{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Forelsket!! {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg vil bare lige dele denne dejlige aften med jer:

Jeg skulle hjem til en og spise og der er en dreng som også skal spise med som hedder Jakob (som jeg har kunnet lide i lidt over et år) længere hen på aftenen sad vi og spille Fifa (jeg tror vi var 5 personer) og så skrev vi sammen og vi flirtede rimeligt meget og så skrev jeg på et tidspunkt til ham "jeg ville ønske at jeg kunne gå hen og holde dig i hånden og kysse dig lige nu!"
Så skrev han "lige om lidt så går jeg ud og så kommer du lidt bag efter okay?"
"Okay" skrev jeg og forstod det dumt nok ikke
Så gik vi ud og det var mega hyggeligt for vi havde bål derude så der var et bål igang og så var der fakler rundt om (det var vildt romantisk!) så forstod jeg pludselig hvad han ville ... Vi stod overfor hinanden og så sagde jeg "jeg er altså ikke serlig god til det her" og "jeg er lidt nervøs" så sagde han "nervøs for hvad?" Jeg nåede ikke at svare før at han begyndte at kysse mig og holde mig i hånden! (Det var virkelig romantisk!) derefter krammende vi og så gik vi igang med at rydde sodavand op! Lige inden vi gik ind sagde han "vi siger det ik til nogen vel?" "Nej" sagde jeg (for han er 1 1\2 år ældre end mig) og så sagde han "for vis det her skal blive ved så skal vi nok ik sige det til nogen" "nej" sagde jeg "og jeg vil meget gerne have at det bliver ved det her!" Sagde han så...... Og vi skriver stadig sammen nu... Og det var så mit første kys!

Undskyld vis nogen syntes at det lyder dumt eller noget men jeg måtte bare dele det med jer! Er virkelig forelsket!

Og så vil jeg lige spørge nogle af jer.....
Har i haft en kæreste som var meget ældre end jer og hvad sagde jeres forældre til det? smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelsket!!
Kommentér på:
Forelsket!!

Annonce