Haha omg hvor hyygge! :-p {{forumTopicSubject}}
Jaja, så er weekenden startet her på Ladelund Efterskole
Jeg har hygget mig mega meget.
Her da alle dem der skulle hjem i weekenden tog hjem, sad jeg og spillede Mario med nogle af tøserne, så kørte jeg på rulleskøjter med Sofie, og så bagefter gik vi tilbage i hall'en, og så spillede vi pool med Emil, (og jeg lærte det næsten! Observerede bare Emil spille xD), og bagefter spillede vi allesammen Mario på Wii..
Og så snakkede vi traktorsnak (hæhæ, det er kun mig og Emil der kan snakke det, de andre fatter hat! xD), og så snakkede vi om alt mellem himmel og jord.
Og så spurgte han til hvor vi bor på skolen, og min roomie og jeg fortalte at vi bor på Hanebjælken - Og så inviterede jeg aaalle tøserne og Emil på besøg xDDD
..
Og vi har egentlig ikke besøgsordning lige nu, men der er ingen der har sagt noget xD
Så vi har sat på mig og min roomies værelse, 5 personer, Mig, Marlene, Maja, Sofie og Emil og snakket om aaalt fra himmel og jord. Emil er andenårs elev og derfor har han maaaange spændende ting at fortælle om
Og vi åd slik og alt mulig xD
Tror aldrig jeg har grinet og hygget mig så meget i mit liv!
Og så måtte jeg desværre smide dem ud her 22:55 da vi skal være på gangene 23:00.. :c Men så fik jeg da af et kram af aaaalle - også Emil! xD
Kæææft det var hygge!
..
Sorry, er hyber, er glad alt muligt. Har det så godt her på skolen!
HVAD HAR I LAVET IDAG?! :-3
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg har lavet det sædvanlige om fredagen. Været til forelæsning og teoretiske øvelser, slappet af, lavet mad, hygget om ninerne og så har jeg også set en film med min kæreste. Så det har været en hyggelig dag
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
Puuha, hvor hygge! .. teroetiske øvelser, må man spørge, hvad er det? xD
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Det er teoretiske øvelser i organisk kemi, altså forskellige opgaver/øvelser man skal lave, f.eks tegne molekyler, beregne forskellige ting og navngive stoffer. Forelæsningen var også i organisk kemi
Det er spændende nok, men til tider en smule svært at følge med, for vores forelæser er hurtig til at forklare osv. haha
maj 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 248
Solparken - haha, kunne huske i 6. Klaser alle de gode FF'er jeg var til med venner og veninder
jun 2012
Følger: 70 Følgere: 71 Emner: 49 Svar: 1.484
Haha omg hvor hyygge! :-p