Sødt digt<3 {{forumTopicSubject}}
God aften GG
Jeg fandt det her digt? på Face.
Tror det er et digt?
Der var to unge mænd Mohammed og Ali, de var meget gode venner. En dag gik Ali hen til Mohammed og spurgte om penge, Mohammed gav ham alle de penge han havde. Ali fik startet en restaurant op og begyndte at tjene mange penge med tiden. En anden dag gik Ali hen til Mohammed igen og sagde: Jeg kan godt lide din kæreste og jeg vil gerne giftes med hende, og fordi Mohammed var sådan en god ven, sagde han: Du må gerne få hende. En dag tog Mohammed ned på Ali's restaurant for at få et job, men Ali sagde: Nej du kan ikke arbejde her. Så Mohammed gik sin vej igen, dagen efter kom der en gammel og syg mand hen til Mohammed og spurgte ham om han ikke kunne købe medicin og passe på ham, Mohammed hjalp den gamle mand så meget som han kunne, han lod ham sove hos ham og gav ham mad, men det endte med at den gamle mand døde og så viste det sig at den gamle mand var rig, så Mohammed fik alt hvad den gamle mand ejede. En dag kom der en fattig dame og bankede på hans dør og spurgte om han ikke kunne give hende noget mad, Mohammed lod hende bo i sit hus og gav hende mad, den fattige dame spurgte: Hvordan kan det være du ikke er gift? Mohammed svarede: Jeg har ikke fundet den perfekte til mig endnu. Den fattige dame sagde: Jeg kender en, hende kan du giftes med. Mohammed fik lavet et bryllup og så inviterede han sin gamle bedste ven Ali. Til sit bryllup holdte Mohammed en tale, hvor han sagde: Jeg havde en gang en bedste ven, en dag kom han og spurgte efter penge og jeg gav ham det, han kom og tog min kæreste fra mig og jeg lod ham gøre det, men da jeg ville arbejde i hans restaurant sagde han nej. Så gik Ali op og holdte en tale: Jeg havde engang en bedste ven, jeg spurgte ham om penge og han gav mig det, jeg tog hans kæreste fordi hun var ham utro og jeg havde ikke nogen god måde at sige det til ham, jeg sagde nej da han kom og spurgte om han måtte arbejde for mig, fordi jeg ikke vil have at han skal arbejde for mig, så jeg sendte ham min syge far til ham så han kunne få hans arv og jeg sendte ham min mor så hun kunne give ham en kvinde og kvinden du er gift med nu er min søster...
feb 2012
Følger: 41 Følgere: 52 Gnavere: 40 Emner: 178 Svar: 994
Men er det et digt?
Kunne ikke lige finde ud af om det var det, eller noget andet
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 106
feb 2012
Følger: 41 Følgere: 52 Gnavere: 40 Emner: 178 Svar: 994
Sødt digt<3