Dominerende over for min kæreste? Dominerende over for min kæreste?
Jeg har fået min lille baby kanin, Victor her i onsdags og han er begyndt at falde godt til, han slapper af og hygger når han er hos mig, men når han er hos min kæreste, vender han bare røven til ham, og hopper væk fra ham. Når han sidder med ham, tisser og skider han på ham efter 5 min, og jeg kan have ham hoppenende på gulvet, i timer og derefter tag ham op, uden har har tisset eller skidt på mig eller på gulvet.
Hvordan kan det være, min kæreste vil rigtig gerne kunne sidde og nusse ham, uden han skal skal tænke på han tisser og skider på ham.
Nogen forslag til hvad vi kan gøre, så han kan lide min kæreste?
Og jeg venter barn, køn vides ikke endnu, så det kunne være rart hvis vi kunne få styr på det, inden barnet kommer, for jeg frygter han også vil være dominerende over for babyen.
I kan evt. se ham inde på min profil.
maj 2013
Følger: 56 Følgere: 57 Gnavere: 4 Emner: 54 Svar: 597
Det lyder til han gerne vil vise det er her han bor..
Det vil helt sikkert hjælpe på det!
Held og lykke!
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
Det er 50/50 om en neutralisering virker på dette punkt
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 10 Gnavere: 5 Emner: 35 Svar: 106
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
Jeg tror mere det handler om det med at kun én person duer.... Sådan er der mange dyr der har det. Jeg ved ikke om det er mere udpræget med kaniner.
Men.... du har kun haft ham i 2 dage, så alt er stadig nyt for ham - det kan sagtens tage noget tid til han er faldet til og er blevet rigtig tryg, så jeg ville se tiden an.
apr 2013
Han er lidt over 2 måneder, er der ikke andet vi kan gøre, end kastration.
apr 2013
Følger: 9 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 53 Svar: 428
apr 2013
Dominerende over for min kæreste?