{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Os de utilfredse :P {{forumTopicSubject}}

Håber overskriften er sigende nok... Ellers så please don't hak ned på mig :3.

Men jeg tror at der er mange der har en person i deres liv, som de bare ikke KAN udstå....! Som gerne måtte forsvinde ud af ens liv, og om på den anden side af jorden!;)

Her er mine "fjende" så. Jeg kalder bare personen for A:)

Der kom fire nye ind i klassen da vi gik i fjerde. En af dem var A, jeg kendte hende ikke... Men på vores skole er det sådan at der skal være to til at tage sig hver af de nye (D.v.s. To til hver ny). Klogehoved 1 (klog og sød pige i klassen) og klogehoved 2 (mig....) skulle tage os af A.

Bare 10 min. Efter hun trådte ind på skolen, besluttede jeg mig for at holde mig langt væk fra hende. Klogehoved 1, synes vi skulle give A en chance (hvilket vi så gjorde), men som dagen gik blev klogehoved 1 enig med mig.

Nu går vi i 6. Klasse og jeg kan stadig ikke udstå hende....
F.eks. I idræt (i sidste uge) spillede vi Ultimate (frisbee spil, der minder LIDT om fodbold), jeg var på hold med A..... Holdet skulle så fælles finde en hold-kaptajn, vi blev alle enige om at det skulle være J (kalder vi bare personen), eller rettelse alle UNTAGEN A. A ville selv være kaptajn og blev sur hvis ikke hun fik sin vilje. Heldigvis fik hun ikke sin vilje. Men resten af os var enige om at det skulle være J der skulle være kaptajn. Men af en eller anden grund er det MIG (?) der bliver svinet til, med grimme ting. Hun siger jeg er sur og dum (eller ligende), og så går hun selv over og sætter sig på græsset og surmuler, mens vi andre (glad og velfornøjet) øver os i at kaste frisbee. Hun får heldigvis ikke sin vilje, og bliver LIDT bedre som timen skrider frem. Selvom jeg stod meget tæt på hende overså hun mig bare og kastede frisbee'en langt ud....

Ps. Jeg HAR prøvet at give hende op til flere chancer, og være sød mod hende. Men det ender i en fiasko. Gider hende bare ikke mere....!

Desuden skal klassen også på tur i starten af september. Og så skal vi lave mad (aftensmad, morgenmad, aftensmad, morgenmad). Jeg skal lave morgenmad sammen med A og hendes veninde, og så en masse irriterende og dumme drenge.....-.- Jeg er ikke sammen med en eneste god pige (eller dreng for dens sags skyld....)

Hvad med jer?:)

HUSK! Det er ulovligt at udhæng nogen;).

//Hauritsgaarden//

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Os de utilfredse :P
  • #1   22. aug 2013 Ja.... -.-'

• #2   22. aug 2013 Lad hende være sur og mopset, det er hende selv der skal blive god igen.

Og det er bare ikke alle mennesker vi møder som vi kan lide, en gang imellem må man bare bide i det sure æble og tage sig lidt sammen smiley

• #3   22. aug 2013 Da jeg gik i folkeskole havde jeg også en jeg bare ikke kunne udstå!
    Jeg havde en bedste veninde, og en dag købte min mor venindehalskæder til os, og mig og min bedste veninde var rigtig glade for dem, næste dag i skolen kom hende A (kalder jeg hende også , så er vi enige om at A personer kan vi ikke udstå) også med en venindehalskæde til min bedste veninde og hende, men min bedste veninde tog selvfølgelig ikke i mod den.

Men hende A havde jeg SÅ mange episoder med, og dette er bare en fra de mindre klasser, med årene blev de meget værre, i de større klasse kom vi op at sloges, og smadrede hinandens ting, og snakkede grimt til og ok hinanden..
    Af en eller anden grund startede vores første småskrammers fordi jeg havde fået menstruation før hende, de var hun bestemt ikke tilfreds med.

• #4   22. aug 2013 Lisa A Gunnarson:
    Det er bare det problem at vi har et smartboard i alle klasserne. Fordi der er sådan en gruppevælger (så alle har skrevet deres navne ind), så trykker man f.eks. Jeg vil have 6 grupper, og så vælger den bare noget helt tilfældigt.....Jeg ved ikke om du kender til det;).
    Men jeg kommer ALTID sammen med A! Sidste skoleår var der maks. 5 gange hvor jeg IKKE kom sammen med hende -.-'

• #5   22. aug 2013 Susse: Uhh..... Ha.... smiley
    Jeg håber ikke at A og jeg kommer op og sloges om nogle år..... smiley
    Så du har aldrig set A siden eller hvad?:)

• #6   22. aug 2013 Der er faktisk ikke en elev jeg ikke kan udstå, selvfølgelig er der nogen jeg bedre kan lide end andre smiley

Men den dansklærer jeg havde sidste år, er en af de lærer man kun kan klare at have 1-2 timer om ugen, jeg fik seriøst spat af hende, der var ingen (seriøst ingen) der kunne lide hende smiley

• #7   22. aug 2013 Jo jo vi bor ikke ret langt fra hinanden, så ser hende tit gå tur min sin hund.. Men nej har ikke snakker med hende siden 8 klasse hvilket er 8 år siden.

• #9   22. aug 2013 Stumpen: åh kender godt den sidste episode.
    Hende jeg ikke havde det godt med, sendte mig nogle meget grimme SMS'er (hun havde fået mit nr fra nogle andre piger fra klassen) jeg blev rigtig ked af de sms'er, jeg skrev til hende at hun var en snob, og jeg synes hun skulle kigge på sig selv før hun udtalte sig om andre.
    Den besked blev vist til vore lærer og han tog mig til siden og fortalte om hvordan man skulle skrive pænt til hinanden, han så de nok 10 beskeder hun havde sendt til mig om alle de grimme ting hun synes om mig, og alligevel så holdte min lærer med hende, og mente det var mig der skulle begynde at opfører mig ordentlig.. Efter en del episoder der bare blev værre og værre holde min mor mig hjemme fra skole resten af 8. Klasse, og startede på en ny skole i 9.

• #11   23. aug 2013 Stumpen: lille klamme C. Jeg ved præcis hvem du taler om. Hun er også i min top 10 over personer der aldrig skulle være født. Derudover var hun umulig at diskutere med for hun blev personlig og barnlig hver gang. Hun havde aldrig et eneste holdbart argument.

"C" spillede også engang fodbold med nogle af drengene omkring bommen til hestene. Og der havde jeg min hest bundet. Så får min hest på et tidspunkt tyret bolden på sig af en af drengene, og C (og S som JEG også hader og synes er næsten ligeså klam en person) begynder at flække af grin over at min hest blev skide forskrækket over at få en bold tyret på sig.
    Min veninde og jeg kommer så op og skændes med dem og (selvfølgelig) kan de ikke komme med nogle argumenter, det har de ikke hjerne til, og bliver igen personlige og barnlige.
    Og selvom de mente at de ikke gjorde noget galt, så gik de alligevel, mens vi skændtes for de kunne selvfølgelig ikke klare at mande sig op og diskutere på et lidt mere modent niveau.

Da jeg så senere nævner det for lederen/læreren af hesteholdet, så er hun bare sådan "Jamen C har jo haft et så hårdt liv og bla bla bla..." Så det bliver selvfølgelig ikke nævnt.

C var generelt rigtig ond ved heste og andre mennesker.

• #12   23. aug 2013 Jeg har lige fået en næsten helt ny klasse.. Alle er møg irreterende, men ikke Sarah som var 1 ud af de andre 4 der kom med fra min gamle klasse.. Buuh!

• #19   23. aug 2013 Åh nej, Melanie er jo den værste fra det program! Hvis hende C bare halv så snobbet så kan jeg godt forstå i ikke kan lide hende..

• #21   23. aug 2013 Jeg kan næsten holde alle i min klasse ud.
    Dog holder jeg mig væk fra tøserne, og går med drengene smiley

• #22   23. aug 2013 Da jeg gik i folkeskole, trak jeg mig simpelthen tilbage, orkede ikke alt det drama, jeg var sammen med drengene i stedet, der var ikke så mange problemer smiley

Jeg husker særligt en episode i 4 klasse, hvor min rigtig gode veninde (som jeg faktisk stadig snakker med) fik besked på, at hvis hun ville være med i "dronningens" (M) klub, måtte hun ikke være veninder med mig længere smiley Der vil altid være nogen der prøver at ødelægge alt godt de kan se, fordi de er misundelige og ikke har noget, der er ligeså godt. M har aldrig haft veninder, hun har altid haft undersåtter der begærede hende og var venner med hende, fordi hun var populær, men hun har aldrig haft nogen, der var hende ligeværdig, de var altid under hende. Giver det mening? Min pointe er, at sådan nogle vil der altid være, både i folkeskolen men også når du kommer på universitetet, kommer ud på arbejdsmarkedet, sidder i forældrerådet på dit barns skole osv. Sådan er livet desværre bare, nogle folk er og bliver idioter. Stakkels dem.

• #23   23. aug 2013 Lykkeline: åh ja, da jeg var i lære, var der også bare en jeg ikke kunne udstå, hver gang hun opdagede en fejl hun havde lavet fik jeg skylden, hun skældte mig altid ud, fordi hendes ting ikke var i orden, og hun var bare generelt irriteret på mig, nok fordi at vi begge startede næsten samtidig, jeg var bare elev, hvor hun var fast ansat, og selvom jeg var helt ny, og hun havde arbejdet med det i mange år, så var jeg bedre end hende.. Havde så mange ubehagelige episoder med hende. Husker særligt en, hvor hun råber og skriger op om at vi skal huske at der er en faktura der ikke skal ligges ind med moms, og det var bare VIGTIGT, for hun havde så travlt, og den vil forsinke hende, da jeg så går ind og vil rette den, så ser jeg så det er hende selv der har lagt den forkert ind, (vi har jo hvert vores login som det bliver registreret på) også siger jeg "tror måske du hellere selv må rette op på denne, efter som det er dig der har lavet fejlen" hun kom helt om i det røde felt, og det endte med hun tog "syg" hjem..

Har hørt fra en der stadig er på arbejdspladsen, at hun er sådan en kælling, rent ud sagt, over for alle.

• #24   23. aug 2013 Theresa: sådan en lærer kan man melde.. Min lærer fra handelsskolen blev meldt fordi han gav mig dårlige karakter alene af den grund at han ikke kunne lide mig, det skal lige siges det så var en censor med til at melde ham.. Så ved ikke hvordan det helt forgår.. Men i kan jo samle jer nogle stykker og gå til kontoret eller sådan noget..

• #25   24. aug 2013 På min gamle skole var det virkelig et helvede.
    Jeg havde den her lærer som vi har haft siden første klasse. Hun var psykisk syg... Nu ældre vi blev nu mere syg i hovedet blev hun. Engang i tredje klasse ville jeg ikke spise i pausen, fordi at jeg var pisse bange for hende læren - jeg jeg spiser ikke når jeg er bange :P.. Nåh men altså.. Jeg nægtede at spise, men læren tvang mig til det, og pakkede min mad ud, og sagde at jeg skulle spise.. Jeg tog min telefon - ja jeg var den heldige ejer af en Nokia den gang i tredje smiley Jeg løb så ud på toilettet og ringede til mon mor, jeg stor tuede fordi jeg var så ked af at hun tvang mig til det.. Hun løb efter mig ud på toilettet, og jeg havde jo selfølgelig låst døren, men hun låste den så op, og rev mig ind i klassen igen, så jeg måtte jo lægge min telefon væk igen.. Hun fortsatte så, med at tvinge mig til at spise min mad.. Jeg måtte ikke gå ud til frikvarter før jeg havde spist den mad der... Jeg var ved at brække mig, jeg græd helt vildt, men hun fortsatte med at proppe den mad i mig.. Jeg sagde det jo til min mor, og hun skrev i min kontakt bog, at hun absolut ikke skulle bestemme om jeg skulle spise eller ej.. Hun sagde til mig at jeg skulle gå hjem til mor, og sige at hun fandme ikke skulle bestemme hvad hun gjorde, hun bestemte over mig når jeg var skole..

Der var også engang i femte klasse, hvor hun sagde at vi skulle lave en eller anden side i vores engelsk bog. Jeg gik så op til hende og sagde at jeg havde lavet den. Hun tog min bog og smed den på bordet, hvor efter hun rev fat i min arm, og gjorde så jeg satte mig på hendes skød, hvor efter hun krydsede mine arme, og trak så hårdt, at jeg ikke kunne luft - så jeg blev helt svimmel.. Jeg trampede hende over foden fordi jeg ikke kunne få luft, men hun hev endnu mere. Jeg fik så mange tørre i øjnene, og blev mere svimmel, og jeg kunne stadig ikke få luft, og hun hev bare mere og mere i mine arme.. Det var først efter jeg råbte så højt at det rungede i klassen at hun gav slip.. Har haft så mange dårlige oplevelser med den skole..
    Jeg har været meget undervægtig fordi jeg aldrig spiste noget, fordi jeg havde det dådrigt i skolen.. Har grædt næsten vær morgen fordi jeg ikke ville i skole. Og sæt muligt andet.. + at alle elverne mobbede mig vær evig eneste dag, fordi jeg var anderledes, og turde sige min mening. Indtil i sjette klasse hvor der endelig var plads på en anden skole, hvor jeg så flyttede. Bedste ting ser nogensinde er sket i mit liv!..

• #26   24. aug 2013 Mia: Sådan nogle fysiske ting skal meldes til politiet ! - hun burde aldrig være blevet lærer!

• #27   24. aug 2013 Enig med Susse!

• #28   24. aug 2013 Susse: Hun er old gammel, så dengang hun var færdi udannet, måtte man jo næsten stadig slå børn i skolen... Havde vi også tænkt på, men der var jo ingen beviser på at hun faktisk har gjordt det. De andre elever ville aldrig have turde sige noget.. Og inpektøren var også syg i potten, så han ville have stået på hendes side også. smiley Men ja.. - Vi var ved at gøre det.

• #29   24. aug 2013 Mia: eleverne vil jo blive afhørt i enerum og ikke foran hende.. Og uanset om hun er uddannet da man måtte slå eller ikke måtte, så er tiderne stadig anderledes, og hun må ikke længere slå, eller yde fysisk skade på sine elever!

• #30   24. aug 2013 Der var en lære i min folkeskole der blev fyret, fordi han jokede med at en af tøserne tjente penge på seksuelle ydelser. Jeg kan garantere dig for, Mia, at gik man til ledelsen med beskyldninger om at en lærer slår, ville det blive taget MEGET seriøst. Tænk hvis det havnede i medierne.

• #31   24. aug 2013 Næhnæh, det veg jeg godt.. Men stadig. De ville alligevel være for bange til det, og de så det som værende sjovt. Eller det går jeg da ud fra eftersom de grinte.

Tror hun har valgt at over høre den del.. Syg i hovedet er det hun er. Såhe, mon ikke hun fortsætter, selvom hun ikke må.

• #32   24. aug 2013 Lykkeline, hun var tjeneste mands ansat, så hun kunne ikke fyres. Vi sendte utallige af klager, men de kom aldrig længere end kontoret. Alle klagerne blev makuleret lodret. Men altså…

• #34   28. aug 2013 Kender godt de der typer der ødelægger alt. Vores fysik lærer hadder næsten alle eleverne. Vi er alle mega bange til hans timer og det handler bare om at holde kæft, række hånden op, sætte sig bagerst og gøre sig lav. Hvis man svare ja eller nikker til hans spørgsmål bliver han sindsygt sur. Så ligner han også en hjemløs på narko (ikke for at være ond mod hjemløse eller noget:) )

• #35   29. aug 2013 Honey Skinny: Jeg kender hende udmærket godt. Hun er sådan en der får alt hvad hun peger på:).
    Jeg gider hende bare ikke mere, og jeg prøver selfølgelig altid at være sød mod hende......( smiley )

• #37   29. aug 2013 Jeg har et par stykker, jeg ikke er så vild med. Dem kunne jeg godt undvære!

Kommentér på:
Os de utilfredse :P

Annonce