{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

vægt for gammelt marsvin? {{forumTopicSubject}}

hej GG hvad vejer jeres marsvin?
jetg har et "gammelt" marsvin på 4 hun vejer 1,011 og da hun var yngre vejede hun ¨cirka 1,200 er det normalt at et gammelt marsvin taber sig så meget eller er der noget galt med hende??
ps: hun spiser stadig lige så meget og mit andet mar5svin vejede ca 1,250 før og nu er hun så også 4 år og nu vejer hun nogenlunde det samme som den anden? er det normalt eller skal vi blive ved med og holde øje med deres vægt, (vi vejer dem hver uge) smiley

-Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt for gammelt marsvin?
  • #1   16. aug 2013 jeg syntes det er lige i overkanten med et vægttab på 200g fra ung til ældre. Hun er jo ikke gammel endnu. Jeg syntes først de er gamle i 6+ alderen, et marsvin på 4 er svarende til en person på 40: midt i livet... gå til dyrlæge hvis det fortsætter og få hende tjekket eller få nogle du kender som har mere erfaring med marsvin til at tjekke hende efter...

• #2   16. aug 2013 Et marsvin på 4 er ikke voldsomt gammel smiley Men ja, ældre marsvin kan godt tabe sig lidt. Bliv ved med at holde øje med hende vægt, og tjek at hun spiser som hun plejer. Bliver hun ved med at tabe sig, kan der godt være noget galt med hende, og i så fald bør hun tjekkes.

Kommentér på:
vægt for gammelt marsvin?

Annonce