Gave idé {{forumTopicSubject}}
Så har jeg endnu en gang brug for lidt hjælp
Mig og kæresten skal til fødselsdag/svendegilde hos vores bedste kammerat. Han ønsker sig t-shirts uden motiver eller noget, de skal bare være kedelige ensfarvet i sort, grå, hvid eller mørkeblå.
Men altså det gider vi ikke rigtig give som det eneste, da det virkelig er kedeligt, og slet ikke vil ligne en gave fra os. Så tænkte jeg vil finde noget værktøj, evt sætte det uden på gaven i stedet for gavebånd. Han blev udlært tømre samme tid som min kæreste.
Men vil også gerne give ham noget andet, noget personligt. Han er lige flyttet i hus sammen med hans kæreste, han går meget op i de nyeste gages (staves? - sådan noget som telefoner og tablets) han har iPhone 5, og iPad, og alt muligt andet jeg ikke har styr over, det skal dog ikke være covers da han bruger sådan et batteri som cover på begge dele. Han tryller meget og elsker det. Aftnerne bruger han på at spille PlayStation 3. Han elsker at lave mad og finde på nye retter.
Det skal sådan være en 100-200 kroners gave.
Har i nogle gode idé skal købe det i morgen. Da gaven skal gives lørdag, og vi skal til Fanø fredag.
apr 2012
Følger: 13 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 406
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Hvilket mad spiser han mest af? En kogebog ku måske være en ide, en kande, eller to koppe en til dem hver (o:
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Skyrim er ikke ham, hvilket jeg på ingen måde forstår spiller det selv på computer.
Precious: de mangler faktisk ikke rigtig noget til huset, de overtog det nemlig fra et ældre ægtepar som skulle flytte i en lille lejlighed på 52 km2 så de fik alle haveredskaberne, næsten alle stuemøbler, og resten havde de selv fra deres lejlighed..
Men ellers vil jeg også hellere give dem sådan noget til indflyttefesten..
apr 2012
Følger: 13 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 406
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Kom på lidt flere ideer. Biograf billetter(så kan han tage sin kæreste med) Gavekort til tivoli. Gavekort til fitness center, hvis han er interesseret for motion og træning og ikke allerede er medlem) Vi gav min kusines kæreste 1 mdr gratis træning i Fitnessworld til 250 kr, tror jeg, han blev så glad for det og meldte sig ind. Eller gavekort til matas( eller shampoo, hudpleje) eller et stykke tøj andet end sort, grå og blå T shirts
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Gave idé