515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Global opvarmning spørgeskema ^^ Global opvarmning spørgeskema ^^

Hejsa alle sammen!

Jeg er i gang med en projektopgave, en form for terminsprøve, hvor jeg har om emnet: Global opvarmning.

Jeg skal sammen med min makker besvare spørgsmålet: Hvad bør der gøres for at informere folk om situationen?

Så nu vil jeg spørger jer kloge unge som "gamle", hvilke former for reklamering ville vende jeres opmærksomhed mere mod den globale opvarmning? Hvad ville få jer til at sætte sparepære i, skrue ned for varmen, tage cykel eller tog noget oftere... osv.? smiley

Ville blive super glad, hvis i gad besvare mit spørgsmål, det vil blive brugt i min opgave ^^

OBS! Jeg vil på ingen måde nævne navne eller kontaktoplysninger af dem der besvare, kun alders gruppe vil måske bliver nævnt!

Undskyld stavefejl på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Global opvarmning spørgeskema ^^
  • #1   19. sep 2013 Jeg ville være mere villig til at tage det offentlige, hvis det kørte til tiden, og hvis priserne var til at overskue.

Mht. sparepærer, så ville jeg personligt hellere gå over til LED, da det man bruger til at lave sparepærer er noget giftigt skidt, og man vist egentlig ikke spare miljøet for noget som helst, når man også regner på hvad det koster at afskaffe dem igen. (Det er vist kviksølv der er i dem. Lidt dobbeltmoralsk, når man nu ikke længere laver termometre med kviksølv, fordi det er for giftigt og dårligt for miljøet)

Personligt ville jeg også reagere positivt på en kampagne, der ikke gik ud på at skræmme, men bare informerede.
    F.eks. mener jeg at der mangler information om, at en global opvarmning ikke er noget nyt fænomen. Det er sket flere gange før i Jordens historie. Men i stedet få fokus på hvad der helt præcist er problemet ved global opvarmning... Hvad er det der er så stort et problem ved øget vandstand f.eks.? Hvad har det af betydning for lige netop mig, at der bliver varmere? Ud over at jeg får kortere til en strand, betyder det så noget for mine forbrugsvaner?

Kommentér på:
Global opvarmning spørgeskema ^^

Annonce