{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Ihhhhh så glad :D {{forumTopicSubject}}

En af mine store drømme går nu i opfyldelse og jeg er nødt til lige at dele det med nogen smiley

For mange år siden var jeg med min familie (inklusiv onkler, tanter og kusiner) på ferie i Polen, hos Peter Simoni (travtræneren), hvor vi fik lov at prøve at køre travhestene.
Peter Simoni syntes jeg var et naturtalent og ville have haft mig nede og arbejde i stalden sommeren efter, men det blev aldrig til noget. Og så blev ideen om at køre travheste lagt på hylden, for jeg red stadig dressurkonkurrencer på det tidspunkt.
Det gør jeg af forskellige årsager ikke mere og har savnet arbejdet med hestene.
I sommers var vi ude på travbanen i Aalborg for at se den travhest løbe, som mine forældre har part i. Den bliver trænet af min fars fætter, som har Stald Ultved. Og jeg kunne mærke det begyndte at rive i mig igen for at komme til at køre travhestene.
Så jeg spurgte min fars fætter, om ikke han ville lære mig at køre. Og jo, det ville han gerne.
Men han skulle så ud på boreplatformen, hvor han også arbejder, de efterfølgende uger, og så blev det ikke rigtig til noget i den omgang, fordi det var svært at få noget arrangeret med ham, der skulle træne hestene imens.
I lørdags holdt min far 60 års fødselsdag og jeg havde bedt min far om at placere mig ved siden af hans fætter og fætterens kone, for dem vidste jeg, at jeg havde noget at snakke med om.
Og under spisningen siger min fars fætter så, at han var ked af, at vi ikke fik noget arrangeret tidligere med, at jeg kunne komme ud og køre, men at han var hjemme de næste par uger og han trænede hestene mandag, onsdag og fredag.
Så vi aftalte, jeg skulle komme fredag. Dvs. i går.
8.45 kom min kusine og hentede mig, for hun ville med, og så kørte vi ud til Stald Ultved i Tylstrup.
Shogun Hall, som jeg også har set løbe ude i Aalborg, skulle ud og have strukket benene, fordi han skal rejse til Norge i dag for at løbe deroppe i et år, men det er jo en lang rejse, så det var ikke til at sige, hvornår han ville komme ud og træne igen, efter han var kommet derop. Så han blev gjort klar og der blev spændt en to-personers vogn bag ved ham, så min fars fætter og jeg kunne sidde der samtidig, og så kørte vi ud på banen.
Efter den første omgang fik jeg overrakt tøjlerne. Han plejer at køre dem 10 omgange, og da jeg havde kørt to omgange, siger min fars fætter, at hvis jeg bare lige sætter ham af nede ved stien til stalden, så kan jeg sagtens køre færdig selv. Så jeg kørte de sidste 7 omgange alene.
Næste gang får jeg en en-personers vogn, fordi jeg har vist, at jeg godt kan køre selv, og jeg skal derud igen på mandag og hjælpe og håber, at det er noget, jeg kan komme til at gøre fast.

Synes bare det er SÅ fedt, jeg glæder mig helt vildt til mandag allerede smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhhhh så glad :D
Kommentér på:
Ihhhhh så glad :D

Annonce