{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Underlig adfærd på gåturen (kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Håber virkelig at i kan hjælpe mig med dette spørgsmål, da jeg lige har oplevet noget meget mærkeligt.

Altså, jeg sad og så en film, og så ville jeg lige gå ind og hente en gulerod til Fiona. Da jeg så kom ind og gav hende guleroden, fik jeg dårlig samvittighed. For hun har ikke rigtig været ude af buret idag, og hun er vant til at været meget ude. Nå men, jeg beslutter mig for at jeg vil gå en lille tur med hende ude på græsset. Kigger ud af vinduet, og kan se at det er ved at være mørkt ude, men tænker at Fiona nok et ligeglad med dét... Efter af hun har løbet lidt rundt på græsplænen (i snor) begynder hun så pludselig at stille sig sådan højt på forbenene. Det er lidt svært at forklare, men altså, hun strakte forbenene, sådan at hun stod med hovedet højt. Og så stod hun bare helt stille og lyttede, og pludselig, så springer hun op i luften, og da hun lander på jorden igen, sparker hun med benene rigtig hårdt ned i jorden. Og så løber hun bare rigtig hurtigt væk. Jeg løber så hen til hende, og aer hende stille og roligt, hun virker meget til at være meget oppe og køre. Men da jeg aer hende laver hun sådan en pive lyd. Og så så hun bange ud.

Nå men, jeg går sådan lidt i panik, og skynder mig at tage hende med indenfor, og da vi kommer ind, sætter jeg hende så i hendes bur, og så var hun fuldstændig normal igen. Som om der intet var sket.

Umiddelbart kunne jeg forestille mig, at hun på en måde, følte sig sådan 'vild kanin agtig' og at hun så følte sig truet, fordi hun måske hørte en lyd.. Hvad siger i?

På forhånd, tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig adfærd på gåturen (kanin)
Kommentér på:
Underlig adfærd på gåturen (kanin)

Annonce