{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Gave idé {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endnu en gang brug for lidt hjælp smiley

Mig og kæresten skal til fødselsdag/svendegilde hos vores bedste kammerat. Han ønsker sig t-shirts uden motiver eller noget, de skal bare være kedelige ensfarvet i sort, grå, hvid eller mørkeblå.

Men altså det gider vi ikke rigtig give som det eneste, da det virkelig er kedeligt, og slet ikke vil ligne en gave fra os. Så tænkte jeg vil finde noget værktøj, evt sætte det uden på gaven i stedet for gavebånd. Han blev udlært tømre samme tid som min kæreste.

Men vil også gerne give ham noget andet, noget personligt. Han er lige flyttet i hus sammen med hans kæreste, han går meget op i de nyeste gages (staves? - sådan noget som telefoner og tablets) han har iPhone 5, og iPad, og alt muligt andet jeg ikke har styr over, det skal dog ikke være covers da han bruger sådan et batteri som cover på begge dele. Han tryller meget og elsker det. Aftnerne bruger han på at spille PlayStation 3. Han elsker at lave mad og finde på nye retter.

Det skal sådan være en 100-200 kroners gave.

Har i nogle gode idé skal købe det i morgen. Da gaven skal gives lørdag, og vi skal til Fanø fredag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave idé
  • #1   28. aug 2013 Et eller andet PS3 spil? Jeg selv elsker Skyrim, det koster dog 250 kr. Og så har han det sikkert nok allerede smiley

• #2   28. aug 2013 Når de lige er flyttet til et hus, ville jeg måske give ham en ting til det nye hus. Mangler der eller han mon et eller andet. Men jeg kan godt se det lidt mere bliver en gave til dem begge hvis i giver ham noget til huset de begge kan bruge
    Hvilket mad spiser han mest af? En kogebog ku måske være en ide, en kande, eller to koppe en til dem hver (o:

• #3   28. aug 2013 Mosberg: han spiller faktisk kun Call of duty (aner ikke hvordan det staves) og et eller andet rigtig sjovt bil spil (eller det er mere mig og hans kæreste der spiller det) han er faktisk ikke sådan en der spiller ret mange spil, tror han har gået op i tre spil i de 6 år jeg har kendt ham..
    Skyrim er ikke ham, hvilket jeg på ingen måde forstår smiley spiller det selv på computer.

Precious: de mangler faktisk ikke rigtig noget til huset, de overtog det nemlig fra et ældre ægtepar som skulle flytte i en lille lejlighed på 52 km2 så de fik alle haveredskaberne, næsten alle stuemøbler, og resten havde de selv fra deres lejlighed..
    Men ellers vil jeg også hellere give dem sådan noget til indflyttefesten..

• #4   28. aug 2013 GTA? smiley Ahh okay, så har jeg desværre ingen idé smiley

• #5   28. aug 2013 Helt rigtigt det med indflytterfest og de ting til det.
    Kom på lidt flere ideer. Biograf billetter(så kan han tage sin kæreste med) Gavekort til tivoli. Gavekort til fitness center, hvis han er interesseret for motion og træning og ikke allerede er medlem) Vi gav min kusines kæreste 1 mdr gratis træning i Fitnessworld til 250 kr, tror jeg, han blev så glad for det og meldte sig ind. Eller gavekort til matas( eller shampoo, hudpleje) eller et stykke tøj andet end sort, grå og blå T shirts

• #6   28. aug 2013 Han interessere sig ikke for motion smiley - hans kæreste arbejder i Matas, så gavekortet og produkterne, vil være lidt ligegyldigt - de kommer tit med produkter til os, fordi de har alt for mange smiley - han mangler ikke rigtig andet tøj..

Kommentér på:
Gave idé

Annonce