984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Ønskeliste - hmm? Ønskeliste - hmm?

Min familie kan godt lide at få en ønskeliste i god tid, så den er jeg ligeså stille begyndt på, her en dejlig torsdag aften imens jeg passer mine to små søskende og kæresten er ude og rode i min scooter.

Hvad ønsker i jer, og hvad kan jeg ønske mig?

Jeg har ingen smådyr lige pt, jeg har min hund som jeg ikke ønsker mig noget til, og min hest jeg næsten kun ønsker mig store ting til, som jeg så ikke få i julegave!

Jeg mangler kun at finde den perfekte lejlighed sammen med kæresten, og ja.. Bh'er, da p-piller har fået mine bryster til at vokse ualmindeligt meget åbenbart. Men dertil ønsker jeg mig gavekort, da jeg selv gerne vil ud og købe dem.

Og så ønsker jeg mig selvfølgelig at min far flytter hjem til Danmark igen - men skal dog holde jul på Grønland, så det er fint nok. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ønskeliste - hmm?
  • #1   3. okt 2013 Nu er jeg nødt til lige at høre, er det ønsker til jul du er begyndt at tænke på? smiley

• #2   3. okt 2013 Penge
    Noget jeg kan bruge

Og så har jeg nået en alder hvor folk genre må finde på noget selv, jeg vil hellere blive overrasket end at folk tror min ønskeseddel er en bestillingsseddel

• #3   3. okt 2013 Altså min ønskeliste lyder indtil videre:
    - Sally Hansen neglelakker
    - Sodastream smagsstoffer
    - Gavekort til Matas
    - Geleyeliner
    - Saltfisk lakridser
    - Gavekort til Dyrehospitalet Frederikshavn
    - Biografgavekort
    - Blender
    - MasterCard
    - Fanta Lemon sodavand

Nogle ret mærkelige ønsker, men tjooh smiley

• #4   3. okt 2013 Line; Jeps smiley
    Haha, hvis jeg ikke begynder nu, får jeg den ikke færdig før 23 december. Min familie vil have den tidligt i år, i hvert fald fra mig af, for ellers får jeg den først sendt et par dage før jul - ups!

Beltane; Jeg laver for det meste min så lang, at jeg ikke får alle ting - så ser jeg det nemlig heller ikke som en bestillings seddel, når der er så meget at vælge imellem.. smiley Tør ikke lade min familie vælge selv!

• #5   3. okt 2013 Haha - jeg kender det godt!

Men gosh, jeg kan slet ikke tænke på ønsker lige nu!
    Har næsten lige skulle lave en ønskeseddel (altså de jeg blev student i Juni smiley )
    Men jeg burde gå i gang - har fødselsdag den 17/12, så min ønskeseddel burde være kilometer lang hvert år, men hvis der er mere end 5 ønsker er det stort!

Jeg må lige lade mig inspirere lidt her inde! smiley

• #6   3. okt 2013 Haha ja okay Line! smiley Jeg har heldigvis fødselsdag lidt væk fra jul, eller den 21 marts. Det passer mig egentlig meget fint smiley Alt det jeg ikke får i julegave, jamen det står da bare på ønskelisten til fødselsdag også! Så kan de bare få den smiley

• #8   3. okt 2013 Gavekort til Sparkz, Deichmann, Soffi (Det gamle Only), Matas, Inter Sport, Change, Femina, Horze

Bølgejern fra HH Simonsen

Så kreativ har jeg simpelthen været indtil videre!
    Jeg tør ikke ønske mig lange ridestøvler, fordi ja.. Mine ben er deforme, alt for korte og alt muligt så de skal være lidt specielle, eller undertøj for jeg er kræsen, eller tøj fordi min stil er.. Ja, min! Og så videre, så tør kun ønske mig gavekort!

• #9   3. okt 2013 Hmmm.. Nu har jeg tvunget mig selv til at skrive nogle (en del, faktisk!) ønsker ned smiley

Elkedel
    Støbejernsgryde fra Le Creuset
    Penge
    Gavekort til IKEA, H&M og Hunkemöller
    Minihakker
    Microplane rivejern
    Kähler Mano krus 8,5 cm i hvid og jade
    Kähler Love Song vase mellem + stor
    Blender
    Vaffeljern
    Salt- og peberkværn fra Rosendahl Grand Cru

Hvis jeg får de ovenstående ønsker er jeg også klar til at flytte hjemmefra smiley

• #10   3. okt 2013 Neglelak
    Pandekagepande
    Bukser til Zumba
    Gavekort til Matas
    Brændt spil
    Biografbilletter eller til stand-up
    The host dvd
    Penge til tatovering
    Bølgejern
    Fladjern

Faktisk er min ønskesedel vildt kort i år, plejer den virkelig aldrig at være, plejer at skrive 2 A4 sider med to rækker på hver side (med billeder) men har bare så meget. Og køber normalt bare det jeg mangler.

• #11   3. okt 2013 Jeg er kun seksten, så de ønsker skal jeg heldigvis ikke tænke på endnu smiley
    Dog flytter kæresten(19) snart hjemmefra og der flytter jeg så med, wuhuu

• #12   3. okt 2013 De har en hel masse unyttige ting på denne side xD www.coolstuff.dk

• #13   3. okt 2013 Susse:
    God idé at ønske penge til tattoo - jeg tror bare jeg kun skriver "penge", ellers får jeg slet ikke nogen hvis jeg tilføjer "til tatovering" smiley

Cille: Lige pludselig er "flytte-hjemmefra-ting" det eneste du ønsker dig smiley Min samling er ret stor, har 4 flyttekasser med ting jeg har købt og fået så min "must-have" list er ikke ret lang længere smiley

• #14   3. okt 2013 Er jeg den eneste der synes, at man ikke rigtig kan ønske sig penge til jul? d:

• #15   3. okt 2013 Line: nej jeg skriver heller ikke tatovering på listen, da min far er kæmpe modstander, han blev ret sur over mit lille hjerte på håndledet. Og min svigermor og hendes mor er heller ikke fan af tatoveringer.

Til gengæld er min mors eneste krav at jeg er glad for dem, og at hun ikke skal se dem blive lavet.

• #16   3. okt 2013 Regitze: Overhovedet ikke smiley

• #17   3. okt 2013 Regitze: jeg har fødselsdag lige efter jul, så skriver altid en samlet for kan ikke nå at ønske mig noget nyt smiley

• #18   3. okt 2013 Susse: Jeg kender godt det med modstandere, jeg har tre uskyldige stjerner på håndleddet og min far, onkel, farmor, moster og kusine har ikke gjort andet end at køre i det og kritisere tatoveringer! Men for pokker, det er mit valg og jeg er langt fra færdig med at blive tusset smiley

Regitze:, ligesom susse laver jeg også altid en samlet ønskeseddel, da jeg har fødselsdag en uge før jul - så det er nemmest at lave en ønskeseddel og så sende den ud smiley

• #19   3. okt 2013 Jeg kan slet ikke vente med at blive 18, så jeg kan blive tusset!
    Jeg er så heldig at have en tusset mor, papfar og min far har intet imod dem heller men har aldrig fået taget sig sammen. Min papmor har også et par stykker smiley Så heldigvis intet der!

• #20   3. okt 2013 På min står der
    Linda P og mig - DVD
    Merlin sæson 4 - DVD
    Gavekort til Bog&Idé
    Gavekort til Matas
    Gavekort for to til wellness
    Objektivkrus fra Coolstuff.dk
    Alt med Victoria Stilwell - Gerne bøgerne "Train your dog positively" og "It's me or the dog: How to have the perfect pet"
    The Body Shop Peach creme
    Penge til omkostninger for Appassionata (Jeg har dog ikke bestilt billetter endnu, men jeg vil gerne :D)
    Alt med The Mortal Instruments og The Infernal Devices, herunder:
    - Smykker fra HebelDesign + frag
    - Tøj fra HotTopic + fragt
    - The Shadowhunter's Codex
    - The Shadowhunter's Guide
    Varme og praktiske vanter
    Pæne varme trøjer
    2x biografbilletter

Synes det er for kedeligt at ønske mig "flytte hjemmefra ting" især når jeg ikke umiddelbart planlægger at flytte hjemmefra lige efter gymnasiet smiley

• #21   3. okt 2013 Jeg har:
    Rotter+Tilbehør
    Penge
    Værdipas i spillet www.Howrse.dk
    stigremme
    Gavekort til Horze

• #22   3. okt 2013 Hvad jeg indtil videre øsnker mig:
    -Et 'fotostudie' altså så jeg kan få nogle billeder med hvid baggrund smiley
    -En ny linse..
    -En til Harald Nyborg løbegård
    -Gavekort (Hvis man kan) til LUX-shoppen
    ....Indtil videre smiley

• #23   3. okt 2013 Cille: min papmor elsker også tatoveringer men har ikke rigtig haft mod til det. Så hun skulle også luge tage mit parti overfor min far, og helt ærligt mit hjerte er vel 1-2 cm smiley

• #24   3. okt 2013 Hvis du skal flytte med din kæreste snart, så var det da oplagt at ønske sig noget til hjemmet, og især når du ikke lige umiddelbart har andre ønsker? smiley

Jeg flyttede hjemmefra sammen med min kæreste for godt 2 mdr siden. Hold op der er mange ting, man får brug for! Vi havde ellers lavet lister med alt muligt, men alligevel glemmer man bare noget! smiley

I år ved jeg faktisk ikke rigtigt, hvad jeg skal ønske mig. Jeg har vildt mange ønsker, men jeg forsøger at være lidt selektiv mht. hvad jeg skriver på min liste, eftersom nogle ting er mere nødvendige end andre. Hvis jeg kan ønske mig ting, jeg ellers selv skulle have købt (fattig studerende på SU), så er det jo rigtig lækkert smiley

Men jeg skal bruge en masse bøger på mit studie, så jeg ønsker mig klart bøger! De er dog ret dyre, så det bliver måske i stedet "tilskud til bøger", men jeg har det ikke så godt med at ønske mig penge i julegave smiley
    Men ja, altså bøger og så tøj smiley Pt. er jeg idé forladt med ønsker. Egentlig ville jeg ønske mig nye gummistøvler, men købte selv nogle for et par uger siden smiley

• #25   4. okt 2013 Jeg ønsker mig penge.. Og film.. Og Sims3 spil.. smiley

• #26   5. okt 2013 Har faktisk ikke fundet noget til at ønske mig til julen, kun komfirmation smiley Men den må du da gerne se hvis det skal være..

Kommentér på:
Ønskeliste - hmm?

Annonce