s, og må melde mig enig i at man for filan da ikke smider rundt med en ting som koster SÅ mange penge - og så er jeg ligeglad med om det er en iphone, android eller windåse.

• #7   5. nov 2013 Jeg har selv en iphone 4 der nu er blevet 2 år gammel og fejler intet. Jeg vil klart anbefale at købe den, og passer man godt på den vil den ikke gå i stykker. Har selv haft tabt min 4 gange uden der er sket noget. Jeg bruger den dagligt på nettet og til musik hvor den er super. Og er den opdateret til iOS 7 er det en super smartphone.

• #8   5. nov 2013 min er smadret på begge sider, men det er min egen skyld ddet på bagsiden, for valgte at tage covereet af den dag vi havde motionsdg, også tabte jeg den på sten, men det foran lavede min mor fordi hun tabte den på fliser, men det er ikke så vodsomt, som det bag på smiley men min er overhoveet IKKE langsom, den fungere som en drøm smiley dog kan jeg ikke have den med ud om vinteren i langtid uden den slukker smiley men der er ingen mobiler der kan tåle kulde smiley

• #9   5. nov 2013 Jeg ville tage imod tilbuddet! Min iPhone 4 har det super godt, også selvom jeg har hentet den nye opdatering! smiley

• #10   5. nov 2013 Har en iPhone 4s fik den i april 2013, eller... totalt smadrede skærmen i fårup sommerland i slutningen af september tror jeg, jeg blev skubbet af den mand sådan okay volsomt og når ikke at samle den op, inden nogle træder på den, men den virkede nu stadig, skærmen var bare sådan... knust?
    Fik en ny af forsikringen, havde den lidt over 2 uger da jeg cyklede okay meget hurtig på en bumlet vej, den falder ud af baglommen, rammer cyklen og flyver hen af jorden, så var den så lidt smadret(tror faktisk at selv en nokia ville blive smadret af det) den er stadig smadret, fordi jeg ikke orker at få den lavet for sølle 500kr MAX.

Kan klart anbefale den smiley

• #11   6. nov 2013 Tusind tak for alle jeres svar, det har gjort mig en del klogere! smiley Jeg har nu tænkt mig at have mobilen på prøve og se om den er noget for mig, må indrømme jeg allerede nu er lidt vild med den, selvom jeg kun spiller på den nu (har ikke mini sim) Den er godt nok lidt langsom på nettet, men syntes ikke det er voldsomt.

• #12   6. nov 2013 hvor hurtig den er på nettet har jo noget at gøre med om den er på wifi eller du køre via mobil nettet.

Ligesom det også afhænger af om siderne tager lang tid at loade og om de er mobil venlige og lign.

• #13   6. nov 2013 når jeg er hjemme kører min på wifi - for jeg ser ingen grund til at betale for netforbindelse, når jeg har en ganske udemærket trådløs router smiley

• #14   6. nov 2013 Ja og det ved jeg også godt, men bare ikke altid man tænker over det smiley Vi har heller ikke så hurtig forbindelse her hjemme smiley
    -Men også fx når den låses op lagger den lidt, når alle de der start ikoner skal ''poppe'' op.

Kommentér på:
Iphone 4 anbefaling?

Annonce