{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Haha omg hvor hyygge! :-p {{forumTopicSubject}}

Jaja, så er weekenden startet her på Ladelund Efterskole smiley
Jeg har hygget mig mega meget.
Her da alle dem der skulle hjem i weekenden tog hjem, sad jeg og spillede Mario med nogle af tøserne, så kørte jeg på rulleskøjter med Sofie, og så bagefter gik vi tilbage i hall'en, og så spillede vi pool med Emil, (og jeg lærte det næsten! Observerede bare Emil spille xD), og bagefter spillede vi allesammen Mario på Wii..
Og så snakkede vi traktorsnak (hæhæ, det er kun mig og Emil der kan snakke det, de andre fatter hat! xD), og så snakkede vi om alt mellem himmel og jord.
Og så spurgte han til hvor vi bor på skolen, og min roomie og jeg fortalte at vi bor på Hanebjælken - Og så inviterede jeg aaalle tøserne og Emil på besøg xDDD
..
Og vi har egentlig ikke besøgsordning lige nu, men der er ingen der har sagt noget xD

Så vi har sat på mig og min roomies værelse, 5 personer, Mig, Marlene, Maja, Sofie og Emil og snakket om aaalt fra himmel og jord. Emil er andenårs elev og derfor har han maaaange spændende ting at fortælle om smiley
Og vi åd slik og alt mulig xD
Tror aldrig jeg har grinet og hygget mig så meget i mit liv! smiley
Og så måtte jeg desværre smide dem ud her 22:55 da vi skal være på gangene 23:00.. :c Men så fik jeg da af et kram af aaaalle - også Emil! xD
Kæææft det var hygge! smiley

..
Sorry, er hyber, er glad alt muligt. Har det så godt her på skolen!
HVAD HAR I LAVET IDAG?! :-3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haha omg hvor hyygge! :-p
Kommentér på:
Haha omg hvor hyygge! :-p

Annonce