{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Turn Your Face. *Historie* {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu gået i gang med en ny historie. Jeg har en masse gode ideer til denne historie, og jeg syntes selv at den bliver ret spændende!

”Det ser godt ud Emilie! Drej ham lige herhen” Jeg drejede min store Dansk Varmblods hingst mod min ridelære som jeg fik besked på. Jeg klappede ham blidt.
”Det ser super fint ud Emilie! Man kan helt klart se forbedring! Bliv ved med det gode arbejde, så skal dig og Polle nok blive fantastiske!” Min ridelære smilede til mig, og gav en gulerod til Polle.
Polle er en stræk hingst, som kræver meget arbejde. Han er bestemt ikke til nybegyndere, da han er meget stræk.
Jeg sad af, og trak Polle ind i hans boks, hvor jeg sadlede ham af, og striglede ham. Han var en dejlig hingst. Hvis man da så bort fra at han kunne være utrolig stædig.
Jeg gav ham et kys på mulen, og cyklede hjem. Man kunne nu for alvor se hvordan efteråret nærmede sig.
Jeg kiggede op. Det var ved at være mørkt.
Jeg satte cyklen ind i vores cykelskur, og traskede træt ind af døren. Jeg smed min ridehjelm på gulvet og smed mig i sofaen.
Jeg kunne mærke at jeg var meget træt. Mine øjenlåg blev ved med at falde i.
Jeg rejste mig op for at tage et bad. Efter det ville jeg hoppe i seng. Det var mandag i morgen, så jeg skulle være veludhvilet.
Jeg satte mit våde hår op i en løs knold, og lagde mig i sengen. Da jeg næsten sov, kunne jeg høre min mor komme hjem. Jeg satte mig træt op, og traskede ud til hende.
”Hej” Sagde jeg træt, og tog mig et glas vand. ”Hej skat!” Min mor smilede også træt.
Jeg traskede igen ind på værelset. Med det samme sov jeg.

Jeg vågnede med et sæt da mit vækkeur pippede. Jeg gned øjnene, og strakte mig. Jeg hadede mandage! Man var altid så træt, og orker intet.
Jeg snøvlede mig ud af sengen. Jeg spiste træt min morgenmad.
Så gik det op for mig hvad klokken egentlig var. ”Gud! Den er jo snart 8!” Jeg skyndte mig ud på badeværelset for at børste tænder, sætte mit hår og ligge make-up.
Jeg kan huske første gang jeg begyndte at bruge make-up. Jeg var omkring 12-13 år. Jeg var faktisk en af de sidste der begyndte.
Pigerne i min klasse har altid været lidt Diva-agtige. Drengene i klassen er så klamme! De går efter gode bryster, og en flad mave. Det kan godt pisse mig af, for vi er kun 14 år.
Jeg skyndte mig at hoppe på cyklen, og så skyndte jeg mig ellers afsted.
På vejen mødte jeg mine bedste veninder. Sarah, Julie og Mia.
De vinkede til mig, og jeg vinkede selvfølgelig tilbage.
Sarah skal som altid snakke om drengene fra klassen. Hvem der gjorde hvad i går, hvilken fest de var til osv.
Hun er ret populær, og drengene er helt fjollede med hende. Jeg kunne godt blive en smule misundelig nogle gange, for jeg har aldrig haft den helt store opmærksomhed fra drenge. Faktisk har jeg aldrig haft en ”rigtig” kæreste før.. Og mit første kys er stadig til gode. De andre fik deres første kys for meget lang tid siden..
Jeg satte min cykel ind i skolens cykelskur. Lige da jeg låste cyklen ringede klokken. Vi løb ind i klassen.
Det første jeg fik øje på var at Sarah, Julie og Mia ikke satte sig ved siden af mig som de altid gjorde. Jeg kiggede bagud. De satte sig ved siden af drengene. Typisk.
Jeg sank ned i stolen og fandt mine Tysk bøger frem.

Timen begyndte stille og roligt. Jeg prøvede at følge godt med. Jeg var ret god til Tysk. Faktisk var jeg ret god i skolen, og det var jeg selvfølgelig meget glad for!
På et tidspunkt vendte jeg mig om, og kiggede på Sarah, Julie og Mia. De kiggede Diva-agtig på mig, rullede øjne, og begyndte at hviske.
Jeg fik kuldegysninger, og sank endnu mere ned i stolen.
Jeg kunne mærke hvordan tårende pressede sig på..

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turn Your Face. *Historie*
Kommentér på:
Turn Your Face. *Historie*

Annonce